Mesajele Guvernatorului: Mugur Isarescu economiseste in lei si le doneaza copiilor cate putin din agoniseala

de Dan Popa     HotNews.ro
Joi, 1 iulie 2010, 18:40 Economie | Finanţe & Bănci


Guvernatorul Bancii Nationale a vandut cu 3.000 de euro un autoturism de teren Land Rover (fabricat in 2002) si a renuntat la un apartament in suprafata de 131,4 m.p. (cotat la 216.341 lei- valoare de impozitare) pe care l-a cedat prin donatie baiatului sau, Costin, reiese din declaratia de avere postata pe site-ul BNR. In plus, colectia de bijuterii detinuta de Isarescu valoreaza acum 51.900 de euro, fata de 44.700 euro, la cat fusese cotata in octombrie 2009. Probabil volatilitatea cursului euro/leu a jucat un rol in aceasta diferenta. Una peste alta, evolutia averii personale a Guvernatorului este vazuta ca "fireasca" de specialistii in resurse umane consultati de HotNews.ro

"Probabil ca diferentele din conturile in lei si euro constatate reprezinta indemnizatiile pe care orice Guvernator le incaseaza atunci cand participa la conferinte, reuniuni samd. Uitati-va la copiii altor demnitari, care conduc Ferrari-uri sau alte masini scumpe si tineti cont totusi de faptul ca Mugur Isarescu este printre  foarte putinii demnitari romani care au optat pentru o cale "conservatoare". Isi achita darile, isi ajuta copiii- e drept ca are si de unde- dar cred ca merita dat ca exemplu pozitiv". Niciuna dintre rudele sale nu s-a remarcat prin tot felul de prostii, cum e cazul Elenei Basescu sau prin excentricitati.", a declarat pentru HotNews.ro seful unei companii de executive research.

Salariile in UE pentru postul de guvernator variaza intre 4000-15.000 de euro. Din acest punct de vedere, Isarescu e undeva la mijloc, a mai spus consultantul in resurse umane citat.

Conturile in lei ale guvernatorului au scazut din octombrie 2009 pana in iunie 2010 cu circa 370.000 lei (aproape 90.000 euro) in vreme ce conturile in dolari au crescut aproape nesemnificativ (cresterea de 5.000 de dolari nu e o suma uriasa pentru un guvernator central).

De asemenea, plusul de euro din conturi se ridica la 12.000 (in octombrie 2009, Isarescu avea circa 65.000 de euro, iar in iunie 2010- 77.000 de euro).

Isarescu si-a pastrat investitia in Lafarge (ciment) si in firma proprie, Mar s.r.l., unul dintre producatorii de vin foarte bine cotati pe piata.

La rubrica "datorii", Isarescu sta bine. Si-a rambursat anticipat cu 6 ani valoarea ramasa de achitat- 580.000 de lei luat de la Volksbank, se mai arata in declaratia sa de avere.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





8451 vizualizari

  • +28 (38 voturi)    
    Și?... (Joi, 1 iulie 2010, 18:47)

    Dan [anonim]

    Ce știre e asta?

    Cumva mesajul subliminal e : uita-ți-l, țara e în criză și el se lăfăie.

    De parcă toți trebuie să avem la fel.

    Incriminare mascată. Părtinire și instigare, dar la nivel superior.

    Un rahat ,pe scurt.
    • +19 (19 voturi)    
      Adevarat (Joi, 1 iulie 2010, 19:33)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Ce incepe cu 'co' si se termina cu 'ism'?

      Ati ghicit: conservatorism dar care de fapt conserva comunismul in gandirea colectiva a romanului. Marea masa se asteapta ca oameni cu o raspundere deosebita asupra problemelor tarii sa fie tratati si remunerati la fel ca si un sculer-matriter.

      Oameni buni, omul asta are miliarde de euro la varful pixului, nu ar fi nevoie ca el sa fie respectat?

      Votati-l pe modestul de Iliescu care e vecin cu Ceausescu in Primaverii.

