FMI insista pe privatizari si cere o fundamentare mai buna a reducerii CAS. Negocierile continua. "Guvernul nu vrea sa privatizeze aproape nimic din ce a cerut Fondul"

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 6 mai 2011, 20:40 Economie | Finanţe & Bănci


Delegatia FMI si Guvernul nu au ajuns inca la o intelegere privind societatile de stat care urmeaza sa fie privatizate sau restructurate, dar nici asupra momentului si nivelului de reducere a contributiilor de asigurari sociale, au declarat pentru Mediafax surse apropiate discutiilor.

"Negocierile s-au blocat si de aceea nu s-a finalizat nici scrisoarea de intentie, care trebuia formulata astazi (vineri - n.r.). Guvernul nu vrea sa privatizeze aproape nimic din ce a cerut FMI. Autoritatile vor si ca decizia privind reducerea CAS sa fie adoptata mai repede, pe fondul incasarilor bune din primul trimestru, desi initial se vorbise ca masura sa fie anuntata dupa mijlocul anului. Din aceste motive s-a amanat si intalnirea cu presedintele Basescu", au declarat sursele citate.

Prin scrisoarea de intentie precedenta, autoritatile romane s-au angajat sa elaboreze pana la finele lunii aprilie lista cu societatile de stat care vor fi privatizate, reorganizate sau lichidate.

Ulterior, insa, premierul Emil Boc a anuntat ca aceasta lista va fi intocmita pana la sfarsitul lunii iunie.

"Reorganizarea companiilor de stat se va face prin restructurarea unor companii de stat, vanzarea unor pachete minimale de actiuni ale unor companii de stat Transgaz, Transelectrica si Romgaz, acolo unde procedeele au inceput deja", a spus Boc.

Surse apropiate negocierilor au declarat vineri dimineata ca intalnirea dintre presedintele Traian Basescu si delegatia FMI, programata initial pentru vineri, la ora 15:00, a fost amanata pentru sambata, cand concluziile evaluarii vor fi aproape definitivate, informatie transmisa ulterior chiar de Presedintie






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





5988 vizualizari

  • +3 (9 voturi)    
    Io (Vineri, 6 mai 2011, 20:49)

    seth [anonim]

    Io zic sa privatizam tot ce mai merge cat de cat si sa pastram CNH, CFR marfa, CFR calatori etc
    • +2 (6 voturi)    
      chiar asa? (Sâmbătă, 7 mai 2011, 2:12)

      shtrumfescu [anonim] i-a raspuns lui seth

      cu alte cuvinte, sa schimbam ceea ce merge bine, si sa lasam la fel ceea ce merge prost. interesant mod de a privi lucrurile...
      • +1 (1 vot)    
        vezi ironia (Sâmbătă, 7 mai 2011, 6:04)

        adyQ [anonim] i-a raspuns lui shtrumfescu

        din mesajul lu seth
      • 0 (0 voturi)    
        daca... (Sâmbătă, 7 mai 2011, 9:27)

        seth [anonim] i-a raspuns lui shtrumfescu

        Daca n-ai observat, era o ironie...:)
      • 0 (0 voturi)    
        ASTA-I POANTA , shtrumfescu-le ! (Sâmbătă, 7 mai 2011, 11:57)

        schoria [utilizator] i-a raspuns lui shtrumfescu

        "Seth" a IRONIZAT ce a spus Boc,
        respectiv : "Reorganizarea companiilor de stat se va face prin restructurarea unor companii de stat, vanzarea unor pachete minimale de actiuni ale unor companii de stat Transgaz, Transelectrica si Romgaz, acolo unde procedeele au inceput deja", adică un fel de apă de ploaie !
      • 0 (0 voturi)    
        era la misto! (Sâmbătă, 7 mai 2011, 11:58)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui shtrumfescu

        cum pana mea nu te prinzi?
      • +2 (2 voturi)    
        dupa cum spuneam.. (Sâmbătă, 7 mai 2011, 12:15)

