Goldman Sachs este in cautarea unui mananger online si a unui strateg pentru social media care sa construiasca institutiei financiare "o prezenta online pozitiva", relateaza finextra.com.

Goldman a publicat pe site-ul sau un anunt prin care spune ca este in cautarea unei persoane, disponibila pentru un program full-time, care sa se alature grupului de management al brandului.

Noul angajat va avea o sarcina dificila la o institutie care pana in prezent nu a simpatizat cu retelele sociale, site-ul web al bancii neavand niciun buton care sa faca legatura cu retele sociale precum LinkedIn, Facebook si Twitter. Totodata, Goldman impune angajatilor si o politica stricta pentru accesul la site-urile de retele sociale.

Un moment delicat al prezentei in mediul online a gigantului de pe Wall Street a fost atunci cand un blogger care a castigat o disputa legala cu banca a inceput sa utilizeze domeniul goldmansachs666.com.

Noul angajat va trebui sa imbunatateasca imaginea din mediul online a bancii, va actiona ca administrator al comunitatilor Goldman Sachs din social media si va fi "punctul initial de contact in relatiile cu reprezentantii diferitelor platforme sociale".

Acesta va modera forumurile, va lucra in campaniile de marketing, va actualiza status-urile de Facebook si postarile de pe Twitter si va administra contul de LinkedIn.