Reprezentanții ING au transmis vineri că serviciul ING Home'Bank întâmpină erori de funcționare pentru unii utilizatori. ”Lucrăm la remedierea acestei situații și vom reveni cu vești. Celelalte servicii ING funcționează în parametrii normali. Până rezolvăm situația, puteți utiliza cardurile ING pentru a efectua plăți și tranzacții la ATM. Puteți urmări starea serviciilor noastre aici, arată mesajul băncii. Pe pagina de Facebook a băncii, anunțul era însoțit de 98 de comentarii din partea utilizatorilor.
”O parte dintre utilizatorii ING Home’Bank/ ING Business/ ING Online accesează cu dificultate aplicația. Tranzacțiile cu cardul și celelalte servicii ING sunt disponibile în parametri normali.
Serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienții ING, afectând operațiuni precum logarea în HomeBank, finalizarea plaților online, etc.
Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației. Intre timp, puteți accesa opțiunea "Vreau să mă sunați" pentru logarea și semnarea tranzacțiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de așteptare”, se mai arată pe pagina indicată.
poate si bataia de joc la adresa clientilor face parte din strategia acestei banci,
La UniCredit, de app 2 luni, tot ce tine de cardurile de credit (solduri, evidenta tranzactii, calcul disponibil, rapoarte de activitate) este eronat, iar clientii sunt exasperati.
Macar ING comunica, bine/prost, dar comunica. UniCredit nu a transmis pana acum nimic, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic ...
Ar fi bine sa fie scrise si articole despre situatia de la UniCredit - daca la banci "sistemice" se intampla asa ceva ... in 2020 ...