        florin [anonim] i-a raspuns lui shtrumfescu

        Intentia FMI este sa ne indatoreze si astfel sa ajungem sa dam toate resursele pe gratis... iar "conducatorii" nostri se fac la inceput ca nu cedeaza ca apoi sa le dea de bunavoie, ba mai mult sa spuna si ca este spre interesul nostru sa le privatizam... cunoastem scenariile
    • 0 (0 voturi)    
      Romgaz (Sâmbătă, 7 mai 2011, 11:50)

      bizonul [anonim] i-a raspuns lui seth

      de pastrat si romgazul.
  • +5 (13 voturi)    
    restructurate dar sa ramana la stat (Vineri, 6 mai 2011, 21:21)

    dorin [anonim]

    sper din suflet ca guvernul sa nu cedeze si sa pastreze aceste instutii la stat. Dacam vindem sectorul energetic suntem terminati, vom munci ca sa platim pt gaz si curent!
    • -1 (13 voturi)    
      Sa nu ne vindem tara, sa o luam noi gratis (Sâmbătă, 7 mai 2011, 5:09)

      mihai g [anonim] i-a raspuns lui dorin

      NUuuuuuuuuu, dece sa se vinda si sa nu mai putem fura noi nimic? David si alti PSDisti asta asteapta. Vor sa-si umple burtile cu bani furati desteptule. Stii tu ce inseamna privatizare? Stii tu ca privatizind administratorul companiei nu mai poate jongla compania si va trebui sa dea socoteala de fiecare leu? nu ca cum cind ei stau pe zeci de mii de euro pe luna si in plus mai si fac afaceri ? Vezi baietii destepti. Asa ca ciocu mic nataraule.
      • +1 (1 vot)    
        ca la E-On, zici? (Sâmbătă, 7 mai 2011, 11:59)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui mihai g

        aia e privata; iti place cum te jupoaie si cum te trateaza??
      • 0 (2 voturi)    
        Nu mai exista partid de dreapta (Sâmbătă, 7 mai 2011, 13:48)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui mihai g

        Din pacate nici PDL-ul nu este de dreapta. Zice ca e partid de dreapta, dar se opune privatizarii. In Romania in momentul de fata nu mai exista partide de dreapta. Si asta din cauza ca majoritatea oamenilor cu initiativa, de dreapta, au emigrat deja. Au ramas pomanagii si socialistii. Romania anilor 2010-2011 e mult mai de stanga decat Romania anilor 1995-2000 cand se faceau privatizari. Basescu, desi bine intentionat, a fost un dezastru pentru Romania. Este contaminat defintiv cu idei de stanga iar PDL se vede ca se trage din Petre Roman. PSD-ul este comunist pe fata, iar PNL s-a transformat intr-un cuib de oportunisti fara nici o ideologie.
        • -1 (1 vot)    
          electoratul e problema (Sâmbătă, 7 mai 2011, 23:39)

          dman [anonim] i-a raspuns lui Dan

          cand ai un electorat gata sa-si dea votul ptr 2 mici si putin mustar nu ai cum sa fi altfel
        • 0 (0 voturi)    
          Nu unul (Duminică, 8 mai 2011, 12:17)

          C [anonim] i-a raspuns lui Dan

          100 de plusuri ti-as da, daca as putea...
          As mai adauga doar, cu oarecare alean, ca pe langa cele doua categorii mentionate de tine (socialistii si pomanagiii), mai e una -- cea a celor prea batrani ca sa mai plece.
          Altfel, ca simptom, in ultima vreme aud tot mai multi oameni de varsta mijlocie sau peste din zona de middle class (cati au mai ramas), oameni trecuti de 45 sau chiar 50 de ani, care spun ceva de genul -- imi termin de crescut copiii, sa-i vad pe picioarele lor, si-apoi vand tot si plec fara sa ma mai uit inapoi.
          Intre destinatiile mentionate, unele cumva previzibile -- Spania, Grecia, chiar Germania -- dar si unele surprinzatoare -- Mauritius, Curacao.
          Ca-n zicerea aia -- ultimul care pleaca sa stinga lumina :-(
    • 0 (0 voturi)    
      REFERENDUM!!! (Sâmbătă, 7 mai 2011, 7:08)

