De ce nu si-a informat CEC Bank clientii ca li se vor bloca cardurile? Vezi explicatiile conducerii bancii si detalii suplimentare de la titularul cardului

de Dan Popa     HotNews.ro
Miercuri, 14 decembrie 2011, 16:50 Economie | Finanţe & Bănci


Sigla CEC Bank
Foto: Hotnews
“CEC Bank trebuie sa plateasca daune pentru modul in care s-a comportat cu clientii. Eu de pilda eram la Metro la coada marti seara, cu o zi inainte de a da ei comunicatul prin care anuntau blocarea cardurilor. Cand sa achit cosul cu un card emis de CEC, pe ecran apare scris: ”CARD FURAT. RETINE”. Ne-am gandit ca e o eroare de sistem si am mai incercat o data. Acelasi avertisment. Mai aveam un card la mine emis de o alta banca, cu care am achitat cumparaturile. Intre timp, casiera a alertat ofiterii de securitate care au sunat Politia. Urmarea? In fata a 400 de oameni am fost luati de Politie si dusi la sectie, ca ultimii infractori”, ne-a spus O.C din Bucuresti (din motive de confidentialitate nu ii publicam numele).

La ora 22,30 marti seara dadeam cu subsemnatul la Politie, mai spune omul de afaceri, in timp ce soacra mea ne suna din doua in doua minute sa afle de ce intarziem, noi stand peste drum de Metro. “Am sunat de pe mobile la linia dedicata clientilor CEC si dupa circa 40 de minute ne-a raspuns o voce de fata, spunandu-ne ca "ii pare rau" pentru "inconveniente". Sotia mea, titularul cardului, lucreaza la Bruxelles. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca incerca sa plateasca acolo cu un card despre care mesajul era ca e un card furat. Abia astazi cei de la CEC Bank au decis sa dea un comunicat ca sa se scoata basma curata. Daca CEC Bank si-ar fi anuntat clientii inainte de a le bloca cardurile nu ne-ar fi expus unor situatii absolut jenante. Am decis sa ii dam astazi in judecata si sa le cerem sa plateasca pentru modul in care isi trateaza clientii”, a mai precizat O.C.
  • CEC Bank: Modul de actiune a personalului comerciantului in situatii de acest gen este cel mai probabil efectul unui instructaj intern
" In baza alertei de securitate banca a procedat in seara zilei de 13.12.2011 la blocarea cardurilor posibil a fi afectate. In conformitate cu contractul de emitere card, banca are dreptul de a initia blocarea cardurilor in anumite situatii considerate periculoase, cu anuntarea ulterioara a clientelei. Demararea contactarii clientilor s-a facut in cel mai scurt timp cu putinta. Scopul acestui gen de actiuni este protejarea financiara a clientului, chiar si cu riscul impactului negativ asupra imaginii bancii. 

Instructiunea primita de echipamentul EPOS de la comerciant din partea procesatorului CEC Bank semnifica retinerea cardului, NU in mod explicit a persoanei care il foloseste.

 Modul de actiune a personalului comerciantului in situatii de acest gen este cel mai probabil efectul unui instructaj intern, CEC Bank in calitate de emitent al cardului respectiv nefiind in masura sa evalueze daca reactia a fost disproportionata.

In incheiere dorim sa ne cerem scuze clientului O.C precum si altor posibili clienti aflati in situatii similare si sa-i asiguram ca decizia a fost luata avand ca unic scop securitatea disponibilitatilor banesti ale acestora", se arata intr-un mesaj transmis redactiei, mesaj semnat de  Oltea Cristina Belciuganu, Director, Directia Marketing si Comunicare
  • Titularul cardului din povestea noastra: Am cerut daune minore, pentru ca trebuie invatata toata lumea ca atunci cand greseste, trebuie sa plateasca
Titularul cardului a decis sa comenteze, HotNews preluand comentariul sau si aducandu-l aici, unde ii este locul:
"M-am hotarat sa scriu aceste randuri pentru ca am vazut ca subiectul a starnit opinii diverse. As vrea sa fac cateva precizari:
1. Da, eu eram titulara cardului si am folosit cardul meu cand tranzactia a fost respinsa cu mentiunea "Card furat. Retine".
2. Nu contest procedurile in astfel de situatii (securitate magazin, Politie etc)
3. Contest modul in care a actionat CEC si faptul ca a trebuit sa trec prin asa ceva din vina exclusiva a bancii.
4. Am cerut daune minore, pentru ca trebuie invatata toata lumea ca atunci cand greseste, trebuie sa plateasca chiar si atat de putin cat le cer in raport cu trauma de a fi luata dintr-un magazin cu Politia, pentru ca o banca a "uitat" sa te anunte ca ti-a declarat cardul "furat".
5. Nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva, nici macar celor care, desi nu cunosc situatia exacta, sar sa apere CEC.
6. Faptul ca CEC a dat un comunicat de presa, la cererea ziaristilor, si nu din proprie initiativa, a doua zi dupa incident, fara sa precizeze ca totul s-a petrecut cu o zi inainte, spune multe despre cum a inteles CEC ca trebuie sa actioneze in astfel de situatii.
7. Nu a fost un "inconvenient", cum spune CEC, ci o experienta traumatizanta. Faptul ca mi se prescrimba "gratis" cardul nu stiu cat acopera din umilinta de a fi scoasa din magazin de Politie in vazul a sute de persoane. Si, daca CEC nu stie inca, platesc comisoane pentru tranzactii, administrare de cont etc, deci indirect tot platesc noul card.

Multumesc celor care au inteles gravitatea acestui incident si faptul ca nu e nevoie sa spun cum ma cheama. Sunt doar unul din clientii obisnuiti ai CEC.", spune titularul cardului retinut ca fiind "furat".

Potrivit informatiilor aparute in media, si ING ar fi procedat la fel, bocand cardurile unor utilizatori.
 
Redactia HotNews.ro  isi intreaba cititorii daca au intampinat probleme similare din cauza blocarii cardurilor emise de banci. De ce credeti ca bancile nu si-a notificat clientii inainte de a le bloca unilateral cardurile?






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





19147 vizualizari

  • -14 (22 voturi)    
    ... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 16:57)

    epson [anonim]

    din "beneficiile utilizarii cardurilor"
    • +8 (8 voturi)    
      nu chiar (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:31)

      Io [anonim] i-a raspuns lui epson

      Pe mine m-a anuntat cu cel putin o saptamana inainte sa mi-l blocheze; ce-i drept, nu era CEC.
      Evident, nu eram acasa ceea ce a creat o super incurcatura cu schimbatul cardului, dar macar am avut vreme sa scot cash de la bancomat sa nu raman cersind pe strada.
      De atunci umblu cu 3 carduri la mine.
      • +2 (4 voturi)    
        Sunt si eu patit (Miercuri, 14 decembrie 2011, 19:27)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Io

        Card VISA Business EUR blocat de ING fara a fi informat in prealabil.

        Apoi dupa ce am sunat, sa-mi spuna ca a fost furata o baza de date cu carduri in Spania si cardurile care au fost folosite acolo au fost inchise preventiv pentru a ne "proteja" de eventualele fraude.
        • +11 (11 voturi)    
          metoda (Joi, 15 decembrie 2011, 9:04)

          nae [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

          Ca au blocat cardurile fara sa anunte prealabil pentru motive de securitate, sa zicem ca ar putea fi de inteles. Situatia necesita o masura rapida...whatever.

