Cum răspunde Teodorovici la întrebarea lui Iohannis dacă mai sunt bani de pensii și salarii: Până nu primim un răspuns pe Justiţie, nu putem să vorbim nimic altceva

de Florin Barbuta     HotNews.ro
Joi, 24 mai 2018, 9:46 Economie | Finanţe & Bănci


Eugen Teodorovici
Foto: Agerpres
„Am căutat să văd care sunt atribuţiile preşedintelui României şi n-am găsit nicăieri atribuţia să întrebe dacă sunt bani pentru pensii şi salarii. Atribuţiile dlui Iohannis sunt să asigure funcţionarea instituţiilor statului. Aş dori să văd care este poziţia preşedintelui faţă de ceea ce se întâmplă astăzi în Justiţie. În România sunt oameni care au stat în mod nejustificat în închisoare, dar de la dl preşedinte văd doar atacuri nejustificate pe zona de politici economice”, a spus Eugen Teodorovici, miercuri seară, citat de Mediafax.

El a precizat că până Guvernul nu primește un răspuns pe Justiţie, nu se poate vorbi nimic altceva.

Ministrul Finanţelor a prezentat, la Palatul Victoria, o statistică potrivit căreia România are în prezent o rată de absorbţie a fondurilor europene de 17,02%, apropiată de media UE de 18,26%, suma totală absorbită fiind de 5,25 miliarde de euro.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





4456 vizualizari

  • +38 (40 voturi)    
    Un raspuns evaziv de la clubberul PSDist (Joi, 24 mai 2018, 9:53)

    emil bobu [utilizator]

    Auzi Teo, ia raspunde tu la intrebare, ca praf in ochi poate sa arunce oricine.
    • -16 (16 voturi)    
      evaziv pe naiba (Joi, 24 mai 2018, 11:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      e sah la cotrocesti, in clar.
      chiar o amenitzare, ultimatum.
      politca de troc.
      numai ca e dat cu pionul.
      asta e alt prost util al lui nicu.
      • -6 (10 voturi)    
        in at. baietilor (Joi, 24 mai 2018, 11:57)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        am spus exact ce'a zis si cel de mai jos, dar cu alte cuvinte.
        dovada ca dati notele pe nume, nu pe continut.
        tablagii automate. tot niscai tonomate, dar pe net.
      • +2 (2 voturi)    
        nici nu indraznesc (Joi, 24 mai 2018, 13:05)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        sa-ti dau minus.
        Eu am prostul obicei sa dau minus sau plus pe ceea ce citesc, in caz ca sunt de acord sau nu. Deci, va dau un minus pt. ca nu sunt de acord ca gigolo teodorovici da ultimatumuri in numele lui dragnea.
        deragnea ar provoca o suspendare a lui Johannis numai daca e sigur ca ar castiga ceva. Ori, la ora actuala nu prea mai are ce sa mai castige.
    • +12 (12 voturi)    
      Un pseudo-santaj de prost gust (Joi, 24 mai 2018, 11:22)

      Tommy Bahama [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      pe spinarea prostimii. Votati-i.
  • +29 (31 voturi)    
    nu mai conteaza nimic! (Joi, 24 mai 2018, 9:54)

    independentu [utilizator]

    nu va spun daca mai sunt bani pana nu-mi spuneti cum de-au fost achitati Ponta si Tariceanu!
    serios?
    daca erau condamnati era de vina statul paralel, daca sunt achitati Iohannis!!!
  • +26 (28 voturi)    
    fronda (Joi, 24 mai 2018, 9:56)

    DrIon [utilizator]

    Pe vremea cind nu era in guvern era si mai destept si mai politicos!
    • 0 (0 voturi)    
      explicatia e simpla (Vineri, 25 mai 2018, 0:31)

