Ion Sturza - Fribourg Investments
- Se va incheia criza economica.
- Guvernul va reusi doua privatizari de anvergura si va debloca doua investitii private strategice.
- Oamenii de afaceri romani nu vor mai folosi insolventa ca strategie de business.
- Alegerile vor aduce populism exagerat cu impact pe termen mediu.
Gabriel Sincu- EY Romania
- Sistemul de TVA la incasare va deveni optional.
- UE va descuraja tranzactiile cu paradisurile fiscale.
- Reglementarile privind holdingurile vor fi greu de aplicat si procedurile birocratice vor fi foarte stufoase.
Magda Sandulescu - Raiffeisen Bank
În 2014, vom asista la o creştere a mobilităţii şi a accesului la Internet în România, ceea ce
va duce la o majorare a numărului de tranzacţii din domeniul bancar.
Conceptul de “Big data” va deveni tot mai important.
Serviciul de Personalized advisory va deveni tot mai popular.
Elena Badea, EY Romania
- Creştere de la 41% la 55% a utilizării LinkedIn de către firme. Acesta va deveni principalul canal de comunicare B2B.
- 85% va fi nivelul de utilizare al reţelelor sociale pentru promovare. În 2013, acesta a fost de 78% în România şi 97% la nivel global.
- Conţinutul video va fi “the next big thing”.
- Firmele vor descoperi Pinterest, tumblr şi Slideshare.
“Selfies” de companie şi augumented reality.
Citeste in atasament toate cele 44 de predictii.