ING: Serviciul ING Home'Bank întâmpină erori de funcționare pentru unii utilizatori

de DP     HotNews.ro
Vineri, 15 mai 2020, 16:04 Economie | Finanţe & Bănci


ING Bank
Foto: Wikimedia
Reprezentanții ING au transmis vineri că serviciul ING Home'Bank întâmpină erori de funcționare pentru unii utilizatori. ”Lucrăm la remedierea acestei situații și vom reveni cu vești. Celelalte servicii ING funcționează în parametrii normali. Până rezolvăm situația, puteți utiliza cardurile ING pentru a efectua plăți și tranzacții la ATM. Puteți urmări starea serviciilor noastre aici, arată mesajul băncii. Pe pagina de Facebook a băncii, anunțul era însoțit de 98 de comentarii din partea utilizatorilor.

”O parte dintre utilizatorii ING Home’Bank/ ING Business/ ING Online accesează cu dificultate aplicația. Tranzacțiile cu cardul și celelalte servicii ING sunt disponibile în parametri normali.

Serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienții ING, afectând operațiuni precum logarea în HomeBank, finalizarea plaților online, etc.

Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației. Intre timp, puteți accesa opțiunea "Vreau să mă sunați" pentru logarea și semnarea tranzacțiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de așteptare”, se mai arată pe pagina indicată.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





3737 vizualizari

  • +1 (15 voturi)    
    Este absolut inadmisibil... (Vineri, 15 mai 2020, 16:08)

    grongobar [utilizator]

    ...ce se intampla la ING. Nicio alta banca nu are atatea probleme pe linie de IT. Cei ce se ocupa de mentenanta sistemului trebuiau demisi de mult. Bataie de joc la adresa clientilor.
    • +3 (13 voturi)    
      Calm boy! (Vineri, 15 mai 2020, 16:34)

      teo4ro [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Usor ca iti pusca o vena. In primul rand nici o alta banca nu are sistemul IT atat de dezvoltat. ING e una din bancile cu cei mai multi clienti din Romania, si cea mai mare parte din servicii disponibile online. Daca nu iti convine, du-te la BT sa vezi cum ca sa iti inchizi un amarat de cont trebuie sa te duci de 3 ori fizic in agentie in decurs de 2 saptamani, si de fiecare data stai 30 de minute la coada. Sau du-te la BRD unde ca sa faci o plata prin internet banking trebuie sa dai o tura si pe la ghiseu. Sa nu exageram...
      • -3 (9 voturi)    
        Matale... (Vineri, 15 mai 2020, 17:05)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

        ...esti probabil adeptul zicalei "las' ca merge si asa".
      • +1 (1 vot)    
        fan #1 (Sâmbătă, 16 mai 2020, 0:20)

        it123 [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

        @teo4ro Cam aberezi aici, au cam ramas in urma rau cu aplicatia aia se vede ca nu ai mai trecut si pe la alte banci, BRD e cel mai prost exemplu, fata de Revolut sunt la ani lumina ca si experienta. Sa nu mai vorbim de cardurile alea care se lauda ca le printeaza pe loc dar care cand iti e lumea mai draga nu mai merge contactless
    • -2 (6 voturi)    
      sau poate (Vineri, 15 mai 2020, 16:55)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      nu sunt intamplatoare problemele!
      poate si bataia de joc la adresa clientilor face parte din strategia acestei banci,
  • -1 (7 voturi)    
    ai bani...dar nu ai acces la ei (Vineri, 15 mai 2020, 16:34)

    ion_de_la_tara [utilizator]

    ce inseamna asta? prea des se intampla... daca ai bani intr-un cont de economii si ai nevoie urgent sa-i muti intr-un cont curent si sa-i folosesti...ai pus-o! astept cu infrigurare sa spuna ca au pierdut datele clientilor si banii nu mai sunt... c-au disparut de la un click gresit ... urat! ma gandesc sa mut o mare parte din bani la o banca mai putin digitalizata (gen CEC), e mai sigur asa in vremurile astea...
    • -1 (1 vot)    
      aberatie (Sâmbătă, 16 mai 2020, 0:40)

      it123 [utilizator] i-a raspuns lui ion_de_la_tara

      Ioane chiar esti de la tara :) ce vezi tu la home banking e doar o interfata in spate toate bancile sunt la fel, au in mare acelasi sistem de core banking, nu sunt multi producatori care fac acest soft, banii nu ii pierzi ca au mai multe copii de siguranta altfel nu ar trece audit-ul BNR si care a devenit mult mai dur de cand BCR a fost picat vreo 3 zile acum multi ani. Astia de la ING ma enerveaza ca sunt la Mega si eu nu umblu niciodata cu cash la mine.
  • +3 (7 voturi)    
    beneficiul strategiei HR (Vineri, 15 mai 2020, 16:51)

    EdyT [utilizator]

    se recruteaza doar tinerii, cu experienta minima spre deloc si cel mai important - ieftin. Din acest motiv au cele mai multe incidente comparativ cu celelalte banci. Aproape un incident semnificativ in fiecare an! Poate o sa schimbe noul director de HR ceva...
  • +2 (2 voturi)    
    Altii au probleme si mai mari ... (Vineri, 15 mai 2020, 19:56)

    yafov [utilizator]

    Stiu ca poate parea greu de crezut, dar exista cel putin o alta banca care are probleme si mai mari !
    La UniCredit, de app 2 luni, tot ce tine de cardurile de credit (solduri, evidenta tranzactii, calcul disponibil, rapoarte de activitate) este eronat, iar clientii sunt exasperati.
    Macar ING comunica, bine/prost, dar comunica. UniCredit nu a transmis pana acum nimic, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic ...
    Ar fi bine sa fie scrise si articole despre situatia de la UniCredit - daca la banci "sistemice" se intampla asa ceva ... in 2020 ...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by