România, locul 47 în topul celor mai valoroase branduri

de F.B.     HotNews.ro
Vineri, 11 octombrie 2019, 11:24 Economie | Finanţe & Bănci


Brand Finance
Foto: Brand Finance
Valoarea brandului României a scăzut cu 3% în 2019, la 216 miliarde dolari, reiese dintr-un studiu realizat de Brand Finance. Pe de altă parte, forța brandului s-a îmbunătățit de la 59, la 62,7 puncte din 100, rezultând într-un avans al ratingului de la A la A+.

În top 100 al celor mai valoroase branduri România se află pe locul 47, urcând 4 poziții. Vecinii noștri, bulgarii, se află pe 67, urcând de la 68.

Primele 5 poziții în top sunt ocupate de SUA, China, Germania, Japonia și Marea Britanie.



Brand Finance, firmă de consultanță în evaluarea brandurilor, ia în calcul puterea relativă a mărcilor naționale, aceasta fiind determinată de performanța mai multor date din trei piloni cheie: bunuri și servicii, investiții și societate.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1667 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Brand financiar! (Vineri, 11 octombrie 2019, 11:47)

    Habermas [utilizator]

    Este importanta precizarea.
    De aceea si clasamentul urmeaza indeaproape clasamentul natiunilor la PIB (nominal).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by