          DAR sa nu imi spuna mie, ca nu le puteau bloca FARA sa emita mesaje de tip "card furat, retine" ! Puteau genera o eroare generica, orice, dar nu asta. Presupunea poate putin mai mult efort. Ei, eu pentru asta i-as da in judecata, ca e mizerabil.
          • +4 (4 voturi)    
            Corect (Joi, 15 decembrie 2011, 10:34)

            old man [utilizator] i-a raspuns lui nae

            Puteau returna o eroare de tipul "Card blocat", iar omul si-ar fi contactat banca ulterior, pentru a afla motivul.

            In felul descris in articol, mesajul era mincinos si incriminator.
              #showComment
          • 0 (0 voturi)    
            card retinut (Vineri, 16 decembrie 2011, 9:55)

            atentie [anonim] i-a raspuns lui nae

            Pentru chemarea politiei vina nu este a CEC Bank ci a salariatilor Metro care au decis asa. Ei nu sunt functionari de banca ca sa stie ca in astfel de situatii se procedeaza doar la retinerea cardului. A fost un exces de zel zel a salariatilor METRO ba pot sa spun rautate. Acestia ar trebui dati in judecata pentru daunele morale. Situatia cu blocarea si retinerea cardului am inteles ca a fost lamurita prin discutia la telefon cu cei de la CEC Bank la cateva minute dupa retinere. Sa aveti o zi buna si stati si judecati drept casa nu va faceti de ras.
    • +2 (2 voturi)    
      CUM DE CE? (Joi, 15 decembrie 2011, 8:15)

      db [anonim] i-a raspuns lui epson

      De nesimtiti!
  • +16 (26 voturi)    
    Prostie (Miercuri, 14 decembrie 2011, 16:58)

    Alex [anonim]

    Daca cineva incearca sa ma duca la sectie sau sa alarmeze politia cpentru un card cu NUMELE si SEMNATURA mea pe el, garatez ca e ultimul lucru pe care il face pe planeta. ii permit totusi sa-si semneze testamentul.
    Prevad ca OP va primi un OP gras cu multe zerouri, ca despagubire pentru miizeeria facuta de casiera proasta si niste bancheri idioti.
    In aceeasi oala si militienii dornci de senazational.
    • -1 (13 voturi)    
      Era cardul sotiei (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:15)

      MalaEducacion [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      tocmai, ca tipul de la metro nu era titularul cardului
      • +14 (16 voturi)    
        nu zice nicaieri (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:24)

        -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui MalaEducacion

        ca sotia NU era cu dansul si chiar foloseste pluralul, deci e foarte probabil ca omul se afla impreuna cu sotia la cumparaturi, aceasta venind de sarbatori in tara.
      • +12 (14 voturi)    
        cred ca era si sotia lui prezenta (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:26)

        mm [anonim] i-a raspuns lui MalaEducacion

        Nu e spus direct in text, dar cred ca in momentul respectiv sotia lui OC era si ea la Metro. In text se spune ca "lucreaza la Bruxelles", nu "era la Bruxelles". In plus, zice "ne-am gandit", si "am fost luati" si "soacra mea ne suna", etc. Probabil se refera la el si sotie.
      • -9 (21 voturi)    
        Risc (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:42)

        Alex2 [anonim] i-a raspuns lui MalaEducacion

        In orice alta tzara, era la zdup. Eu nu folosesc cardurile sotiei, nici ea pe ale mele. Nici macar la bancomat.Se face un sondaj, contol, ceva, dai de belea inutil.
        Ce, nu poti gasi un card secret al sotie si sa-ti incerci indemanarea la cumparat de jucarii ???
    • -8 (20 voturi)    
      citeste ma bine (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:15)

      bbk [anonim] i-a raspuns lui Alex

      "Sotia mea, titular cardului, lucreaza la Bruxelles".....

      Articolul este despre unul care se enerveaza degeaba, fara sa stie conditia de baza a utilizarii cardului oriunde in lume, si anume, doar posesorul are voie sa il foloseasca.

      Prin alte parti, daca scoti un card pe alt nume decit al tau sa platesti te poti trezi luat la intrebari, mai ales ca pe card apare nume de femeie si tu esti barbat, considerind cel mai probabil ca l-ai furat.
    • +4 (8 voturi)    
      stai putin (Joi, 15 decembrie 2011, 7:23)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Mai Sandele, gandeste-te putin, ca daca cineva falsifica un card poate nu pune exclusiv date reale pe el.
      Poate se si duce la un ATM si nu la POS-ul unui supermarket, dar asta e altceva.
      Reactia casierei a fost absolut fireasca; daca banca emitenta declara cardul furat, nu vad ce autoritate ar avea ea sa ii contrazica.
  • -5 (19 voturi)    
    nu vei cistiga nimic cu procesul (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:11)

    bbk [anonim]

    Nu are rost sa deschizi proces impotriva CEC, deoarece cardul nu era emis pe numele tau.

    Daca citesti in conditiile de utilizare a cardului, cam la orice banca, scrie ca doar titularul cardului are voie sa il foloseasca. Daca totusi vrei sa ai acces la acelasi cont, se poate scoate un alt card, cu costurile aferente, de la caz la caz, pe numele tau.

    Asa ca daca vei deschide procesul, banca se va apara pur si simplu prin faptul ca nu aveai ce sa cauti cu cardul sotiei.

    Daca cardul era pe numele tau, si aparea mesajul de "retine, card furat" probabil erai scutit de drum la politie si alte minuni, prin faptul ca aratai buletinul.
    • +10 (10 voturi)    
      povestea mea.... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:38)

      m_g_c [utilizator] i-a raspuns lui bbk

      Am patit-o si eu aseara, noroc ca la mine s-a intamplat intr-o farmacie de cartier unde ma cunoaste doamna de acolo. Unui alt coleg i l-a inghitit bancomatul, altul, la fel nu l-a putut folosi. Problema este ca am sunat la acel numar aseara, m-au identificat si raspuns: va sunam noi sa va spunem ce se intampla, daca nu in seara aceasta ca e tarziu(ieri pe la ora 18.30) atunci maine cu siguranta. Credeti ca m-a sunat cineva dupa 24 de ore? Nimeni, nimeni. Bineinteles ca am sunat eu o doamna care m-a lamurit despre ce e vb. Dar era cunostinta mea, deci tot eu m-am interesat. Acum c m misto e faptul ca m-am dus sa retrag din interiorul unei agentii si ce credeti ca-mi zice o tantica care de-abia clampanea pe NumLk CNP-ul, citez: Doar 80% din suma pot sa va dau. Tare nu? Si asa si cu banii luati. CEC Bank. Privatizati-o domnilor guvernanti ca si asa ...i.
  • +23 (27 voturi)    
    raspunsuri (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:22)

    miticul [utilizator]

    Titularul era impreuna cu sotul ei, om de afaceri, la Metro. Amandoi au fost urcati in duba si dusi la sectia de Politie, suspecti ca foloseau carduri furate. Oricate explicatii au dat, politistii si-au respectat procedurile. Scria "card furat. retine", era clar ca ai de dat niste explicatii. CEC nu le spusese nimic inainte. Nici lor si nici altora
    Cu multumiri pentru intelegere, Dan Popa
    • +19 (19 voturi)    
      alta banca (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:48)

      Constantin A. [anonim] i-a raspuns lui miticul

      Am patit luna trecuta ceva asemanator cu un card de la alta banca: eram in sediul lor principal din oras pentru alte treburi si incercam printre altele sa platesc o factura. Am incercat de cateva ori dar cardul mi-a fost refuzat cu mesajul "eroare. contactati emitentul". Tipa de la ghiseu, dupa cateva telefoane, a aflat ca a fost blocat cardul deoarece a fost compromis (cand/cum a fost compromis nu am reusit sa imi dau seama si nici ei nu mi-au zis); a trebuit sa refac cardul, dar la fel, nici un telefon/sms/email de anunt, cardul a fost blocat direct.

