Cîţu, despre PNRR: Nu are de ce să treacă prin Parlament, este un proiect al Guvernului / Nu este nevoie de niciun vot, nu este nevoie de dezbatere

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 14 mai 2021, 22:54 Economie | EuROfonduri


Florin Citu
Foto: Captura
Premierul Florin Cîţu afirmat, vineri seară, că PNRR este un proiect al Guvernului, care nu are nevoie de votul Parlamentului, chiar dacă, fiind un proiect pentru întreaga ţară, ar putea fi prezentat în Parlament, potrivit News.

”PNRR nu are de ce să treacă prin Parlament, este un proiect al Guvernului. Un lucru pe care putem să îl facem este să prezentăm românilor, în Parlamentul României, forul legislativ al României, PNRR. Este un lucru pe care putem să îl facem, dar nu are de ce să treacă prin Parlament, nu este nevoie de niciun vot, nu este nevoie de dezbatere”, a declarat Florin Cîţu, vineri seară, după şedinţa de Guvern.

Acesta a apreciat că ”este important ca românii să vadă acest PNRR transparent, deschis”.

”Dacă este nevoie, mergem cu el în Parlamentul României”, a mai afirmat premierul.

Marcel Ciolacu a anunţat vineri că a fost sunat de către premierul Florin Cîţu, iar discuţia a avut în vedere stabilirea unei întâlniri săptămâna viitoare pentru a vorbi despre principiile şi mecanismele cele mai bune pentru abordarea Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă. Liderul PSD a adăugat că este salutară decizia premierul de a prezenta PNRR în Parlamentul României şi îi va propune şefului Guvernului să îi pună la dispoziţie toţi specialiştii PSD de care are nevoie pentru a fi finalizat Planul.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














2515 vizualizari

  • 0 (16 voturi)    
    Absolut corect (Vineri, 14 mai 2021, 23:00)

    Milka Man [utilizator]

    Parlamentul e for legislativ si atat. Tot Ciolacu urla pana se roseste ca PSD a marit pensiile si e treaba Guvernului sa gaseasca bani, prin urmare nu este treaba Parlamentului sa decida ce face Guvernul cu banii obtinuti din PNRR.Le inteleg frustrarea celor din PSD ca nu sunt ei acum la oala cu sarmale, dar na, asta-i viata. Acum se infrupta altii. Sa stea cuminti ca le vine si lor randul, mai ales daca USR si PLUS se mai balbaie mult....
    • -2 (8 voturi)    
      parlament (Sâmbătă, 15 mai 2021, 7:36)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

      Da' n-ar fi mai bine sa va faceti, voi si cu Citu tzara voastra si sa-l dati dreaq de Parlament al Ro.? Chiar asa de prost e PNRR-ul asta al vostru, ca va e rusine sa-l prezentati populatiei care voteaza si plateste taxe?
      • 0 (6 voturi)    
        PNRR (Sâmbătă, 15 mai 2021, 12:57)

        Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui atc

        nu este compus din bani obtinuti din taxe si impozite platite direct de cetatenii Romaniei. Dupa logica ta, ar trebui ca toate Parlamentele tarilor care au contribuit la strangerea acestor bani sa isi prezinte opinia in legatura cu cheltuirea lor. Hmmm, si parca de asta suntem in UE, nu? Sa decida un singur organism: Parlamentul European, Comisia Europeana etc...Daca PSD vrea ca PNRR sa fie prezentat in Parlamentul Romaniei, ar cam trebui sa propuna o lege, sa fie votata si sa se aplice pentru viitoarele PNRR. Ca de-asta exista Parlement, nu?Deocamdata, nu exista obligativitatea legala...
    • 0 (4 voturi)    
      care ti-e logica? (Sâmbătă, 15 mai 2021, 16:48)

      f512 [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

      care ti-e logica, tovarizkh? pentru ca e si psd in parlament, jos parlamentul, sau cum?

      cum era discursul acum o saptamana? "nu este un proiect al unui partid, ci un proiect de tara!"
      • 0 (4 voturi)    
        Acesta este un răspuns pentru tonți indignații (Duminică, 16 mai 2021, 8:19)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui f512