      Nu inteleg de ce asta ar parea sa fie ultimu' subiect de investigatie jurnalistica a vremii.
    • +5 (5 voturi)    
      vs bijuterii (Joi, 1 iulie 2010, 19:36)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Dan

      pretul aurului in euro s-a marit cu 40% fata de octombrie anul trecut. daca un kil de aur era atunci 23k euro, acum trece de 32k euro. deci nu-i de mirare ca i s-au scumpit bijuteriile. ba e posibil sa mai fi dat din ele.
    • -5 (7 voturi)    
      Cumpar eu (Joi, 1 iulie 2010, 19:54)

      FLORI [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Cumpar eu apartamentul ala de 131,4 m.p. cotat la 216.341 lei, ii dau 217.000 RON pe el.
      Evaziune fiscala cumva ?
      • +1 (3 voturi)    
        Nu e evaziune fiscala (Joi, 1 iulie 2010, 23:14)

        Thorgrim [utilizator] i-a raspuns lui FLORI

        In declaratia de avere trebuie trecuta valoarea de impozitare a apartamentului, valoare pe care o stabileste maria sa Statul.
        • -3 (3 voturi)    
          Mda... (Vineri, 2 iulie 2010, 1:03)

          Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui Thorgrim

          ...si, sa vezi ce noroc pentru unii, maria sa statul evalueaza la 300 euro/mp cosmelia imunda a fiului lui Isarescu, si la 1800 euro/mp palatul meu de nabab, cu doua camere si 35mp, dintr-o casa muncitoreasca confort trei, construita in 1958...
          C-asa-i in tenis (hai Tecau, ca veni vb de tenis...).
    • +10 (10 voturi)    
      GRESIT (Joi, 1 iulie 2010, 20:26)

      bibishte [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      eu cred ca articolul trebuie interpretat ca niste sfaturi pe timp de criza din partea guvernatorului BNR. dar se pare ca invidia va intuneca judecata.. ocupand functia pe care o ocupa, el stie mai bine care sunt tendintele, dar nu poate sa iasa la TV cu sfaturi explicite pentru ca nu-i permite protocolul si nici dvs, dragi romani, nu stiti sa ascultati si sa faceti ce vi se spune.

      tentativa de traducere:

      "deoarece masinile cu motor mai mare de 2000cm si proprietatile suplimentare au fost supraimpozitate, am ales sa scap de ele ca sa nu ma afecteze aceste masuri. am vandut masina si astfel am facut rost de lichiditati, iar apartamentul l-am trecut pe numele unui membru al familiei in care am incredere si care se poate folosi de el pe viitor. nu avea sens sa-l vand si pe acesta deoarece piata imobiliara este la pamant.

      economiile pe care le-am facut in lei au crescut, spre diferenta de cele pe care le am in dolari, deci va incurajez si pe dvs. sa economisiti in lei, pentru ca BNR si bancile sprijina aceste initiative (*wink*). faptul ca bijuteriile sau ce altceva are din aur au crescut in valoare inseamna ca si aceasta este o alternativa pentru a va asigura economiile, avand in vedere fragilitatea oricarei valute.

      ETC ETC"

      cine nu stie sa citeasca printre randuri si sa asimileze si prelucreze orice sfat sau informatie oricum nu va trece de criza economica :( mi-e mila de ei, sincer, dar e cazul sa ne trezim la realitate si sa luam decizii educate, pentru ca s-a terminat cu pomenile. criza e mondiala, dar doar romanii se plang in halul asta... cateodata ma intreb daca vor sa depuna cel mai mic efort sa treaca prin ea.
    • +9 (9 voturi)    
      da e mesaj subliminal (Joi, 1 iulie 2010, 22:52)

      lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui Dan

      dar e urmatorul mesaj: nu cheltuiti aiurea, nu cumparati masini scumpe, investiti si invatati valoarea banului.
  • +4 (4 voturi)    
    Incredibil, ce plasa a luat! (Joi, 1 iulie 2010, 18:48)

    `Diogene [anonim]

    Eh, pana si Marele Guvernator poate lua plasa! S-a prostit, ii dadeam lejer 350 de euro pa Land Roverul ala!
    • 0 (0 voturi)    
      Rectificare (Joi, 1 iulie 2010, 21:20)

      ele [anonim] i-a raspuns lui `Diogene

      Ar trebui sa mai adaugi.. Dupa cateva ore suma a devenit 3000 de euro..
  • +7 (9 voturi)    
    Am cu ce maaah .... (Joi, 1 iulie 2010, 18:49)

    Gogu [anonim]

    lauda.