      Fata de CEC, macar nu l-au blocat cu mesajul "Card Furat", si asta cred ca a fost marea greseala a CEC-ului - cand stii ca blochezi carduri in masa, din cauze diverse care nu tin de titularul cardului, nu pui "card furat" ca mesaj de eroare. Mai pot accepta sa blocheze cardul fara sa te anunte, oricate incoveniente ar fi, dar nu sa ma puna in situatia de a fi marcat ca infractor.
      • +6 (6 voturi)    
        Foarte corect spus (Joi, 15 decembrie 2011, 10:44)

        old man [utilizator] i-a raspuns lui Constantin A.

        Asa cred si eu. Aveti un plus de la mine!!!
    • +13 (15 voturi)    
      nu (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:02)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui miticul

      Nu aveti dreptate, exista o procedura standard cand apare acel mesaj. Primul lucru pe care vanzatoarea (dar... de, vanzatoare in Romania...) cere un act de identitate, sa dovedeasca ca esti persoana care scrie pe card, de aici incolo daca cele 2 nume nu corespund se anunta paza, politia, etc. E la mintea...gainii.
      In Germania am dat cardul sotiei, si cand a incercat sa plateasca a observat (vanzatoarea)ca e nume de barbat, a cerut explicatii, nu a tipat nimeni, nu a chemat nimeni politia, nu a scris nimeni un articol in ziar, am rezolvat civilizat cand am prezentat permisul de conducere si mi-am cerut scuze...dar aia is inapoiati.
      • +9 (9 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 14 decembrie 2011, 20:23)

        [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

      • -1 (3 voturi)    
        Nu e rolul casierei sa faca investigatii (Joi, 15 decembrie 2011, 12:19)

        je [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

        Daca cardul e cu adevarat furat, cel din fata ei poate reactiona violent.

        Rolul casierei e sa-ti solicite alt mijloc de plata, si odata ce ai plecat de la ghiseul ei, cu marfa platita sau fara marfa, trebuie sa anunte security sau politia si sa le dea semnalmentele tale.

        Dpmdv casiera de la metro a actionat corect conform procedurii.

        Greseala este a celor de la CEC, care puteau bloca cardurile cu alt mesaj de eroare.
    • +7 (15 voturi)    
      :) (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:32)

      alex [anonim] i-a raspuns lui miticul

      O sa ia prafu de pe toba.

      1. Banca e acoperita prin contractu de card. Sunt convins ca undeva scrie care sunt responsabilitatile bancii in cazul de fata si nu le-au incalcat. Ca e bine sau rau cum au procedat e alta discutie- isi poate schimba banca dupa asta, el si multi altii-, dar strict legal un judecator nici nu o sa se uite la ei.
      2. Politistii au procedat cam abuziv, dar si ei sunt acoperiti de regulament. Scrie la regulament ca in cazurile de genul asta se merge la sectie- asa au facut.
      3. Casiera si ofiterii de securitate de la supermarket probabil ca au procedat conform procedurilor interne.

      Singura chestie amuzanta pe care am vazut-o in toata povestea e "card furat, retine". In loc sa retina cardul (eu cu mintea mea putina asa interpretez mesajul ala, doar nu poate sa zica un cititor de card sa retii decat cardul), cineva s-a gandit ca mai bine retine persoana....

      PS: eu cred ca omu ala era mai enervat pe soacra care il suna din doua in doua minute :)
      • +8 (8 voturi)    
        banca a gresit (Joi, 15 decembrie 2011, 9:21)

        maxi lopez [anonim] i-a raspuns lui alex

        banca poate bloca cardul, dar fara sa spuna ca e furat.

        apare un mesaj "tranzactie respinsa" sau "card blocat" ceea ce e OK.

        e OK sa il blocheze preventiv, chiar fara sa te notifice pe sms, lucru care poate dura - banca trebuie sa isi protejeze banii, lumea intelege asta.

        ce nu e OK e sa te acuze de furt. aici au gresit aia de la CEC.

        apoi au gresit si mai rau ca nu a venit imediat o scrisoare personala de scuze de la presedintele bancii.

        dar asta e Romania, nu te poti astepta ca o banca de stat sa actioneze inteligent.
      • +1 (1 vot)    
        Daa, tare! (Joi, 15 decembrie 2011, 13:16)

        monotzistul [anonim] i-a raspuns lui alex

        Pai, pe aceeasi logica, daca magazinele te retin pe tine ca persoana daca pe POS scrie "RETINE", de-acum inainte de cate ori o sa vad anuntul pe usa unui magazin "TRAGE", o sa scot pistolul si o sa trag :)
    • +4 (4 voturi)    
      Mesajul bancii (Joi, 15 decembrie 2011, 10:42)

      old man [utilizator] i-a raspuns lui miticul

      Mesajul bancii trebuia sa fie "Card blocat" nu "Card furat" (mai ales ca nu era furat), iar titularul si-ar fi contactat banca sa afle motivul.

      Banca a gresit grav!!!
  • -12 (18 voturi)    
    Card furat (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:28)

    mimi [anonim]

    In culpa este in primul rand cel care utilizeaza cardul altuia.In materie bancara este frauda.Sotia la Bruxelles, de acord, dar nimeni nu are dreptul sa utilizeze un card apartininand altei persoane indiferent de gradul de rudenie.
    Si mai este un aspect.Orice card emis este proprietatea bancii emitatoare.Punct. CEC sau oricum se numeste institutia financiara poate bloca oricand un card .Daca persoana era titular , nu ar fi avut asemenea probleme.
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 22:03)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui mimi

      pai in fata obrazniciei afisate de unii ca d-na/d-ra "mimi" - mai mult ca sigur angajati bancari solutia e simpla: nu utilizati cardul pentru cheltuieli curente. Nu exista nici un "punct" d-na. Plasticul ala o fi al bancii dar banii pe care-i reprezinta sunt ai celui care i-a muncit. Si banii sunt proprietatea statului si cu toate astea statul nu ma obliga sa nu pot da cash sotiei sau copiilor, samd.
  • -10 (16 voturi)    
    alo (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:48)

    gigi [anonim]

    nu va mai luati de singura banca romaneasca din piata. Oamenii reemit cardurile cu probleme gratis, ce e asa greu de inteles ? Sau poate preferati sa plateasca un negru din botswana cu el intre timp ?
    • +13 (13 voturi)    
      Merita! (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:35)

      Paper or Plastic [anonim] i-a raspuns lui gigi

      "Singura banca romaneasca din piata"? De unde pana unde? Doua exemple de alte banci cu capital romanesc, fara cel mai mic efort de memorie: Transilvania si Carpatica. Sunt sigur ca sunt si altele.
      Cat despre mesajul de eroare cu "CARD FURAT, RETINETI", fara anuntarea posesorului, fara alte explicatii, o imbecilitate atat de gogonata trebuie infierata, fie ca e banca romaneasca sau vietnameza.
      • -4 (6 voturi)    
        serios (Joi, 15 decembrie 2011, 0:37)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Paper or Plastic

        incerci sa pari destept dar nu prea-ti iese. transilvania nu mai e romaneasca de mult, decat vreo 10% cat despre carpatica n-o poti numi banca. CEC e de top 5 cu capital 100% romanesc, asta supara pe multi.
        • +6 (6 voturi)    
          dar a cui e? (Joi, 15 decembrie 2011, 7:31)

          catelu [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          A cui e Gigele, ca pe site-ul lor scrie 52.55% capital romanesc.
          Zi repede, ca daca i-am prins cu minciuna ii putem da in judecata, pentru prejudicii emotionale!
        • +5 (5 voturi)    
          Agenturili straine (Joi, 15 decembrie 2011, 8:36)

          P/P [anonim] i-a raspuns lui gigi

          Se pare ca angajatii CEC si-au construit o mitologie de uz intern care spune cam asa: "noi nu gresim niciodata, sunt cei dinafara care ne ponegresc din cauza invidiei /vor sa ne sape /sunt pusi de agenturili straine etc etc".

