CEC Bank anunță că tranzacțiile efectuate cu cardul și-au revenit - UPDATE

de N.O.     HotNews.ro
Miercuri, 30 decembrie 2020, 16:39 Economie | Finanţe & Bănci


Sigla CEC Bank
Foto: Hotnews
CEC Bank anunță miercuri seară că disfuncționalitățile în ceea ce privește tranzacțiile efectuate cu cardul la ATM-uri sau la comercianți au fost remediate, relatează Mediafax.

„Vă informăm că problemele au fost remediate și tranzacțiile cu cardurile CEC Bank funcționează normal atât la nivelul rețelei de ATM-uri, cât și la comercianți. Vă mulțumim pentru înțelegere și le cerem scuze încă o dată clienților noștri pentru disconfortul creat!”, transmit cei de la CEC Bank.

Anterior, CEC Bank anunța că se înregistrează disfuncționalități în ceea ce privește tranzacțiile efectuate cu cardul la ATM-uri sau la comercianți.

„În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienților noștri pentru disconfortul creat”, au transmis, printr-un comunicat, reprezentanții băncii.

Aceștia anunță că, până la remedierea problemelor, clienții pot efectua operațiuni prin platformele de internet și mobile banking și pot retrage bani din cont de la ghișeul băncii, fără comision de retragere numerar.

În plus, banca a decis să prelungească programul de miercuri al unităților sale până la ora 17.30, cu unele excepții. Clienții băncii vor fi informați imediat ce problemele vor fi remediate, au mai transmis reprezentanții CEC Bank.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





4100 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by