CEC Bank anunță miercuri seară că disfuncționalitățile în ceea ce privește tranzacțiile efectuate cu cardul la ATM-uri sau la comercianți au fost remediate, relatează Mediafax.

Sigla CEC BankFoto: Hotnews

„Vă informăm că problemele au fost remediate și tranzacțiile cu cardurile CEC Bank funcționează normal atât la nivelul rețelei de ATM-uri, cât și la comercianți. Vă mulțumim pentru înțelegere și le cerem scuze încă o dată clienților noștri pentru disconfortul creat!”, transmit cei de la CEC Bank.

Anterior, CEC Bank anunța că se înregistrează disfuncționalități în ceea ce privește tranzacțiile efectuate cu cardul la ATM-uri sau la comercianți.

„În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienților noștri pentru disconfortul creat”, au transmis, printr-un comunicat, reprezentanții băncii.

Aceștia anunță că, până la remedierea problemelor, clienții pot efectua operațiuni prin platformele de internet și mobile banking și pot retrage bani din cont de la ghișeul băncii, fără comision de retragere numerar.

În plus, banca a decis să prelungească programul de miercuri al unităților sale până la ora 17.30, cu unele excepții. Clienții băncii vor fi informați imediat ce problemele vor fi remediate, au mai transmis reprezentanții CEC Bank.