Comunicat ING: "Serviciul Home’Bank functioneaza momentan cu dificultate. Clientii ING pot utiliza cardurile pentru cumparaturi, iar in reteaua de Self’Banks pot verifica fondurile, retrage bani sau pot face plati intre conturile ING in parametrii normal"

de DP     HotNews.ro
Vineri, 15 decembrie 2017, 16:22 Economie | Finanţe & Bănci


"Serviciul Home’Bank functioneaza momentan cu dificultate. Clientii ING pot utiliza cardurile pentru cumparaturi, iar in reteaua de Self’Banks pot verifica fondurile, retrage bani sau pot face plati intre conturile ING in parametrii normali. Oferim suport clientilor nostri prin echipa de Call Center pentru operatiuni urgente in HomeBank. O echipa extinsa de call center este disponibila 24 din 24 de ore la numerele de telefon *2ING sau 031.406.24.64", transmit reprezentantii bancii.

Intreaga echipa ING lucreaza la remedierea situatiei si restabilirea completă a funcționării sistemului Home’Bank. Continuam sa ne informa






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





705 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by