    Ar fi culmea sa nu aiba !!!
  • -3 (3 voturi)    
    sper ca nu-i bolnav (Joi, 1 iulie 2010, 18:51)

    Borcanatu [anonim]

    ca donatii din astea se fac uneori pentru a evita taxe de mostenire ....In fine . Eu unul nu-l consuder pe Isarescu ca fiind om providential .
  • +30 (30 voturi)    
    Dan Popa si intelegerea trunchiata a realitatii (Joi, 1 iulie 2010, 19:00)

    judex [anonim]

    Cred ca singularizarea lui Isarescu intr-o asemenea stire este sinonimul manipularii mediatice. Stirea este prezentata artificial intr-o conotatie negativa pentru guvernatorul BNR, omul cu unul dintre cele mai mari salarii LA VEDERE din administratia statului.
    Nota normala a articolului ar fi fost:
    1) Isarescu este unul dintre demnitarii care isi fac publice atat averea cat si tranzactiile importante, conform vechii legi ANI
    2) Isarescu este un parinte grijuliu.
    3) Isarescu are un salariu de cateva ori mai mare ca acela al lui Frunda, si cu toate acestea, o avere de cateva ori mai mica.
    4) Despre copilul lui Isarescu nu se poate afirma ca este o "beizadea", nu-i asa ?
    Una peste alta, aceasta stire pare un atac josnic la persoana guvernatorului BNR (salvatorul Romaniei de la faliment acum cativa ani), cel care are astazi cel mai mare rol in stoparea inflatiei si in mentinerea cursului leului la un nivel optim pentru limitarea efectelor negative cumulate ale recentelor decizii cu rezultate economice potential explozive pentru economia nationala, ale CCR si Senatului. Motivul ? Cred ca Dan Popa ar trebui sa ni-l explice pe larg, dar sunt in acelasi timp sigur ca nu o va face.
    • -5 (11 voturi)    
      mai usor cu presul (Joi, 1 iulie 2010, 20:53)

      saab [anonim] i-a raspuns lui judex

      - obligativitatea depunerii declaratie de avere a ramas, chiar daca ANI nu mai poate face verificari, asa ca Iserelu nu face nici un eroism deosebit prin postarea declaratiei de avere
      - Isarelu e atat de transparent incat toate venitule din salarii le trece in declaratii drept confidentiale, adica "conform fisei fiscale", act la care oricum nu avem acces. Asa ca muritorii de rand nu pot verifica daca la dom' guvernator averea capatata peste an e egala sau mai mica decat suma veniturilor incasate.
      - imaginea lui Isarelu' de om providential "salvator al Romaniei" este doar o propaganda ieftina creata de postaci nemancati si ziaristi nevertebrati, neavand la baza argumente solide.
      Cursul leului e mentinut la valori artificiale prin smecherii valutare si consum din resursele BNR, asa ca lasati-o mai usor cu meritele "specialistului" Isarescu. Oricum activitatea BNR nu se rezuma doar la munca unui singur individ, fie el si guvernator.
      Gata baieti cu propaganda, mergeti la culcare, oricum tainul postacilor o sa fie impozitat cu 16%.
      • +2 (4 voturi)    
        Vorbesti ca Bogdan Olteanu... (Joi, 1 iulie 2010, 21:28)

        judex [anonim] i-a raspuns lui saab

        Hai sa vedem pe cine considera lumea drept p(r)ost(an)ac ! Te prinzi ?
      • -2 (2 voturi)    
        Cum asa? (Vineri, 2 iulie 2010, 2:38)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui saab