      Filbert [utilizator] i-a raspuns lui DrIon

      A baut dupa Veorica
  • +27 (29 voturi)    
    Vai , ce va doare grija... (Joi, 24 mai 2018, 9:58)

    blackarrow [utilizator]

    de justitia aia ! Chit ca economia e vraiste , inflatia creste si voi sunteti iresponsabili ! Nu a zis degeaba Iohannis ce a zis...
  • +23 (25 voturi)    
    circ si panarama (Joi, 24 mai 2018, 10:03)

    Opr3scu [utilizator]

    Bine ca le-a gasit pe alea ale ministrului finantelor in domeniul jusititiei. Ham-ham! si el..
  • +25 (27 voturi)    
    Arestarea grupului infractional psd (Joi, 24 mai 2018, 10:08)

    Cozmin30 [utilizator]

    Ii spunem noi ce se intimpla in justitie.
    Este o situatie dramatica, disperata.
    Mafia psd si alde a pus stapinire pe CCR, pe ICCJ, pe Sectia pentru judecatori din CSM, pe Inspectia Judiciara din CSM.
    Mafia psd si alde, cu ajutorul infractorilor din parlament si din guvern, se pregateste sa dea lovitura de gratie justitiei, modificind in mod aberant legile, astfel ca mafiotii sa ramina in libertate, sa-si poata pastra averile furate, sa poata candida pentru orice functie in stat.
    Cu ajutorul judecatorilor corupti din CCR, ICCJ, CSM, mafia psd si alde incearca sa-i indeparteze din sistem pe judecatorii si pe procurorii cinstiti, corecti, competenti, incoruptibili, nesantajabili, care cer arestarea infractorilor.
    Se impun masuri exceptionale din partea Presedintelui pentru a bloca intentiile grupului infractional organizat psd si alde, de a-si pune planurie in aplicare.
    Se impune demiterea guvernului mafiei, dizolvarea parlamentului borfasilor, arestarea judecatorilor corupti de la CCR, ICCJ, CSM, care ii achita pe infractori si ii persecuta pe procurori.
    • +7 (7 voturi)    
      Absolut . . . (Joi, 24 mai 2018, 11:02)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

      . . . . corect!
  • +28 (30 voturi)    
    Rolul președintelui (Joi, 24 mai 2018, 10:12)

    aqualung [utilizator]

    „Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice”.

    N-am spus-o eu. Scrie undeva, cam în primul loc în care trebuia să caute dl. Teodorovici.
    • +18 (18 voturi)    
      Prima grija (Joi, 24 mai 2018, 10:47)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

      a psdeilor de la momentul cand a fost ales un presedinte ne-psd a fost sa declare ca ei nu-l recunosc si, ca atare nu trebuie bagat in seama.
      De acolo, ca psdist poti sa zici ce vrei contra presedintelui ca vei fi considerat vocea partidului.
      Pana si tuta cu minte de bibilica care-i pusa pe scaunul de primministru, zice ca ea e ditamai pm-ul si nu vine la chemarea presedintelui cand i se ... nazare ... aluia.
      Are si ea mandria ei, hehe.
  • +18 (18 voturi)    
    Mai bine cautai (Joi, 24 mai 2018, 10:13)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    sa vezi care sunt atributiile ministrului de finante in justitie.

    Ai fi dorit sa stii care este pozitia presedintelui fata de pregatirile tale pentru pilonul doi.
  • +21 (21 voturi)    
    De ce merge prost guvernarea PSD-ALDE? (Joi, 24 mai 2018, 10:13)

    asavreau [utilizator]

    Pentru-că miniștrii se ocupă de altceva decât de ceea ce trebuie.Uite,cel de la finanțe se ocupă de justiție,cel de la justiție este secretar de stat la pușcării,cel de la fonduri europene se ocupă cu //adormirea//românilor,cel de la muncă se ocupă de fițe și face vedetisme pe la unele tv-uri deocheate.
  • +19 (19 voturi)    
    si (Joi, 24 mai 2018, 10:21)

    lula [utilizator]

    uite cum ma enervez eu de dimineata!