      simplicius [anonim] i-a raspuns lui dorin

      ori cu slanina in pod oric cu curechiul uns. REFERENDUM!!! nu poti sa vrei (de ex.) curent ieftin si profit mare la Hidroelectrica. ORI,ORI! nu poi avea bile ieftin pe CFR si companie pe (macar) zero pierderi. Ori, ori!!! REFERENDUM!
    • 0 (0 voturi)    
      concurenta (Sâmbătă, 7 mai 2011, 10:50)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui dorin

      Omule ai auzit de notiunea asta? Pai de 20 ani tot ce inseamna utilitati e monopol de stat, sau cvasi monopol.
      Sper ca odata si odata sa se termine cu escrocheria asta. Noi din facturi platim campaniile electorale ale guvernantilor actuali sau din trecut.
      Ca sa ajungi in transgaz ca acolo cunosc exact situatia trebuie sa dai spaga si inca ce spaga. Un director de acolo castiga de rupe norma. Dar pentru asta trebuie sa fie numit de la Bucuresti.
      Asa ca sa dea Domnul sa privatizeze tot. Nu numai acolo, mai sunt hidroelectrica, termocentralele, nuclear electrica etc, si sa nu uitam de regi autonome
  • +3 (13 voturi)    
    O prostie (Vineri, 6 mai 2011, 21:46)

    Bogdan [anonim]

    In fond, daca privatizam totul, Romania cu ce se mai alege? Cu praful din Dobrogea si Muntenia? Guvernul va fi sef peste nimic..Bravo
    • 0 (0 voturi)    
      GRESIT (Sâmbătă, 7 mai 2011, 9:57)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Guvernul nu trebie sa conduca unitati economice, ci institutiile statului... si sa le conduca bine. O "fabrica" de la stat nu va fi niciodata profitabila, pentru ca o vor capusa intotdeauna politicienii care sunt la putere.

      Mai bine guvernul sa se ocupe de inatamant, sanatate, asigurari sociale... sa ajute justitia sa fie independenta, sa construiasca o politie eficienta, o administratie financiara la care sa nu stai la coada ca sa dai bani si care colecteaza taxele eficient, sa aiba organisme de control corecte care nu iau spaga....sa investeasca in infrastructura fonduri UE si sa faca parteneriate public-private pentru dezvoltarea infrastructurii. Sa pastreze doar productia de enerigie si infrastructura DAR NUMAI CU MANAGEMENT PRIVAT - NU CONDUS DE POLITIIENI.... ARE GUVERNUL MULTE LUCRURI DE FACUT. CFR marfa si calatori sa fie privatzate (sa tina doar CFR infrstructura...)
  • -2 (16 voturi)    
    parere (Vineri, 6 mai 2011, 22:03)

    gabriel [anonim]

    ce privatizare, noi trebuie sa iesim din ue, sa facem urgent nationalizarea si sa trecem la reconstructia tarii !
    • 0 (0 voturi)    
      Daca nationalizam... (Sâmbătă, 7 mai 2011, 9:59)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui gabriel

      Daca natioanalizam, o sa fure politicienii tot, iar gaurile din economie le vor acoperii cu taxele platite de noi. Nu inteleg de ce ai munci intr-o fabrica al carui sef este numit politic, mai degraba decat sa muncesti intr-o fabrica privata??? Crezi ca politicienii se pricep mi bine la economie???
    • 0 (0 voturi)    
      si un final apoteotic : (Sâmbătă, 7 mai 2011, 12:12)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui gabriel

      intrarea cu tortze in csi !
      felicitarile, masa si dansul la moscu !
      va fi cu pupaturi pe gingii, tota lumea va canta catiusa, va dansa kazaciok si se va bea votka !
      artificii, cat cuprinde !
  • -3 (7 voturi)    
    ce supriza! (Vineri, 6 mai 2011, 22:16)

