RBS, amendata cu 2,8 milioane lire sterline pentru ca nu a putut administra plangerile facute de clienti
Margaret Cole, director in cadrul FSA, a declarat ca performantele slabe ale majoritatii bancilor detinute de catre stat au iesit la iveala in timpul unui control la principalii creditori.
"Ne asteptam ca firmele sa isi trateze corect clientii, iar consumatorii sa fie siguri ca plangerile lor vor fi tratate in mod corespunzator", a declarat Cole.
FSA a anuntat ca printre deficientele gasite se numara transmiterea cu intarziere a raspusurilor la solicitarile clientilor, investigatii de slaba calitate a plangerilor si incapacitatea de a solutiona toate problemele ridicate de catre clienti.
In timpul perioadei investigate, RBS era al doilea mare furnizor de servicii financiare din Marea Britanie, avand 2.200 sucursale si 15 milioane de clienti.

INTERVIU Pentru noi, roboții sunt soluții la probleme. Am învățat cum să primim un refuz și cum să câștigăm încrederea celor care investesc în noi / Doi elevi, despre pasiunea lor
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
Mult așteptatul declin al pandemiei în țările europene s-a declanșat. Locul României
Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății
Ziua demiterii lui Vlad Voiculescu. Ce le-a explicat Barna colegilor despre discuția cu premierul
Landerul InSight al NASA luptă pentru supraviețuire și va intra în hibernare de urgență
daca revii cu o alta sesizare, ca urmare a celei initiale, nu mai primesti nimic.
Ii voi reclama la OPC luna asta, in ianuarie... Si dupa ii actionez in judecata.
Astept sa ii penalizeze cineva si pe ei, pentru ca incaseaza comisioane de gestiune, dobanzi astronomice, si tot ce se poate, DEGEABA!
Mai au de pus urmatoarele comisioane: comision de trecut pragul agentiei, comision de adresat intrebare ofiterilor de clientela, comision de existenta in portofoliul bancii, si tot asa.
Reusim impreuna...