          Ei si aparatorii lor din comentariile de fata (grupuri despre care e greu sa nu banuiesti ca sunt identice), au redefinit "NUanţa" ca o modalitate de a spune NU clientului.

          Altfel, poate, ar fi inlocuit FURAT in mesajul de eroare "CARD FURAT", cu un alt atribut, de exemplu COMPROMIS, ANULAT, BLOCAT. Mai apropiat de realitate, si care nu ar fi dus, probabil, la arestarea de catre politie a nefericitului posesor.
          • +2 (4 voturi)    
            Mda (Joi, 15 decembrie 2011, 9:40)

            cristi [anonim] i-a raspuns lui P/P

            Nu doar angajatii CEC. Asta este mentalitatea romaneasca.
    • +6 (6 voturi)    
      Toate (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:42)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Toate bancile reemit gratuit cardurile cu probleme. Pentru ca nu e vina utilizatorului, ci a bancii.
    • +1 (1 vot)    
      nu e greu pentru noi :) (Joi, 15 decembrie 2011, 14:32)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Adicatelea daca este singura banca romaneasca de pe piata (ceea ce nu e cazul) are voie sa faca tampenii. Foarte "intelijent".

      Cardurile normal ca sunt re-emise gratis, ar fi culmea sa ceara si bani pt a remedia ceva ce nu tine de client.

      Problema reala a fost felul in care CEC a procedat - despre asta este vorba. Fara a anunta nimic, cu un mesaj in sistem care a creat probleme clientilor... pur si simplu neprofesionist.
  • +7 (7 voturi)    
    si ING (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:52)

    adrian [anonim]

    si ING a anulat o serie de carduri cu 2 saptamani in urma, dar au anuntat cu cca 12 ore inainte prin sms. Explicatia pt care au facut asta a fost f ambigua, si a trebuit sa astept 5 zile cu cardul blocat pana la emiterea noului card. E banca 100% olandeza, ca sa nu putem zice ca doar astea romanesti procedeaza asa. Ma intreb daca as fi fost in strainatate sau din diverse motive nu primeam sms-ul sau nu il citeam, ramaneam 5 zile fara card.
    • +6 (6 voturi)    
      Degeaba e banca olandeza (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:42)

      sancho [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      ... daca implementarea procedurilor se face pe "romaneste".
      In Romania, functionarii de la banci mai ca iti trag si o palma daca pui prea multe intrebari - uita ca fara clienti, se cam duc cu oaia la pascut.
    • +14 (14 voturi)    
      Problema (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:44)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Problema e modul in care au procedat. Poti bloca un card cu o sumedenie de motive. Sa-l blochezi cu motivul "card furat", atunci cand acel card NU a fost furat, este de domeniului prostiei congenitale. Sper ca cel ce a folosit cardul sa ii dea in judecata si sa castige sume importante. Inteleg motivul CEC, nu inteleg tampenia cu "card furat".
    • 0 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:44)

      mnop [anonim] i-a raspuns lui adrian

      pai va spun...pentru cumparaturi personale uzuale sfant e "good old cash"..sigur nu e trendy, modern, dar e al tau. Bineinteles nu vom lua mobila scumpa sau masina sau casa cu cash dar ca sa tii cardul pt a-ti lua 2 sticle de ulei si un pachet de biscuiti...poti pati oricand sa te trezesti fara banii TAI.
  • +1 (5 voturi)    
    Domnule Isarescu (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:06)

    aura [anonim]

    Vreo vorbulita, vreo declaratie, ceva?
    • +5 (5 voturi)    
      Dl. Isarescu lucreaza la o banca, nu la CEC (Miercuri, 14 decembrie 2011, 19:12)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui aura

      Dl Isarescu lucreaza la o banca, la Banca Natioanala a Romaniei.

      CEC Bank - chiar daca se declara banca si si-a pus o frunza pe emblema, este tot un fel de cooperativa de credit sovietizata, gregara si inapoiata.

      Marele tartor al CEC - dl. presedinte Ghetea, un popos zaharisit, cu ifose de "bonne famille" - vezi cartea Cazabanii si creatura d-lui dl. Tudorancea - sunt cei care are trebui sa-si ceara scuze in public pentru tampenia facuta.

      Romani ! fiti insa fara grija, caci d-lor sunt fara de bun simt, tot asa cum pagubiti sunt fara card.

      In fond sunt functionari la ... stat ! nu angajati la un loc de munca in industrie.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • 0 (4 voturi)    
        Isarescu (Miercuri, 14 decembrie 2011, 19:49)

        aura [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        E "tata" bancilor care activeaza in Romania. Guvernatorul BNR are dreptul si datoria sa reglementeze sistemul bancar intr-un mod echitabil si pentru clienti.

        "Concurenta slaba din sistemul financiar-bancar permite bancilor sa "paseze" clientilor costurile provenite din organizarea ineficienta a activitatii si evaluarea gresita a riscului, a declarat luni guvernatorul BNR Mugur Isarescu, citat de Mediafax."(ieri, Hotnews)
        • +2 (4 voturi)    
          Minerii la 1977: "Să vină Ceauşescu!" (Joi, 15 decembrie 2011, 9:41)

          Nautilus [anonim] i-a raspuns lui aura

          Guvernatorul BNR şi instituţia pe care o conduce au datoria precizată prin lege să aplice politica monetară şi să supravegheze activitatea băncilor - la nivelul relaţiilor dintre bănci şi dintre bănci şi BNR.

          Nu există nicio structură birocratică în lume care să se preocupe de detalii de genul "s-a furat un card" la un asemenea nivel, din aceleaşi motive din care Ministrul de Interne nu vine să-l întrebe pe poliţistul din comuna Fundu Moldovei (jud. Suceava) de ce nu are pix şi nici preşedintele CEC nu stă după fiecare ghişetist să-l întrebe dacă a semnat fiecare formular acolo unde trebuie şi neapărat cu pix albastru.