    Omar [anonim]

    wow, prima data cand guvernul nu danseaza dupa cantarea FMI-ului. O fi vreun semn bun?!?!
    • 0 (0 voturi)    
      mai degraba nu! (Sâmbătă, 7 mai 2011, 17:22)

      fdan [anonim] i-a raspuns lui Omar

      Daca se privatizeaza companiile de stat, probabil prin vanzare de actiuni, de unde sa se mai fure?
  • +7 (15 voturi)    
    Io zic altfel... (Vineri, 6 mai 2011, 22:21)

    Clovis [utilizator]

    Io zic sa nu privatizam spuma de companii, multe strategice, pe care o mai avem in portofoliu. Companiile private vin si pleaca in functie de interesele lor. In schimb propun eficientizarea managementuli acestor companii de stat prin promovarea managerilor profesionisti autohtoni ( multi au mba-uri la scoli de prestigiu), starpirea contractelor frauduloase cu firmele capusa si investitii majore in instruirea personalului.
    • +1 (9 voturi)    
      Este posibil asa ceva in Romania? (Sâmbătă, 7 mai 2011, 4:11)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Clovis

      Ai vreun exemplu din 1989 pana azi de firma de stat, strategica sau nu, care sa mearga bine? Altfel vorbim ca sa ne aflam in treaba...nu uitati ca banii imprumutati trebuie dati inapoi...daca cele mai multe companii monopoliste de stat nu produc profit, de unde ? Tot de la sectorul privat ? Va muri si asta, incet dar sigur cu o astfel de politica...
      • 0 (0 voturi)    
        exemplu (Sâmbătă, 7 mai 2011, 9:12)

        Dana [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Da, spre exemplu,o firma care merge bine e Circul de stat.Si e de stat!
      • +2 (2 voturi)    
        Rombat, Posta Romana de exemplu (Sâmbătă, 7 mai 2011, 12:00)

        unu [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Romtehnica, ENEL, si ar mai fi cateva.

        Daca vindem companiile strategice asa cum am facut cu gazul si petrolul suntem terminati.
    • 0 (0 voturi)    
      premisa falsa (Sâmbătă, 7 mai 2011, 15:47)

      Lolek [anonim] i-a raspuns lui Clovis

      Pornesti de la o premisa falsa, zic eu, ca ceea ce le-a lipsit managerilor de pana acum a fost competenta. Sunt tentat ca nu au fost incompetenti, ci doar hoti, si mai sunt tentat sa cred ca un MBA nu este garantia cinstei unui individ.

      De acord cu eliminarea contractelor directionate catre firme-capusa, dar ma tem ca atata vreme cat politicul are un control asupra companiilor de stat, acestea vor continua sa directioneze banii spre politicieni, prin intermediul acestor firme de apartament.
  • +6 (6 voturi)    
    solutia e simpla (Vineri, 6 mai 2011, 22:31)

    stefan [anonim]

    Daca guvernul are bani sa investeasca in aceste structuri atunci sa faca asta si se opuna dorintei FMI, dar daca nu este capacitatea asta atunci sa le lase pe mana unor privati la care sa le impuna niste standarde (sa nu concedieze, sa investeasca in infrastructura si tehnologie etc). Altfel deteriorarea este iminenta si nimeni nu are nimic de castigat.
  • +4 (4 voturi)    
    dezinformare (Vineri, 6 mai 2011, 23:06)