        Guvernul guvernează, parlamentul legiferează. PSD a inversat treaba pentru că avea doar tonți incapabili – așa că șmecherii care nu mai puteau fura ca-n vremurile bune s-au mutat în parlament. De aia Dragnea era șeful Parlamentului dar nu găsea pe nimeni pentru guvernare – a schimbat trei guverne!!! Deci PSD a rămas cu sechela asta – dacă ești dipotat și deci barosan, tu tre să guvernezi, mai ales când și dacă ești în opoziție.
        Da, parlamentul poate demite guvernul, dacă are destule voturi. Dacă nu, în loc să legifereze, vociferează – pe banii voștri, băi proștilor! Care îi susțineți!
        Și încă un lucru și mai important: PNNR este un program de finanțare total deosebit de vechile programe. Pune ținte de reformă, nu precizează clar natura proiectelor. Reformă: adică exact ceea ce a refuzat să facă FSN-PDSR-PSD în toți acești 30 de ani post-revoluționari, și exact la ceea ce se opune chiar și acum, ceea ce face din PSD un partid trădător de țară. Puteți adăuga pe lista trădătorilor de țară și AUR, care este un aliat de facto al PSD.
        • -1 (1 vot)    
          "reforme" (Duminică, 16 mai 2021, 10:14)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

          "Reformă: adică exact ceea ce a refuzat să facă FSN-PDSR-PSD în toți acești 30 de ani post-revoluționari,..." E foarte OK ce spui, dar unii dintre noi chiar am vrea sa stim despre ce REFORME este vorba in PNNR; ne-om fi saturat numai de lozinci rasuflate cu "reformele" ce se vor face, venite de la propagandistii de serviciu.
  • +10 (16 voturi)    
    Consultarea cu toate partidele este buna (Vineri, 14 mai 2021, 23:17)

    Razvan_M [utilizator]

    ... pentru ca este nevoie de continuitate pe termen lung si peste mai multe guvernari.
    • 0 (6 voturi)    
      Exact, dar … (Sâmbătă, 15 mai 2021, 11:37)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Aveți dreptate. Problema este că pesede nu este un partid ci un grup infracțional organizat.
  • -5 (17 voturi)    
    alo, alo, (Vineri, 14 mai 2021, 23:38)

    nick1587873340950 [utilizator]

    de cine a fost ales guvernul ? NU ge parlamet ? Iar Pallamentul nu a fost ales de popor prin vot ? Deci va supuneti parlamentului care se supune poporului. Aici nu e ca in firma unde un SEF idiot face ce vrea el si nu da nici o socoteala!
    • +4 (6 voturi)    
      Nu, Guvernul nu a fost ales de Parlament (Sâmbătă, 15 mai 2021, 12:58)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      Guvernul a fost validat de Parlament. Citeste Constitutia si urmareste procesul de numire a unui nou Guvern.
      • -2 (4 voturi)    
        Ai dreptate (Sâmbătă, 15 mai 2021, 19:35)

        Ibit [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

        Guvernul LUI , a fost ales de Iohannis , si este format din obedienti , care executa la comanda Cotroceniului .
        Dar guvernul LUI , raspunde in fata Paralmentului .
        Iar PNRR-ul nu este al lui Iohannis , al lui Citu sau al PNL-ului , este al Romaniei .
        Functiile de presedinte , primministru sunt temporare , Romania este vesnica .
  • +1 (9 voturi)    
    Citu (Sâmbătă, 15 mai 2021, 8:09)

    Ibit [utilizator]

    Trebuie sa mearga in Parlament cu PNRR-ul si sa explice clar , in primul rand , care sunt conditionarile impuse de UE si agreate de guvern si Iohannis pentru accesarea celor 14,2 mld. Euro granturi si respectiv cele 15 mld. credite .
    Pana acum , guvernantii au mers pe principiul : dupa noi , potopul !
    • 0 (2 voturi)    
      Clar să înțeleagă proștii? (Duminică, 16 mai 2021, 8:25)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      Și crezi că vor înțelege ceva dacă află că ei nu primesc nimic? Asta vrea PSD, să se facă o //dezbatere//, adică ne dați ceva noi spunem da, nu dați spunem nu.
      • -1 (1 vot)    
        "prostii" (Duminică, 16 mai 2021, 10:20)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Acuma, ca nu toti suntem destepti precum propagandistii puterii - care sigur au inteles, cu totii, PNRR-ul, o fi vre-un bai ca incercam si noi sa ne desteptam? Hai, fii mai ingaduitor cu noi, tu cel care le stii pe toate.
  • -2 (8 voturi)    
    Prostii, marca noul PNL (Sâmbătă, 15 mai 2021, 8:21)

    GicaContra71 [utilizator]

    Nu trebuie permis de conducere, este masina mea si stiu sa conduc.
    Asta stii cand nu treci examane....
  • -1 (5 voturi)    
    poftim? (Sâmbătă, 15 mai 2021, 16:47)

    f512 [utilizator]

    parca era al tarii - "nu al vreunui partid", acum e iar al guvernului? dupa cum va convine?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by