De la apariția primului banner ca formă de publicitate pe internet, posibilitățile de promovare pentru companii s-au extins la infinit. Specialiștii de marketing s-au văzut în fața unor posibilități extraordinare, în special aduse de rețelele sociale, care permit brandurilor să își trimită reclamele mult mai țintit, către oamenii care au cele mai mari șanse să se potrivească cu produsele lor.

meme marketingFoto: Panorama.ro

În plus, parteneriatele cu influenceri sunt acum la ordinea zilei. Pentru companii, e mult mai convenabil să-și integreze produsele în conținutul creat de ei, într-un mod cât mai natural (poate chiar nemarcat corespunzător), astfel încât să nu ai impresia că ți se vinde ceva.

În ultimii ani, din ce în ce mai multe persoane, în special Generația Z, au căpătat o aversiune față de reclamele clasice și există din ce în ce mai puțină loialitate față de brand. Aproape 40% dintre utilizatorii de internet la nivel global folosesc widget-uri care blochează reclamele (adblock) și lumea pare să nu mai răspundă la fel modului tradițional de promovare al companiilor.

Citește mai mult pe Panorama.