          ~Nautilus
  • 0 (8 voturi)    
    Sotia (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:35)

    Moucha [anonim]

    Cardul nu e transmisibil iar vanzatoarea nu are dreptul de a verifica actele de casatorie. Autoritatea care are e politia.
    • +4 (8 voturi)    
      Nici nu trebuie (Miercuri, 14 decembrie 2011, 19:12)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Moucha

      sa verifici actele de casatorie. Poti compara doar buletinele sotilor. In cele mai multe cazuri vei vedea acelasi nume de familie pe ambele.
      Daca vrei sa fii mai ortodoxa decat Papa iti trebuie si certificatul de casatorie si certificatele de nastere.
      Tot vanzatoarea a fost toanta, nu-i mai lua tu apararea.
      • +2 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 14 decembrie 2011, 20:12)

        [anonim] i-a raspuns lui gogu

        • -3 (5 voturi)    
          Exemplele 2 si 3 nu sunt valabile in Romania (Joi, 15 decembrie 2011, 1:16)

          ion [anonim] i-a raspuns lui

          Exemplele 2 si 3 nu sunt valabile in legislatia romaneasca. Conform legislatiei romanesti, exista trei posibilitati in care se pot copune numele in urma casatoriei.
          1. Unul dintre soti ia numele celuilat sot.
          2. Cele doua nume se combina (adica pe amandoi o sa ii cheme Ygreculescu Xulescu).
          3. Sotii isi pastreaza numele pe care le au inaintea casatoriei
          • +2 (2 voturi)    
            4. pot alege un alt nume de familie (Joi, 15 decembrie 2011, 6:37)

            Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui ion

            Mai exista si o alta posibilitate ... pot alege un alt nume de familie, de exemplu R2D2 sau Ratutitu.

            Insa romanii snt gregari, cauta sa stea cu turma, cu familia, alaturi de "colectiv".

            Aici nu sunt importante legislatia si cutuma numelor de familie, ci modul in care a actionat banca, care a blocat cardurile fara sa-si anunte clientii, nu a organizat imediat un serviciu prin care sa rezolve probleme de genul celei create - dand nastere la diferite probleme personale.

            Concluzie - lipsa de profesionalism, nesimtire crasa si foarte multa "incredere" in relatiile politice ale unor tolomaci de tipul d-lor Ghetea si Tudorancea, pentru a-si impune pozitia clientilor.

            "Patria si Dreptul Meu !"
            .
          • -2 (2 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 15 decembrie 2011, 10:16)

            [anonim] i-a raspuns lui ion

        • +3 (3 voturi)    
          Sotul are voie sa tina cardul sotiei in buzunar ! (Joi, 15 decembrie 2011, 9:29)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui

          Si viceversa...

          Nici nu se spune in articol cine a prezentat cardul si nici nu e important, atata vreme cat titularul este de fata si semneaza chitanta.

          "Titularul era impreuna cu sotul ei, om de afaceri, la Metro. Amandoi au fost urcati in duba si dusi la sectia de Politie, suspecti ca foloseau carduri furate. "
          • +2 (2 voturi)    
            Pe cei doi iau dus iavas iavas la sectie... (Joi, 15 decembrie 2011, 14:36)

            Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            Pe cei doi iau dus iavas iavas la sectie ... in timp ce pe marii hotzi - Monica Iacob Ridzi, Adrian Nastase, Miki Spaga si altii asemenea - NU !

            Ba - justitia ii mai si achita.

            In fond iarna, nu-i ca vara, Romania nu-i ca Franta si ... vorba lui Eminescu:

            "Plageama-s si n-am cui ..."

            Este cazul ca sa sschimbe cate ceva, adica mai peste tot - nu numai pe ici pe colo - atat in justitie, cat si la "fortzele de ordine".

            "Patria si Dreptul Meu !"
            .
      • +1 (1 vot)    
        Eşti optimist (Joi, 15 decembrie 2011, 9:54)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui gogu

        O verificare superficială din partea unui poliţist politicos şi indiferent se poate face atunci când nimeni nu se aşteaptă la vreo pagubă, şi fac verificarea doar aşa, de florile mărului.

        Însă la noi se aşteaptă exact la asta. Personalul poliţienesc de la cele mai înalte grade până la ultimul tablagiu a fost zgândărit de mai multe ori până acum, au fost traşi de urechi fiindcă au lăsat prea multe fraude neinvestigate sau investigate superficial, li s-a pus în vedere că dacă nu au rezultate numele lor vor fi luate în calcul când se va face vreo disponibilizare. Liderii serviciilor secrete au fost alertaţi, directorul FBI a fost aici. Organizaţiile capabile să investigheze fraudele sunt într-o oală sub presiune. La cea mai mică provocare, reacţionează în mod disproporţionat faţă de importanţa faptei. S-au fript de prea multe ori cu ciorbă ca să nu sufle şi în iaurt.

        ~Nautilus
    • +5 (7 voturi)    
      Buletin (Miercuri, 14 decembrie 2011, 21:29)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Moucha

      Sotia era cu el, vanzatoarea putea sa verifice actul de identitate al sotiei, la fel si politia. si ATAT, nu sa abuzeze de libertatea lor.
    • +3 (3 voturi)    
      Adevarat, dar fals in cazul de fata... (Joi, 15 decembrie 2011, 9:27)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Moucha

      Cititi cu atentie, nu faceti presupuneri...

      "Titularul era impreuna cu sotul ei, om de afaceri, la Metro. Amandoi au fost urcati in duba si dusi la sectia de Politie, suspecti ca foloseau carduri furate. "
  • -7 (7 voturi)    
    ! (Miercuri, 14 decembrie 2011, 19:49)

    shaorma [anonim]

    Eu cred ca acest articol este o facatura .
    Autorul a dorit sa testeze reactia publicului ?
    • -7 (9 voturi)    
      sunteti in stare de astfel de articole?? (Miercuri, 14 decembrie 2011, 20:27)

      mincinosilor! [anonim] i-a raspuns lui shaorma

      numai minciuni! Cite unii sunt in stare sa scrie asa ceva ceea ce ma ingretoseaza! E genul de articol care imita discutia de la coada de altadata! Dar sa vezi mie ce mi s-a intamplat! Cind am scapat din mina Politiei si jandarmilor si pompierilor si salvarilor am nimerit unde credeti..........pe mina controlorului de pe tranvai care spunea rastit : de ce ma scria card furat pe ecran??
    • +4 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 14 decembrie 2011, 20:28)

      [anonim] i-a raspuns lui shaorma

  • 0 (2 voturi)    
    un bancher de DOI BANI (Miercuri, 14 decembrie 2011, 19:58)

    cititor [anonim]

    Domnul Ghețea. Dacă era de măcar doi Euro tot ar fi fost ceva.
    LAMENTABIL PENTRU O BANCA.
    Dar dacă mă gândesc bine nu e anormal, e ROMÂNEASCĂ.
    Parcă incă nu e privatizată. E czul să fie.
  • -6 (8 voturi)    
    Este absolut normal ce a facut banca!!! (Miercuri, 14 decembrie 2011, 20:21)

    Roxana [anonim]

    De ce nu si-a anuntat clientii aceasta banca?
    Voi in cat timp ati fi contactat 17.000 de clienti? De ce le-a blocat? Din 2 motive: ptr ca este dreptul ei (pe spatele cardului este specificat ca acest card este proprietatea bancii) si ptr a nu li se lua clientilor banii din cont.
    Sunteti atat de superficiali si nu vedeti care sunt adevaratele probleme. Si ala mare om de afaceri, a fost dus la sectie, vai doamne... Cand fac adevarate infractiuni nu-i mai duce nimeni la sectie...
    Atata aroganta ptr ca eu sunt mare smecher? Erai mai smecher fara 10000 de lei in cont?
    • +5 (5 voturi)    
      SMS (Miercuri, 14 decembrie 2011, 21:27)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Roxana

      Cateva mii de SMS-uri se trimit rapid, daca exista cat de cat o organizare la firma respectiva.
      • +1 (3 voturi)    
        La Manastirea Tanacu, sucursala CEC Bank ? (Joi, 15 decembrie 2011, 6:40)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui gigel

        La Manastirea Tanacu, sucursala CEC Bank ?