    Jenele, cred ca e timpul sa mergi la nani, ca esti rupt de realitate si e pacat de nervii nostri cand deschizi gura....
    • +9 (9 voturi)    
      Stiu ce zici, (Joi, 24 mai 2018, 10:27)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui lula

      dar partea buna e ca nu mai ai nevoie de cafea.
  • +25 (25 voturi)    
    esti un Prost notoriu... (Joi, 24 mai 2018, 10:35)

    liviu_ [utilizator]

    1 - "Am căutat să văd care sunt atribuţiile preşedintelui României şi n-am găsit nicăieri atribuţia să întrebe dacă sunt bani pentru pensii şi salarii. Atribuţiile dlui Iohannis sunt să asigure funcţionarea instituţiilor statului. " - pai ministerul de finante si bugetul tarii nu inseamna "functionarea institutiilor statului", bou infect ce esti?!

    2 si 3 - "Aş dori să văd care este poziţia preşedintelui faţă de ceea ce se întâmplă astăzi în Justiţie. În România sunt oameni care au stat în mod nejustificat în închisoare, dar de la dl preşedinte văd doar atacuri nejustificate pe zona de politici economice”, - pai in primul rand tu esti ministrul finantelor, nu a-l justitiei si dupa ce ai spus chiar tu mai devreme nu ai atributii sa iti dai cu parerea despre justitie, deci ciocu mic ipocritule! in al 2lea rand o sentinta de achitare (care nu e definitiva) si care a fost data DUPA ce s-a modificat codu penal ... NU inseamna ca justitia nu merge... Daca eu merg cu 60 km/h in oras... tu ii faci poza pt amenda si apoi se schimba legea la viteza minima 60 nu inseamna ca eu nu am incalcat legea, in seamna doar ca legea s-a schimbat intre timp. Inca o problema care dumnealui (in mintea lui inexistenta nu o realizeaza): justitia nu e 100% corecta. justitia greseste ... peste tot in lume este "beyond reasonable doubt". Nu poti avea ceva care e 100% sigur (hint: adnul si amprentele NU sunt 100%, si nici filmarea (e o mica sansa sa fie unu care arata la fel ca tine)), pt ca altfel nu ai mai baga pe nimeni la puscarie! Si ca sa inchei cu aberatiile despre justitie: o achitare NU inseamna condamnat pe nedrept! Dar na... cand ai un IQ sub 50 si te adresezi votantilor cu IQ sub 10, astfel de "argumente" merg
  • +19 (19 voturi)    
    PS: (Joi, 24 mai 2018, 10:37)

    liviu_ [utilizator]

    era sa uit...
    ca ministru al finantelor are OBLIGATIA sa raspunda la aceste intrebari, daca nu pt presedinte, pentru popor!
    el nu ii da cu flit presedintelui aici, ci noua, tuturor!

    si inca ceva... evazivitatea asta este extrem de poriculoasa, o data pt ca permite ca sa se ascunda lucruri de popor (un precedent periculor), a 2a e ca poate insemna ca Iohannis are dreptate, si ca banii sunt pe sfarsite... (Am zis" poate" pentru ca este totusi o urma de indoiala, dar la cum merge cu pilonu 2 si cu deficitul, in practica este o certitudine)
  • -21 (23 voturi)    
    Declaratia MINISTRULUI TEODOROVICI!! (Joi, 24 mai 2018, 10:42)

    Theros [utilizator]

    SALUT ASEMENEA DECLARATII FACUTE DE UN PROFESIONIST SI NU DE DILETANTI CA ACEAT PARAT presedite CARUIA II ADRESEZ URMATOARELE :Domnule johannis,
    Am constatat că în cadrul conferinței de presă din 22 mai 2018 ați adresat Guvernului României o întrebare incitantă - provocatoare de îngrijorări/mari dureri de cap pensionarilor și salariaților: „MAI AVEȚI BANI PENTRU PENSII ȘI SALARII PÂNĂ LA SFÂRȘITUL ANULUI ?”.
    Temerile majorității covârșitoare a românilor au fost - în mare măsură - spulberate de intervențiile publice ale reprezentanților coaliției guvernamentale, care,contrazicând afirmațiile dvs., au dat asigurări C E R T E că dispun de fondurile necesare pentru a plăti pensiile și salariile.

