





Examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal
Confirmarea inscrierii, numarul de inregistrare si modul de solutionare a cererii de inscriere, se face prin afisare pe site-ul CCF, numai dupa primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru inscriere si inregistrarea acestuia.
Candidatii la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal (potrivit art.4 din OG nr.71/2001, privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare), trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;
b) sa aiba o experienta de minimum 5 ani dupa obtinerea licentei, in una dintre urmatoarele activitati:
- elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;
- servicii de administrare a legislatiei fiscale;
- elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;
- activitate financiar-contabila;
c) sa nu aiba antecedente penale;
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 4/2007 – publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 647/2007):
a) cererea de inscriere la examen, prevazuta in anexa nr. 1, la hotararea mentionata mai sus
b) actul de identitate, in copie;
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) certificatul de cazier fiscal;
g) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
h) documentul de plata a taxei de inscriere la examen, in original (500 RON conform Hotararii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2010 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr.68/2010). Plata se face in contul Camerei Consultantilor Fiscali, deschis la Banca Transilvania - Sucursala Lipscani, cont IBAN RO36 BTRL 0410 1202 D586 02XX
i) curriculum vitae;
j) trei fotografii 2/3 cm.
Informatii suplimentare se pot obtine la tel.021/311.09.66

FOTOGALERIE O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București a fost pusă la pământ / Autorizația a fost dată în 2019 de Primăria Capitalei
Coronavirus în România: Aproape 4.000 de cazuri noi în ultima zi / 81 decese, 985 persoane în stare gravă
Primăria Capitalei a plătit circa 40 milioane lei pentru Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară înființate de administrația Firea pentru ”îmbunătățirea” serviciilor publice în București-Ilfov și delegarea lor către companiile municipale
În ce situații ar trebui ministrul să-și delege atribuțiile / Cîțu: Când nu poți să ajungi la ședința de Guvern / Orban: Nu e corect ca un ministru chiar să nu mai semneze
ANALIZĂ Cât de pline sunt parcările Primăriei Capitalei după creșterea tarifului la 10 lei/oră și ce cheltuieli cu salariile vs încasări a însemnat transferul serviciului la compania municipală
Noi reglementari ale ANRE pentru schimbarea furnizorului de energie: Consumatorii casnici vor trebui să comunice indexul / Ofertele trebuie să arate din ce este compus prețul