​Faptul că lumea stă în casă, înseamnă, în aceste timpuri, consum mai mare de conținut digital. Băncile sud-coreene au văzut oportunitatea. Ele își modernizează canalele de YouTube oferind conținut diversificat pe măsură ce pandemia ține oamenii în case, potrivit The Korea Times. Băncile din România ar avea ce să învețe de acolo.

Imagine dintr-un serial al unei banci din Coreea de SudFoto: YouTube

Shinhan Bank și-a reînnoit canalul de YouTube luna aceasta, oferind conținut scurt și ușor, plăcut de urmărit. Într-o serie de clipuri, angajați ai băncii explică termeni economici celor mici. În alta, Shinhan prezintă restaurante care oferă mese bune și accesibile în apropierea sucursalelor. Un oficial al băncii spune că acest lucru reprezintă o parte din eforturile de susținere a liberilor profesioniști afectați de distanțarea socială.

Woori Bank are canalul oficial de YouTube și încă unul dedicat divertismentului. Pe cel de-al doilea, angajații tineri vorbesc despre diferite subiecte precum „Inteligența artificială va elimina job-urile bancherilor?”. Pe Instagram, Woori a postat un serial care se desfășoară în interiorul sucursalelor bancare.

Suhyup Bank a postat o dramă (serial online) pe canalul de Youtube luna trecută, care evidențiază decalajul dintre milleniani și generația celor în vârstă, într-un birou al creditorului.

Industrial Bank of Korea a postat un serial (web drama) pe canalul Youtube, care „investighează dispariția salariilor” și oferă sfaturi tinerilor angajați despre cum să facă economii pentru cheltuielile de nuntă sau pentru o casă.

Kookmin Bank a postat pe Instagram o serie de clipuri care descrie viața de zi cu zi a angajaților din birouri și analizează subiecte precum „câștigarea” unor kilograme în plus ca angajat sau calcularea unor cifre cu orele până se termină munca.