        Cum sa creasca averea cu valoarea venitului net incasat?
        Pai el nu consuma nimic?
        Ca doar e ditamai guvernatoru...
        Ca maninca, are masina ce merge cu benzina, nu cu apa, are casa si deci ii trebuie caldura, curent...
        In opinia mea o rata de acumulare de peste 30% din venit e cam suspecta...
        Pentru ca la functii mari ai salarii mari, dar si cheltuielile trebuie sa fie pe masura...
    • 0 (0 voturi)    
      bre judetz (Vineri, 2 iulie 2010, 16:45)

      panfiil flecaru [anonim] i-a raspuns lui judex

      dan popa nu ia atitudine, numai relateaza. sau mai exact, face si mai publica declaratzia publica a domnului isarescu.
      ce'i rau in asta ?!
      ba chiar spune ca e evoloutzia averii e fireasca.
      v'atzi imbacsit asa de tare, ca orice articol pozitiv va face sa vedetzi rosu. in fatza ochilor. sau pe retina.

      deci, mai draga, ce'ar fi asa de rau daca totusi s'ar mai scrie si critic despre domnul isarescu.?
      este el nemuritor, infailibil, mai egal ca altzii ?!

      eeeee ! ca ma mai si ifurii...:-)
      basescu e de vina !
  • +3 (5 voturi)    
    he he.... (Joi, 1 iulie 2010, 19:03)

    hoha [anonim]

    Articol pentru a arata cat de baiat bun e Mugur.
    Generos cu prietenii protector cu copilul responsabil. Conturile sunt mai mult decat rezonabile deci nu e nici corupt baiatul. Modest se incadreaza in posibilitati si mai ales nu pune botul.

    In subliminal el e baiat bun si nu s-ar la deda la porcariile care se fac si se vor face....

    Cei care inca mai cred ca ne vom cumpara libertatea, independenta prin militarii din Afghanistan, autostrazi in care varsam bani fara sa primim nimic, le spun ca vom fi jupuiti pana nu mai ramane nimic.

    Masurile actuale sunt doar ca sa demonstram la FMI ca facem ceva.... sa vedem cand vor veni ratele sa ne platim datoria cum va fi.
  • +13 (15 voturi)    
    isi merita banii (Joi, 1 iulie 2010, 19:04)

    cet23 [anonim]

    Da, dar asta isi merita banii!
    • +2 (2 voturi)    
      asa e (Joi, 1 iulie 2010, 21:48)

      saab [anonim] i-a raspuns lui cet23

      sigur, cu totii ne meritam banii pentru activitatea depusa, nu numai Isarescu
  • -5 (5 voturi)    
    biujouuri (Joi, 1 iulie 2010, 19:08)

    panfil flecaru [anonim]

    doamna doina se poarta. ca orice dama bine, de societate.
    • 0 (0 voturi)    
      mai, aia responsabili cu minusurile (Vineri, 2 iulie 2010, 16:49)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

      daca ziceam de doamna elena mi'atzi fi dat plusuri, aaaaaa ?!
      iete cotu !:-)
  • +20 (22 voturi)    
    OK (Joi, 1 iulie 2010, 19:13)

    cristi767 [utilizator]

    Nu vad sensul articolului. Omul ia de la stat ~7000 Euro pe luna (de la BNR de fapt), dar eu zic ca merita fiecare banut. E unul din putinele "cazuri" de competenta. Si daca e cineva care sare sa urle aici chiar ne meritam soarta.
  • -5 (7 voturi)    
    Platesc politicienii impozite ca si populatia? (Joi, 1 iulie 2010, 19:19)

    Claudiu [anonim]

    Sa spuna toti politicienii astia imbuibati din ce bani si-au facut averile? Ca precis nu doar din salar de bugetar!!!
  • +2 (8 voturi)    
    La loc comanda.......... (Joi, 1 iulie 2010, 19:28)

    Un roman [anonim]

    Frica de un om credibil ce nu poate fi controlat de servicii, duce la articole ca acesta.
    Romanii nu mai sunt turma de oi din "duminica orbului" si intotdeauna au recunoscut valorile atunci cand votul a fost corect si nu a fost influentat.
  • +14 (14 voturi)    
    bravo lui (Joi, 1 iulie 2010, 19:29)

    dadan [utilizator]

    caci munceste si nu fura ca altii , plus ca am impresia ca-i datoram politica prudenta a BNR-ului...
  • +5 (5 voturi)    
    lipsa de profesionalism (Joi, 1 iulie 2010, 19:41)

    daniel [anonim]

