România, locul 47 în topul celor mai valoroase branduri

de F.B.     HotNews.ro
Vineri, 11 octombrie 2019, 11:24 Economie | Finanţe & Bănci


Brand Finance
Foto: Brand Finance
Valoarea brandului României a scăzut cu 3% în 2019, la 216 miliarde dolari, reiese dintr-un studiu realizat de Brand Finance. Pe de altă parte, forța brandului s-a îmbunătățit de la 59, la 62,7 puncte din 100, rezultând într-un avans al ratingului de la A la A+.

În top 100 al celor mai valoroase branduri România se află pe locul 47, urcând 4 poziții. Vecinii noștri, bulgarii, se află pe 67, urcând de la 68.

Primele 5 poziții în top sunt ocupate de SUA, China, Germania, Japonia și Marea Britanie.



Brand Finance, firmă de consultanță în evaluarea brandurilor, ia în calcul puterea relativă a mărcilor naționale, aceasta fiind determinată de performanța mai multor date din trei piloni cheie: bunuri și servicii, investiții și societate.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






1578 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Brand financiar! (Vineri, 11 octombrie 2019, 11:47)

    Habermas [utilizator]

    Este importanta precizarea.
    De aceea si clasamentul urmeaza indeaproape clasamentul natiunilor la PIB (nominal).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version