        Acolo va asteptati sa gasiti un dram de minte ?

        Pai este mai mult aur in Muntele Gaina, decat minte in CEC Bank, unde domneste doar pomposehnia-sa Ghetea Vornic (cel cu minte cat Aneta Spornic) si al sau chelar!

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
    • 0 (0 voturi)    
      adevaratele probleme... (Joi, 15 decembrie 2011, 12:35)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Roxana

      ... sunt un management prost si, mai ales, multa, muuuulta nesimtire!
      (posesoare de card CEC care a avut de a face cu cele de mai sus)
  • +2 (2 voturi)    
    Proceduri si abuzuri (Miercuri, 14 decembrie 2011, 20:44)

    gigel [anonim]

    Daca s-a furat baza de date a VISA pentru unele carduri, acelea puteau fi probabil clonate foarte asemenator cu originalul, deci mesajul respectiv cred ca este ok. Insa este un abuz sa blochezi cardul si sa nu instiintezi posesorul de drept si autoritatile, astfel incat sa preintampine probleme precum cea descrisa.
    Deci pana aici CEC trebuie sa dea socoteala!
    Politia putea sa verifice pe loc cardul si Cartea de identitate si apoi sa isi vada de treaba (daca aveau treaba...), nu sa plimbe aiurea oamenii pe la sectie ore intregi. Trebuie sa plateasca si astia daca isi bat jos de libertatea oamenilor!
    Dl. Dan Popa a mentionat intr-un comentariu faptul ca cei doi soti erau impreuna, deci comentariile referitoare la utilizarea cardului altuia nu isi au rostul aici.
  • +11 (13 voturi)    
    Mie mi s-a intamplat (Miercuri, 14 decembrie 2011, 23:14)

    Eu sunt [anonim]

    M-am hotarat sa scriu aceste randuri pentru ca am vazut ca subiectul a starnit opinii diverse. As vrea sa fac cateva precizari:
    1. Da, eu eram titulara cardului si am folosit cardul meu cand tranzactia a fost respinsa cu mentiunea "Card furat. Retine".
    2. Nu contest procedurile in astfel de situatii (securitate magazin, Politie etc)
    3. Contest modul in care a actionat CEC si faptul ca a trebuit sa trec prin asa ceva din vina exclusiva a bancii.
    4. Am cerut daune minore, pentru ca trebuie invatata toata lumea ca atunci cand greseste, trebuie sa plateasca chiar si atat de putin cat le cer in raport cu trauma de a fi luata dintr-un magazin cu Politia, pentru ca o banca a "uitat" sa te anunte ca ti-a declarat cardul "furat".
    5. Nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva, nici macar celor care, desi nu cunosc situatia exacta, sar sa apere CEC.
    6. Faptul ca CEC a dat un comunicat de presa, la cererea ziaristilor, si nu din proprie initiativa, a doua zi dupa incident, fara sa precizeze ca totul s-a petrecut cu o zi inainte, spune multe despre cum a inteles CEC ca trebuie sa actioneze in astfel de situatii.
    7. Nu a fost un "inconvenient", cum spune CEC, ci o experienta traumatizanta. Faptul ca mi se prescrimba "gratis" cardul nu stiu cat acopera din umilinta de a fi scoasa din magazin de Politie in vazul a sute de persoane. Si, daca CEC nu stie inca, platesc comisoane pentru tranzactii, administrare de cont etc, deci indirect tot platesc noul card.

    Multumesc celor care au inteles gravitatea acestui incident si faptul ca nu e nevoie sa spun cum ma cheama. Sunt doar unul din clientii obisnuiti ai CEC.
    • -13 (13 voturi)    
      Varza de Bruxelles (Joi, 15 decembrie 2011, 5:24)

      Aurel [anonim] i-a raspuns lui Eu sunt

      Doamna de la ... Bruxelles ce te tot dai importanta ce crezi ca aia sute din magazin te cunosteau ca sa stie ce persoana importanta e dusa la sectia de politie.
      Dai vina pe banca care e singura care a avut grija de tine in calitate de client, mafazinul sa facut ca ploua dupa ce ai achitat cumparaturile nu mai e interesat de tine ca si client iar cei de la Politie sau comportat ca la Militie au bifat inca un caz important rezolvat in activitatea lor de taietori de frunze la caini.
      Si te rog sa treci pe la psihoterapeut sa iti tratezi toate traumele care le-ai trait in aceasta experienta traumatizanta saracuta de tine.

      Aurel
      • +4 (4 voturi)    
        Varza autohtona (Joi, 15 decembrie 2011, 8:13)

        valyfl [utilizator] i-a raspuns lui Aurel

        Aurele, pesemne lucrezi la vreo banca de ti-se pare normala aceasta situatie sau esti un comunist uitat de vreme care isi primea banii in plic de la casierie.
        Ce legatura are importanta unei persoane cu retinerea ei? Chiar daca era vorba de Dorel de la gaze tot nu trebuia sa se intample asta. Banca e 100% vinovata pentru neanuntarea clientului in cazul in care a blocat cardul sau.
        In Romania sunt banci si banci iar cu ajutorul unei informari corecte putem invata sa evitam anumite banci.
      • +5 (5 voturi)    
        banca a avut grija numai de ea (Joi, 15 decembrie 2011, 9:08)

        maxi lopez [anonim] i-a raspuns lui Aurel

        domnule Aurel, banca nu avea grija de banii clientilor in acest caz, ci de banii ei si ai companiei care le emite cardurile - Visa, MC, etc., si mai departe ai companiilor de asigurari care asigura contra fraudelor.

        orice tranzactie frauduloasa, in acest caz cu carduri compromise la nivel international (deci nu se pune problema sa fie clientul care face un claim fals despre o tranzactie) e anulata si suma e rambursata clientului.

        mesajul era problema - trebuia sa dea "card blocat" nu "card furat". Cand dai mesajul "furat" se declanseaza un protocol intre retaileri si emitent (Visa) care cere anuntarea politiei.

        practic e o acuzatie de furt asupra celui care foloseste cardul. daca acuzatia e falsa, se numeste denunt calomnios si e chiar infractiune.

        concluzia e ca CEC e o banca de tot rahatul si in mod normal va trebui sa plateasca daune serioase pentru acuzatii nefondate impotriva unui client.

        dar ei fiind de stat si batuti in cap, probabil ca nu vor face asta amiabil ci numai dupa un proces care ii va costa de 100 de ori mai mult in onorarii de avocati si numai dupa ce vor ramane si fara mii de clienti oripilati.

        pana acum s-au comportat ca niste idioti - mai ales comunicatul ala e de o incompetenta crasa.

        concluzia e ca munca unora de ani de zile sa reformeze banca asta e aruncata pe fereastra in cateva zile de niste incompetenti.
        • 0 (0 voturi)    
          corect! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:41)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui maxi lopez

          Imi pare FOARTE rau ca doamna afectata (si sotul D-ei) nu le cer niste daune imense!
          Pe care eventual sa le plateasca chiar persoanele raspunzatoare pentru rezolvarea unor astfel de situatii, din CEC (nu stiu ce protocoale interne au - dar mie mi-ar placea sa-l vad platind chiar pe Presedinte / DG).
          Sa se invete minte! Cu niste daune mici, putin le pasa, lasa, ca le acopera din taxe si comisioane de la fraieri >:
        • 0 (0 voturi)    
          de fapt (Joi, 15 decembrie 2011, 12:42)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui maxi lopez

          ... as face o plangere penala la adresa CEC - pentru denunt calomnios!
      • +3 (3 voturi)    
        "banca care e singura care a avut grija de tine" (Joi, 15 decembrie 2011, 10:09)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Aurel

        Dragă tovarăşe Aurel, noi înţelegem că Tovarăşul Ceauşescu era singura persoană care avea grijă de matale, astfel încât dacă te ridica miliţianul de pe stradă era pentru binele matale, să nu cumva să te tai în vreun ciob, sau să duci la gură tot ce iei în mânuţă.