    Emil Bloc [anonim]

    stirea aceasta crediteaza ideea ca este o diferenta intre ce zice scrisoarea de intentie si ce zice dl Boc. E fals. In scrisoarea de intentie, se cere pana la finalul lui aprilie 2011 o lista cu companiile de stat care trebuei privatizate/lichidate, restructurate. Boc a spus ca pana la finalul lunii iulie (nu iunie, cum scrieti in articol) se va face un plan al procedurilor mentionate. Asadar sunt obiective diferite la termene diferite. uitati-va si la linkurile astea:

    http://www.gov.ro/premierul-emil-boc-a-avut-o-intalnire-cu-inspectorii-sefi-de-la-inspectoratele-teritoriale-de-munca__l1a113198.html

    http://www.gov.ro/declaratii-de-presa-sustinute-de-ministrul-finantelor-publice-gheorghe-ialomitianu-si-de-secretarul-de-stat-gheorghe-gherghina-la-finalul-sedintei__l1a113194.html
    • 0 (0 voturi)    
      EXACT (Sâmbătă, 7 mai 2011, 9:33)

      db [anonim] i-a raspuns lui Emil Bloc

      E doar o manipulare de imagine, cu mesajul - noi nu vrem, ca suntem patrioti (bleah...) si noi asa am promis in campanie, ca nu privatizam nimic , dar ce sa facem, ne forteaza FMI-ul!
  • 0 (12 voturi)    
    Promit (Vineri, 6 mai 2011, 23:37)

    sorin-b [anonim]

    Promit ca voi vota tot PDL si tot candidatul lor la presedintite daca pana la alegeri guvernul NU PRIVATIZEAZA NIMIC din ENERGIE SI TRANSPORTURI !!!! .. si daca bineinteles nu candideaza Blaga(nu-l pot suferii).
    Altfel nici vorba sa-i mai votez.
  • +9 (15 voturi)    
    FMI nu se dezminte (Sâmbătă, 7 mai 2011, 0:11)

    MirceaA [utilizator]

    te imprumuta pentru ca apoi sa-ti ia tot. Cititi cartile despre asasinii economici.
    • 0 (0 voturi)    
      pai (Duminică, 8 mai 2011, 20:34)

      pai [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      pai cine te pune sa te indatorezi? fmi intervine de-abia cand esti indatorat pana peste cap si nu iti mai da nimeni bani. pana atunci, unde ti-a fost mintea? te-ai indatorat singur, nu te-a obligat fmi sa faci asta.
  • -2 (12 voturi)    
    Nu privatizam, le jefuim noi ! (Sâmbătă, 7 mai 2011, 0:50)

    sorin [anonim]

    A nu le privatiza inseamna sa le lasi pe mana hotilor care le conduc acum si in viitor. Statul pierde pastrandu-le in proprietate, nu castiga. E doar o iluzie ca societatea romaneasca beneficiaza de pe urma faptului ca statul este proprietar.
    • -2 (10 voturi)    
      din (Sâmbătă, 7 mai 2011, 1:56)

      din [anonim] i-a raspuns lui sorin

      din pacate, adevarul spus de tine nu poate fi inteles intr-o tara in care oamenii au ales inclusiv sa devina sclavi doar pentru "mandria de-a fi propitar".

      este fudulia aceea ca "sunt ale mele", chiar daca respectivele companii produc pierderi, sunt ineficient, iar cu banii care se toarna in ele (si, mai rau, in tinerea pe scaune a unor directori incompetenti, dar legati de politicieni) s-ar fi putut construi autostrazi, scoli etc.

      oamenii asociaza "afacere" cu "profit", niciodata nus e gandesc la pierdere. ca orice prost care priveste fc barcelona la tv si se imagineaza un messi defavozizat de soarta, asa toti isi doresc sa se stie "patroni" sau "propitari" pentru ca... se cred un fel de bill gates nedescoperiti.
      • 0 (0 voturi)    
        nu ai dreptate (Sâmbătă, 7 mai 2011, 11:51)