    Este cert că demersul dvs. anti-guvernamental ar fi fost credibil dacă:
    1.- ați fi răspuns P U B L I C la întrebarea care v-a fost adresată , respectiv dacă ați fi explicat C O N V I N G Ă T O R de ce s-a tărăgănat/obstrucționat timp de cca 5 ani de zile încasarea de către statul român a unei sume uriașe (cca 300 milioane euro anual);
    2.- ați fi indicat C O N C R E T cine va trebui să depună la bugetul țării suma care nu a fost încasată de statul român din cauza procedurilor la care s-a recurs pentru a se împiedica intrarea grabnică în vigoare a unei legi generatoare de venituri importante la bugetul statului ?;
    3.- ați fi precizat P U B L I C care au fost/sunt companiile care au beneficiat financiar ca urmare a întârzierii timp de 5 ani de zile a intrării în vigoare a legii indicate PE CARE O STITI SI IN URMA CAREIA ATI TRAS FOLOASE ;
    4.- ați fi supus atenției Ministerului Public necesitatea de a constata dacă s-au comis sau nu ilegalități/prejudicii prin tărăgănarea intrării în vigoare a legii menționate ;
    5.- ați fi propuns autorităților guvernamentale măsuri C O N C R E T E vizând recuperarea pagubelor pricinuite statului român prin întârzierea intrării în vigoare a unei legi aducătoare de venituri la bugetul statului, buget din care - după
    • +9 (11 voturi)    
      Care lege aducatoare de venituri? (Joi, 24 mai 2018, 11:39)

      al1lego [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      Am citit cu atentie declaratia de mai sus, apreciind efortul cu care a fost alternat formatul textului.
      Nu mi-e deloc clar care e legea generatoare de venituri (sa se tot dea asemenea legi, cat timp nu "genereaza" din portofelul nimanui) la care se face referire in punctele 1-5, dar nu exclud sa fiu eu prost informat. Deci care e?
      • +4 (6 voturi)    
        Legea pamantului (Joi, 24 mai 2018, 12:02)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui al1lego

        Axa pamantului va fi mutata prin lege in romania si romanii doar o vor unge cu vaselina, in schimbul unei taxe percepute de la celelalte tari.
      • +3 (5 voturi)    
        Cum care lege ? (Joi, 24 mai 2018, 13:26)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui al1lego

        Se spune clar - Legea Aducatoare de Venituri :-)))
    • +1 (1 vot)    
      in mod normal (Joi, 24 mai 2018, 22:33)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      presedintele tarii ar trebui sa convoace de urgenta CSAT-ul si sa dispuna arestarea jegurilor tradatoare care populeaza parlamentul si guvernul acestei tari.
      Probabil si tu te numeri printre ei, si faci pe desteptul aici.
  • +19 (19 voturi)    
    teodorovici nu cunoaste constitutia (Joi, 24 mai 2018, 10:51)

    ics_11 [utilizator]

    conform art. 80 din constitutie, presedintele "vegheaza la ... buna functionare a autoritatilor publice", nu "asigura" cum gresit a inteles teodorovici. presedintele nu are cum sa "asigure" funcţionarea instituţiilor statului
    daca ar trebui sa "asigure" functionarea guvernului de exemplu, ar trebui, poate, s-o demita pe dancila, dar nu poate.
    pe de alta parte, orice cetatean, inclusiv presedintele, are "libertatea gandirii si a opiniilor", conform art. 29, si totodata, conform articolului 1, in Romania "drepturile si libertatilor cetatenilor ... sunt garantate". garanteaza guvernului ca sunt bani pentru drepturile salariale si pentru pensii pana la sfarsitul anului ?
    si in logica stramba a lui teodorovici : n-am gasit nicaieri in constitutie un articol care sa permita ministrului de finante sa puna intrebari presedintelui despre justitie, si nici nu am gasit un articol din care sa rezulte ca presedintele camerei deputatilor are atributii in politica externa.
  • +11 (11 voturi)    
    Gura păcătosului (Joi, 24 mai 2018, 10:57)

    Bolsevicul [utilizator]

    Prin această declarație, tov. Teodorovici recunoaște implicit că, în viziunea PSD, Guvernul nu este o instituție a statului.