    Stimate Dan Popa, ati citit declaratia respectiva??????????????
    Deci conturile nu au crescut ci au scazut cu 300 de mii de lei respectiv 12000 de dolari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    >>>>>>>> (Joi, 1 iulie 2010, 19:54)

    Invincible [utilizator]

    asa, si? o sa anunte peste o luna ca va candida la Presedintie?
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Joi, 1 iulie 2010, 20:25)

      Gigi Maybachistu' Bancher [anonim] i-a raspuns lui Invincible

      Spre deosebire de tine, el ştie că trebuie să fie acolo unde e nevoie de el, şi nu în dealul Cotrocenilor cu paharul de whisky la nas (nu că ar avea motive, odată ce afacerea lui personală e cu vin :))
  • -1 (5 voturi)    
    prezentare scuze (Joi, 1 iulie 2010, 20:33)

    Dan Popa [anonim]

    Din graba de a da primii informatiile legate de declaratia de avere a Guvernatorului, am scris absolut pe invers ca in lei, conturile lui Mugur Isarescu "au crescut", in loc de "au scazut". Am facut acum rectificarea cuvenita, motiv pentru care imi prezint scuzele celor care au interpretat nepotrivit textul meu.
    Multumesc pentru intelegere.
    Dan Popa.
    • +6 (8 voturi)    
      Tonul articolului... (Joi, 1 iulie 2010, 20:55)

      judex [anonim] i-a raspuns lui Dan Popa

      ...nu se potriveste (chiar deloc !) cu rectificarea. Daca nu ma insel, ati modificat tardiv si pretul autoturismului vandut de guvernator, de la 300 la 3000 euro. Prea multe greseli, si toate in aceeasi directie. Nici pedigree-ul dvs., dupa parerea mea, nu ma scuteste de...nedumeriri, in cazul ca dvs. sunteti cel descris mai jos:

      Dan Popa este absolvent al Facultatii de Economie a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, a lucrat pentru ProTV, a colaborat cu Rompres, a fost redactor economic la Gandul si Business Standard.
  • +4 (4 voturi)    
    specialistii?? (Joi, 1 iulie 2010, 20:56)

    hm [anonim]

    unde sunt specialistii in resurse umane consultati de hotnews nu inteleg..si in plus de ce ar fi avizata parerea unui astfel de specialist in privinta deciziilor perfect personale ale unui om...nu vad relevanta acestor specialisti..plus ca e o minicuna jurnalistica..vedeti ce spun specilaistii...si nu vedem nimic..tehnica de manipulare ieftina tip dan diaconescu..jenant!!
  • +4 (4 voturi)    
    iata (Joi, 1 iulie 2010, 20:57)

    neo [anonim]

    Iata ca nu pun botul toti fraierii la manipularile din presa.
    Mai sunt si oameni care se prind ca presa e a dracu'.
    Mai sus, comentariile sunt dovada.
  • +2 (2 voturi)    
    Gresit. (Joi, 1 iulie 2010, 20:58)

    xan [utilizator]

    "Probabil volatilitatea cursului euro/leu a jucat un rol in aceasta diferenta."

    Pretul aurului a crescut din octombrie 2009 de la 700 euro la 1035 euro azi, iar volatilitatea euro/leu nu a influentat cu absolut nimic asta, chiar din contra.
  • +3 (7 voturi)    
    Dl Isarescu (Joi, 1 iulie 2010, 21:01)

    Toni [anonim]

    este unul din putinii oameni din Romania pe care ii respect.
    • -5 (7 voturi)    
      bravo tie.... (Joi, 1 iulie 2010, 22:03)

      saab [anonim] i-a raspuns lui Toni

      respect dreptul la opinie, insa puteai sa ne spui si noua cateva motive, ca sa-l respecatm si noi la randul nostru la fel ca si tine.
      O intrebare: pe Batman il respecti? dar pe Iron Man? pe Rambo? dar pe cei patru fantastici?
      restecpa!
  • +1 (1 vot)    
    hai ma dan.... (Joi, 1 iulie 2010, 22:19)

    vlad [anonim]

    nu vol leu/eur a contat la bijuterii, ci pretui aurului in euro. ala a crescut in euro ca leul a scazut in euro de anu trecut ...nu?
  • +2 (2 voturi)    
    Daca nu era el (Vineri, 2 iulie 2010, 1:47)

    cetatean [anonim]

    Daca nu era Isarescu , la mancat radacini de pomi si greieri eram toti romanii.