        ~Nautilus
      • +4 (4 voturi)    
        invidie (Joi, 15 decembrie 2011, 10:30)

        lmc [utilizator] i-a raspuns lui Aurel

        pe varza de Bruxelles? fiindca subiectul in discutie nu e locul de munca al proprietarului cardului, ci situatia!
      • +2 (2 voturi)    
        dovada (Joi, 15 decembrie 2011, 12:38)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Aurel

        Ca astia de la CEC sunt nesimtiti! In loc sa taca, macar (daca nu sunt in stare sa se scuze) isi mai si jignesc clientii!
        Ce ziceam eu mai sus? Multa, muuuulta nesimtire...!
    • +6 (6 voturi)    
      "blocat" nu "furat" (Joi, 15 decembrie 2011, 9:13)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Eu sunt

      CEC a comis o eroare in mesaj - trebuia sa spuna card blocat, nu "card furat".

      daca un card apare ca "furat" si cineva incearca sa foloseasca, retailerul e obligat de contractul cu Visa sa sune politia pentru ca persoana e suspecta de furt.

      da, e o acuzatie de furt - iar retailerii stiu ca 99 la suta in astfel de cazuri e chiar furt - nu si-au dat seama ca in cazul asta se lucra cu tampitii de la CEC.

      si daca nu l-ati furat cumva, inseamna ca ceea ce a facut CEC e denunt calomnios, ceea ce daca retin bine inseamna chiar infractiune.

      apararea lor va fi ca nu a fost o greseala intentionata, ci una datorata incompetentei unui functionar.
      • 0 (0 voturi)    
        ok, incompetenta (Joi, 15 decembrie 2011, 12:43)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Dar sa il puna pe acela sa plateasca!
        Altfel, CUM se invata minte ceilalti?
    • +2 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 15 decembrie 2011, 10:27)

      [anonim] i-a raspuns lui Eu sunt

  • -5 (9 voturi)    
    no shit (Joi, 15 decembrie 2011, 0:42)

    gabi [anonim]

    avem o problema de logica. Numai carduri CEC erau in baza aia de date ? La OMV se plateste numai cu carduri CEC ????? S-au furat si alte carduri, dar toata lumea se ia de CEC, pentru ca exista niste interese. CEC este singura banca de top cu capital 100% romanesc. Cu un atac concertat, oricarei banci ii poti crea probleme de lichiditate, pentru ca toate au rezerve infime de cash in seifuri.

    Eu cred ca e o reglare de conturi intre statul roman si cel austriac dupa recentele declaratii ale lui basescu, pt ca, sa nu uitam cine e in spatele CEC si OMV: statul roman respectiv statul austriac
    • +3 (3 voturi)    
      Reglare de conturi? (Joi, 15 decembrie 2011, 9:53)

      cobra [anonim] i-a raspuns lui gabi

      Stimabile, eu cred că TU ai o problemă de logică. Dacă din toată chestia asta tu ai înţeles că este o reglare de conturi între două state ai o problemă. Şi destul de gravă. Mai caută-te.
      Pentru cei care nu cred cum stau lucrurile la CEC Bank le recomand să intre într-o sucursală oarecare şi să observe timp de o jumătate de oră cum se desfăşoară activitatea. Şi trageţi singuri concluzia.
      Pentru autorul acestui articol. Daţi-mi o adresă de email să vă povestesc şi păţania mea cu CEC Bank.
    • +1 (1 vot)    
      yeap, sure... (Joi, 15 decembrie 2011, 12:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gabi

      Da exemple, de alte banci - si de situatii similare!
      CEC = banca de top? ma faci sa rad!

      Si hai, acum: sa-l mai facem erou si pe Base, pentru ca o banca are functionari nesimtiti!
  • +2 (4 voturi)    
    card furat..... (Joi, 15 decembrie 2011, 5:39)

    mihai [anonim]

    Nu este de ras si faptul ca acest lucru se intampla in Romania spune tot despre cum a actionat, banca, vanzatoarea si mai presus dr toate, ORGANELE.
    Ar fi interesat de stiut ce s-ar fi intamplat daca mesajul conceput de un software care a fost conceput de un om, ar fi afisat "CARD FURAT, IMPUSCA"
    :))
    • -3 (3 voturi)    
      @card furat (Joi, 15 decembrie 2011, 9:14)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Ati inteles gresit. Expresia "Card furat. Retine" se refera la card nu la persoana. Cei din magazin si politia au respectat strict reglementarile in vigoare. Doamna nu are nici o sansa sa castige procesul impotriva bancii, din motivele enumerate de unii dintre antevorbitorii mei.
      • 0 (0 voturi)    
        nu era furat! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:47)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        Cine a furat cardul, cui?
        E vorba despre denunt calomnios! si taaare imi pare rau ca doamna respectiva nu le face o plangere penala!
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Joi, 15 decembrie 2011, 8:22)

    george [anonim]

    Vorbiti de dragul vorbei. Atata vreme cat platesc taxa de administrare, comision de retragere, comision de cumparaturi VREAU ca banca sa trateze cu maximum de seriozitate problema si clientul. O desteapta spunea mai jos ca nu are cum sa contacteze 10000 de clienti Daca nu au cum, sa isi cumpere echipamentul care poate face asta si apoi sa isi dea demisia de acolo pentru ca trebuia cumparat demult acel echipament. Beleaua este ca ne-am invatat sa toleram greseli de genul asta si le gasim scuze "pe banii nostrii"
  • +6 (6 voturi)    
    mesajul bancii (Joi, 15 decembrie 2011, 8:52)

    alex [anonim]

    am avut carduri blocate - de multe ori bancile (americane in cazul meu) blocheaza cardul cand detecteaza ca il folosesc in Romania - apoi trebuie sa-i sun sa confirm ca sunt eu si il deblocheaza.

    dar asa de idioti cum sunt astia de la CEC n-am auzit - nu pui "card furat" ca mesaj ci "card blocat".

    observ ca cei de la CEC se comporta in continuare ca niste idioti.

    orice banca normala la cap il chema pe om, cu dovada de la politie, si ii platea pe loc cateva mii de euro ca daune in schimbul confidentialitatii incidentului.

    nu statea sa astepte atatea zile si sa faca daune de imagine de milioane de euro.

    cretinisme romanesti.
  • +6 (6 voturi)    
    CEC este economic cu adevarul (Joi, 15 decembrie 2011, 9:33)

    O.C. [anonim]