        Dorian [anonim] i-a raspuns lui din

        gresesti categoric. este adevarat ca in momentul actual companiile care apartin statului ai mari probleme legate de fraude, furturi dar sa le vinzi nu e o solutie. Solutia este sa incercam sa scapam de aceste fraude. Daca copilul tau e bolnav ce faci il vinzi? Nu e logic sa incerci sa il faci bine. Poate e putin fortata comparatia dar eu asa gandesc. Prea putin inteleg ca ceea ce mai detine statul acum este singura bogatie materiala pe care o mai avem: Daca o vindem cu ce ramanem? Va fi ca si cum am fi guvernati de altii. Unde mai pui ca daca le cumpara strainii nu poti fi 100% sigur ca nu va mai exista coruptie. Sa-i lumineze Dumnezeu mintea lui Boc sa nu faca vreo prostie.
        • 0 (0 voturi)    
          e (Duminică, 8 mai 2011, 20:32)

          e [anonim] i-a raspuns lui Dorian

          e doar partial ce spui dumneata. ca are statul nu inseamna atat de mult ca au si cetatenii statului. inseamna mai mult ca au... potentatii statului. ei administreaza si dispun de bunurile respective. cum proprietarul este foarte diluat (masa cetatenilor) iar proprietatea este indirecta, presiunea pentru eficienta este slaba.

          cu ce e mai rea situatia in care petrom este al statului decat situatia in care petrom este privatizat iar fiecare cetatean detine a 22-milioane parte din actiunile respective? ar fi cetatenii mai saraci in vreun fel? dimpotriva, ar fi mult mai exigenti cu administrarea companiei iar presiunea pentru eficienta (ce sa mai spun de actuala "inchidere de ochi" la nepotisme, firme capusa etc.) ar creste.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect ! (Sâmbătă, 7 mai 2011, 11:59)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui din

        Super comentariul...sunt curios cate minus-uri iti iei.
      • +1 (1 vot)    
        iti convine sa dai 6 LEI pe listrul de benzina? (Sâmbătă, 7 mai 2011, 12:07)

        unu [anonim] i-a raspuns lui din

        asta in conditiile in care avem rezerve in tara ca sa tinem pretul asta mai scazut?

        si stai sa vezi cat or sa ajunga gazele.

        Italienii au dat legi mai nou ca sa nu se mai privatizeze nimic strategic. Romanii se uita la TV si se indoapa cu visul american mancand BigMac cu Cola in timp ce globalistii cumpara tot. Cand ne vom ridica de la TV si vom iesi afara din casa ne vom da seama ca singura optiune de supravietuire e sa lucram pentru ei si sa jucam pe muzica lor.
        • 0 (0 voturi)    
          ce (Duminică, 8 mai 2011, 20:29)

          ce [anonim] i-a raspuns lui unu

          ce nu intelegi dumneata este ca, si daca petrom-ul ar fi fost de stat, tot cu 6 lei ai fi cumparat benzina. atata ca ai fi platit 3 lei la pompa si inca 3 lei ai fi platit, indirect, din impozite. care impozite sunt prelevate tot de la dumneata. si din care impozite s-ar fi putut construi autostrazi, spitale etc.
  • 0 (0 voturi)    
    De ce musai acum? (Sâmbătă, 7 mai 2011, 6:56)

    in raspar [anonim]

    Vad ca nu a spus-o nimeni in comentariile de pana acum, asa ca o s-o spun eu: ACUM NU E MOMENTUL POTRIVIT PENTRU RELUAREA MARII PRIVATIZARI! Stiu ca suna ca dracu', dar asta e adevarul. Pe timp de criza economica, politica isteata este sa CUMPERI, nu sa vinzi. Cine vinde acum, vinde sub pretul corect. Cine cumpara acum, cumpara la pret de chilipir.

    Stati, fratilor, pana mai isi revin investitorii, altfel o sa le dam si p-astea pe degeaba, numai de dragul de a ne conforma unei anumite ideologii.
  • 0 (0 voturi)    
    Ciudat ... (Sâmbătă, 7 mai 2011, 8:41)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... mod de a gandi al unui guvern care se da "de dreapta" dar incurajeaza proprietatea statului.

    Daca nu am sti cu totii ca aceste companii, multe dintre ele cu datorii uriase la buget (motivul real pentru care s-au taiat salariile bugetarilor, se impoziteaza pensiile samd) sunt conduse incompetent de manageri numiti pe criterii politice care sifoneaza banii catre partidele aflate la putere (la un moment dat) am spune ca actualul guvern e format din "patrioti".

