Treisprezece specialisti din 11 industrii au facut previziuni in privinta evolutiilor marcante din Romania pentru 2014, in cadrul evenimentului Pro-Gnosis, organizat de DC Communication. Cele 44 de predictii tin de domenii dintre cele mai diverse, de la macroeconomie la antreprenoriat social, de la consultanta la bancar, piete de capital, social media, muzica, gastronomie sau domeniul legal schiteaza, in perspectiva, repere si tendinte care merita urmarite in Romania anului 2014. Vezi in atasament toate cele 44 de predictii.

Ion Sturza - Fribourg Investments

Ion Sturza - Fribourg Investments

Ion Sturza - Fribourg Investments

Foto: Hotnews

  • Se va incheia criza economica.
  • Guvernul va reusi doua privatizari de anvergura si va debloca doua investitii private strategice.
  • Oamenii de afaceri romani nu vor mai folosi insolventa ca strategie de business.
  • Alegerile vor aduce populism exagerat cu impact pe termen mediu.

Gabriel Sincu, Executive Director- Tax Advisory Services, Ernst & Young SRL

Gabriel Sincu, Executive Director- Tax Advisory Services, Ernst & Young SRL

Foto: Arhiva personala

Gabriel Sincu- EY Romania

  • Sistemul de TVA la incasare va deveni optional.
  • UE va descuraja tranzactiile cu paradisurile fiscale.
  • Reglementarile privind holdingurile vor fi greu de aplicat si procedurile birocratice vor fi foarte stufoase.

Magda Sandulescu - Raiffeisen Bank

În 2014, vom asista la o creştere a mobilităţii şi a accesului la Internet în România, ceea ce

Magda Sndulescu -  Raiffeisen Bank

Magda Sandulescu - Raiffeisen Bank

Foto: Hotnews

va duce la o majorare a numărului de tranzacţii din domeniul bancar.

Conceptul de “Big data” va deveni tot mai important.

Serviciul de Personalized advisory va deveni tot mai popular.

Elena Badea, EY Romania

Elena Badea

Elena Badea

Foto: Hotnews

  • Creştere de la 41% la 55% a utilizării LinkedIn de către firme. Acesta va deveni principalul canal de comunicare B2B.
  • 85% va fi nivelul de utilizare al reţelelor sociale pentru promovare. În 2013, acesta a fost de 78% în România şi 97% la nivel global.
  • Conţinutul video va fi “the next big thing”.
  • Firmele vor descoperi Pinterest, tumblr şi Slideshare.

“Selfies” de companie şi augumented reality.

Citeste in atasament toate cele 44 de predictii.