    Eu sunt OC-ul din poveste...si doresc sa-i transmit doamnei Oltea ca e cu o zi in urma cu scuzele, exact cum a fost si cu evenimentele si cu comunicatul. Mai mult, doamna Belciuganu este "economica cu adevarul" si incearca sa acrediteze ideea ca totul s-a petrecut rapid - seara -, ca banca a fost luata prin surprindere dar ca a reactionat profesional in conditiile date...etc.....Situatia de fapt e putin altfel pentru ca -doar cu titlu de exemplu - in timpul conversatiei cu doamna I.S. [operatoarea de la call center-ul CEC care ne-a raspuns, cum spuneam, dupa mai bine de jumatate de ora de asteptare] am aflat ca de fapt banca a blocat cardurile "inca de dupa-amiaza, dar dupa orele de program" si ca astfel "nu mai era nimeni care sa anunte clientii"... CEC nu avea nevoie sa trimita cate un sol la fiecare client in parte...un SMS ar fi fost deajuns -ca aveau in baza de date numerele de telefon.Dadeau un "select all" la baza de date, trimiteau mesajul la TOTI clientii, cu riscul ca unii sa primeasca un SMS care nu-i privea [dar nici nu-i deranja]. Cei de la CEC au inceput "telefoniada" abia a doua azi, cand au revenit, senini, la birou. Evident ca nimeni de la CEC nu putea sa faca "ore suplimentare" chiar daca se stia ca banca se confrunta cu o situatie de criza. Sunt curios sa stiu unde era doamna Belciuganu -ca sef al comunicarii bancii - in momentul in care s-a decis blocarea cardurilor si daca cineva a deranjat-o cu vreo intrebare despre "ce facem cu clientii?"
    • -1 (1 vot)    
      Hai sa fim interesanti... (Joi, 15 decembrie 2011, 13:42)

      O.C. [anonim] i-a raspuns lui O.C.

      NU CEC-ul se confrunta cu o situatie de criza, ci bancile al caror procesator a generat situatia si care, nu se confrunta DECAT CU O MARE, MARE CRIZA.... DE DEMNITATE, DE BUN SIMT! De altfel, ca dintotdeauna de cand HOINARESC pe meleagurile miortice, cu nenumarate PLAIURI CU...BOI!
  • +3 (3 voturi)    
    card blocat (Joi, 15 decembrie 2011, 9:37)

    DEV [utilizator]

    am avut si eu un card blocat. de la abn-amro, de data asta chiar in olanda. m-au sunat si mi-au zis ca am folosit cardul intr-un bancomat care fusese skim- uit de conationali (ironia sortii, nu?) desi card-ul avea pin si nu fusese folosit de skimmeri, ei au decis sa blocheze si sa re-emita toate cardurile folosite la bancomatul ala.. in 2 zile am avut card nou.
  • +4 (4 voturi)    
    e 100% vina CEC (Joi, 15 decembrie 2011, 9:45)

    P.N. [anonim]

    am avut o problema intr-un supermarket cu un card emis de banca x. a fost respinsa o plata dintr-un motiv oarecare. in secunda urmatoare am primit un sms in care eram instiintat de respingerea tranzactiei si rugat sa sun la un numar de telefon daca nu am folosit eu cardul. si se intampla tot in Romania.
    • +4 (4 voturi)    
      si eu (Joi, 15 decembrie 2011, 10:01)

      maxi lopez [anonim] i-a raspuns lui P.N.

      asa era ideal - mi s-a intamplat si mie la Unicredit, primesti un sms.

      problema cu CEC e calitatea oamenilor din conducere - cand ai un astfel de incident, cu clienti retinuti de politie, trebuie sa iei masuri extraordinare, sa trimiti scuze personale, sa le dai niste despagubiri, chiar si simbolice - si sa arati ca greseala e un incident izolat.

      din reactia lor inteleg ca

      1. nu isi asuma nicio vina pentru ca au dat mesaj de furt, in loc de "tranzactie respinsa" sau "card blocat"punand clientii in pericol de arestare si in situatii penibile;

      aici e o greseala majora, pentru ca lumea intelege ca ei vor face asta si pe viitor.


      2. clientii ceilalti trebuie sa inteleaga ca li se poate intampla oricand asa ceva cu cardurile de la CEC si trebuie sa-si mute conturile daca nu vor sa dea cu subsemnatul pe la politie.


      cam asta e treaba. e pacat pentru ca aveam impresia ca se fac progrese la banca asta, s-a investit in ea, filialele arata mai bine.

      in conditiile in care bancile straine se cam retrag din Romania, nici macar nu avem o alternativa decenta - ramanem cu idiotii de la CEC.
  • -3 (3 voturi)    
    naivi (Joi, 15 decembrie 2011, 10:25)

    2011 [anonim]

    n-are nimic , o să vă implanteze cipuri naivilor și uitați de grija cardului , dacă nu vă treziți .
  • +3 (3 voturi)    
    CEC-ul trebuie sa plateasca despagubiri (Joi, 15 decembrie 2011, 10:36)

    corina [anonim]

    Este de-a dreptul incredibil - nu vad cu ce 'circumstante atenuante' s-ar putea justifica CEC-ul - nu are nici o explicatie nici pentru mesajul care a insotit blocarea cardului nici pentru blocarea acestuia fara a anunta in prealabil. Ar trebui ca CEC-ului sa i sa ceara despagubiri de catre toti cei care au fost afectati - suntem o natiune care din pacate DOARME, nu mai avem reactie la nimic.
  • +3 (3 voturi)    
    Comunisti (Joi, 15 decembrie 2011, 11:16)

    Claudiu [anonim]

    CEC e banca comunista, de unde sa stie cym sa lucreze cu cardurile.
    • -2 (2 voturi)    
      "destept nevoie mare..." (Joi, 15 decembrie 2011, 14:23)

      Pintea [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Bai "interesantule", cardurile au fost introduse in Romania de bancile romanesti, bancile straine, venite la..."muls", atat de "capabile" au fost, ca au pus Romania in situatia de a se imprumuta la greu pentru a nu le lasa sa intre in rahat pana peste cap
  • -1 (1 vot)    
    Gata m-am lamurit (Joi, 15 decembrie 2011, 15:12)

    Cetateanul [anonim]

    Ca asa zisele si faimoase carduri, de fapt sunt niste bucati de carton care nu fac doi bani. Gata m-am hotarat, nu mai primesc bani in cont pe card, primesc doar cash. Luna asta schimb procedura. Gata.
    • 0 (0 voturi)    
      solutia (Vineri, 16 decembrie 2011, 16:07)

      lmc [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul

      nu este sa renunti la "serviciul cardului", ci sa corectezi serviciul sau sa apelezi la altul mai bun
  • 0 (0 voturi)    
    de obicei Banca are un nr de telefon pt (Duminică, 18 decembrie 2011, 22:12)

    visio [anonim]

    contactarea clientului; presupun ca nu e greu sa trimita un sms de avertizare; in Romania totul este greu pentru ca este imbibata de "bugetari"; in functii de conducere gasesti numai papitoi buni de gura, fara leac de management in creier; am vrut sa contractez un credit pentru IMM la CEC, cu ceva ani in urma; imi cereau preturile de intrare, preturile de iesire, datele financiare ale furnizorilor si clientilor mei; adica voiau o afacere la cheie; nu exista cuvant in dex sa pot descrie scarba care m-a incercat cand stateam in scaunul lor; probabil ca de asta se gaseste Romania in halul asta; si poate ca nu numai Guvernul (nastase, vasile, boc, tariceanu, etc) este de vina pentru actuala situatie.
  • 0 (0 voturi)    
    Bancile (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 21:16)

    neicanimeni [anonim]

    Cel mai sinplu mod de ai invatza minte si fara costuri este sa nu mai lucrati cu bancile, nu este obligatoriu sa aveti carduri se poate lucra si numerar; daca toti clientii aflati in acest gen de situatii ar retrage maine toti banii de la banci acestea ar avea alt mod de gandire.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by