    Nu spun ca ar trebui privatizat tot ... monopolurile (care nu pot fi sparte) de exemplu trebuie sa ramana de stat dar nu pot intelege de ce nu luam modele din proximitatea noastra (Polonia) ... ce au privatizat si ce nu au privatizat ei si de ce? De ce un CFR de stat si in continua degradare dpdv al rezultatelor financiare si calitatii serviciilor e mai bun decat un CFR privatizat sa zicem, de ce o autostrada "publica" dar neconstruita e mai buna decat una in PPP finalizata ...
  • 0 (0 voturi)    
    nu inteleg (Sâmbătă, 7 mai 2011, 10:19)

    Clujeanul [anonim]

    Eu nu inteleg cum poate FMI sa vina cu asemnea pretentii in guvernarea din Romania.
    In momentul in care ceri sa ajustezi cheltuielile la nivelul veniturilor e de laudat si apreciat, dar cand vii si faci politica de privatizare a unei tari (activele respective nu sunt toice ca sa scape statul de ele, sunt de interes strategic si profitabile chiar), ma face sa gandesc ca ori au un interes, ori sunt cobai prosti pentru nu stiu ce experimente de-ale lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa fie oare o nedumerire ? (Sâmbătă, 7 mai 2011, 11:35)

    iDorin [utilizator]

    De ce atata graba si interes in ''privatizarea'' acestor unitati din partea FMI-ului ? Nu e clar pt toata lumea ce hram poarta institutia numita FMI ?
  • +1 (1 vot)    
    Daca... (Sâmbătă, 7 mai 2011, 12:21)

    privatizatu [anonim]

    Daca Romania nu ar fi privatizat Petrom-ul (mai ales in modul dezastruos in care a facut-o), nu eram obligati acum sa ne vindem gazul din tara cu 1 leu strainilor (in beneficiul OMV), iar noi sa cumparam gaz de la rusi cu 10. Ce-ar trebui sa se mai intmaple ca sa intelegeti ca renuntam pe degeaba la atu-urile pe care le are tara asta? Observati ca Rusia isi mentine pozitia dominanta in Europa datorita resurselor de petrol si gaze si prin specularea resurselor altor tari "independente". Provatizarea e foarte buna cand nu o faci prosteste...
  • 0 (0 voturi)    
    privatizare (Sâmbătă, 7 mai 2011, 14:25)

    Ana Popescu [anonim]

    Avem un stat privat!

    Ex. Administratia Nationala a Imbunatatirilor Funciare R.A. are doua ONG /le gasiti pe pagina lor.

    Mai adaugati si Rentele Viagere Agricole,asigurarile pentru incendii,si alte calamitati etc.!

    "Curat-Murdar,Coane Fanica!"
  • 0 (0 voturi)    
    Marea privatizare (Sâmbătă, 7 mai 2011, 18:55)

    Petrom [anonim]

    Nu stiu daca privatizarea este importanta,cat schimbarea managementului de la respectivele companii,care produc adevarate gauri negre. Trebuie pedepsiti in asa fel incat sa nu le mai treaca prin cap sa fure.Exemplul Petromului este concludent,vandut pe bani de nimik austriecilor care acum fac profit imens din Petrom.Cat era la stat inchidea pe zero sau cu minus.Managementul era varza,se fura ca in codru.Totusi vanzand totul statul ramane fara resurse de a face bani.Singura sursa de venit mai ramane taxele si impzitele.
  • 0 (0 voturi)    
    FMI (Duminică, 8 mai 2011, 9:52)

    Walter necrutatorul [anonim]

    Eu propun sa-i aruncam in mare pe borfasii de la FMI niste hoti americani care ne devalizeaza. Sunt si arata ca niste porci din Ferma Animalelor. Astupa gaura facuta de contribuabilul american nesimtit cu banii fraierilor. In ocean cu ei si cu Basescu , prima bashina a tarii!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by