    Respect pentru el .
    • +3 (7 voturi)    
      Cum oare? (Vineri, 2 iulie 2010, 4:06)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui cetatean

      Cum se poate sa aveti minte asa de scurta? Isarescu e in fruntea BNR de 20 de ani, adica de cind toti nemernicii din Ro s-au imbogatit: Patriciu, Nastase, Berceanu, Videanu.
      ...De cind cu inflatii de peste 300% pe an (inainte de a intra in UE).
      ... De cind cu falimente de banci: Bancorex, BIR, etc...
      ...De cind in Ro toti cistiga lei, dar se cere sa platesti in EURO.
      ...De cind in Ro nu se incurajeaza imprumuturile in lei ci in orice altceva (euro, franci elvetieni, lire engleze, dolari americani, canadieni sau australieni)
      ...De cita incredere are in leu conturile in lei i-au scazut, crescind un pic cele in valute, platindu-si cu lei valorizati imprumutul in Euro.
      ...De cit de ocupat e cu BNR are timp si de SRL-ul lui de facut "vin apreciat pe piata"
      Este SINGURUL demnitar important din Ro ce n-a fost clintit din loc de 20 de ani. SI nu putem spune ca Adrian Georgescu de la PSD sau altii n-au vrut sa-i ia locul, sau politicienii n-au vrut sa-l schimbe. De ce oare?
      Daca nu erau restrictiile impuse de UE, dupa taierea celor 4 zerouri ar fi facut acelasi lucru ce stia bine si facuse pina atunci -devalorizarea leului si tiparnita de bani.
      Aud aceleasi afirmatii acum ca si acum 10-15-17 ani: Leul a atins pragul psihologic de 100 lei pentru un dolar, 1000, 10000, 20000, 30000. Mereu de minime istorice si alti termeni le fel de timpiti.
      Toata lumea e interesata de raport leu Euro. Oare indrazsneste cineva in Elvetia sa-i ceara elvetianului altceva decit franci elvetieni? Sau in Anglia sa ceara altceva decit lire?
      • 0 (0 voturi)    
        Zi ma baiatule cu cuvintele tale (Vineri, 2 iulie 2010, 6:36)

        gigel de la 2 [anonim] i-a raspuns lui stefan

        Si ce?
      • +1 (1 vot)    
        Îndrăzneşte cineva.... (Vineri, 2 iulie 2010, 13:40)

        echo [utilizator] i-a raspuns lui stefan

        ...să ceară un raport al BNR pe ultimii 20 de ani privind:
        -evoluţia rezervei de Au . a BNR?
        -evoluţia rezervei valutare a BNR şi costurile menţinerii acesteia?
        -evoluţia titlurilor achiziţionate de către BNR?
        -evoluţia profiturilor anuale realizate de către BNR?
        -evoluţia şi cantitatea de monedă emisă de către BNR?...
        -etc, etc....

        ...măi mugurel de cântec dulce a pagubă românesc, măi !...la-la, pam-pa ! ))))
  • 0 (0 voturi)    
    incredibil (Vineri, 2 iulie 2010, 3:23)

    alex_1 [utilizator]

    mi se pare ca romanii au uitat ce inseamna un exemplu pozitiv. chiar nu mai avem capacitatea de a recunoaste asa ceva????
    • +1 (1 vot)    
      mmmda-dam !... (Vineri, 2 iulie 2010, 13:56)

      echo [utilizator] i-a raspuns lui alex_1

      ...românii încă nu şi-au dat seama la ce discriminare informaţională de natură monetaro-financiar- economică au fost supuşi în ultimii 20 de ani,..da-dam!...
      poate vă treziţi puţin !...)))
  • -1 (1 vot)    
    comentatorii nu se deosebesc cu nimic (Vineri, 2 iulie 2010, 8:19)

    valexandru [anonim]

    de precupetele barfind despre personalitati si politica.

    Probabil sunt simpatizanti OTV.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by