    Așadar, cu ce drept se bagă Iohannis în treburile Mafiei?!
  • +9 (11 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 24 mai 2018, 11:42)

    Metec [anonim]

  • +9 (9 voturi)    
    Păi ce-ar fi să facem și noi la fel (Joi, 24 mai 2018, 11:43)

    hic sunt leones [utilizator]

    plătim taxele după ce instanța dă hotărârea în dosarul Revoluția iar parlamentul adoptă legea de scădere a numărului de parlamentari.
  • +9 (9 voturi)    
    discotecar parerolog (Joi, 24 mai 2018, 11:53)

    jorj_bv [utilizator]

    Din cate imi amintesc presedintele are o pozitie destul de clara pe justitie. Intrebarea e ce atributii are ministrul de finante pe justitie? Presedintele trebuie sa medieze discutiile lansate de PSD in spatiul public:
    - transferul contributiilor din care unii au pierdut la net,
    - reducerea bugetului de investitii ale autoritatilor locale, prin scaderea impozitului pe venit si mutarea sumei spre contributii
    - ciupeala la pilonul II o data cu tranferul pe care nu o asuma nimeni,
    - minciuna legata de datoriile enorme ale privatilor la CAS,
    - aluziile dese si nevoalate ale incompetentilor din PSD legate de desfiintarea pilonului 2, dar fara a spune o masura concreta
    - pensii marite cand vrea tatucul, nu aplicand legea in vigoare
  • +8 (8 voturi)    
    stat pe nedrept la inchisoare ... (Joi, 24 mai 2018, 12:33)

    sareta [utilizator]

    Ce vedem este doar faptul ca protocoalele (daca au fost) s-au folosit doar pentru statul pe nedrept ACASA a celor care au tradat si jefuit tara !Domnule" filozof" poate ne explici matale unde s-au "evaporat "miliardele de dolari din fondul de pensii ai celor ce au muncit pana in 1989 si v-au facut miliardari fara sa transpirati muncind?
  • +2 (4 voturi)    
    Bine (Joi, 24 mai 2018, 13:32)

    tarabost [utilizator]

    ca esti tu un mare competent, alesule!
  • +2 (2 voturi)    
    De unde scot oare astia atatia idioti? (Joi, 24 mai 2018, 14:32)

    LiviuX [utilizator]

    Adica eu daca intreb cat costa un bilet de avion inseamna ca am atributii in traticul aerian??? Ca sa nu mai spun ca ORICE om care va ajunge la pensie candva (cu atat mai mult daca e deja pensionar) are dreptul sa vada care e situatia banilor lui de pensie!
  • 0 (0 voturi)    
    art. 86 - constitutie (Vineri, 25 mai 2018, 13:02)

    ..13 [utilizator]

    Carevasazica sunt 2 chestiuni extrem de importante:

    1. pilonul II pensii - este acolo o suma importanta - 1.5 mld euro si sunt afectati cca. 7 mil. de romani - deci sa ne lamureasca dansul - Ministrul de Finante - cat se poate de urgent ce si cum... Baga nene unr aspuns si nu te mai roti in jurul propriei cozi.

    2. Salariile bugetarilor care sunt destul de multi - cca. 1.1 mil.- deci lipsa resurselor pentru plata salariilor ar crea o stare neplacuta pentru intreg sistemul public...

    In baza art. 86 din constitutie se spune ca;

    "Preşedintele României poate consulta Guvernul cu privire la probleme urgente şi de importanţă deosebită."

    cred ca este clar ca sunt probleme urgente si de importanta deosebita...

    Bre multi prosti in gubernul asta!
    Sa dispara!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by