Autorizatia de construire pentru Aqua Land-ul din Parcul Tineretului a fost suspendata

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 21 iulie 2011, 12:42 Economie | Imobiliar


Tribunalul Bucuresti a suspendat pe 15 iulie Planul Urbanistic de Detaliu (PUD) si autorizatia de construire pentru Aqua Land-ul din Parcul Tineretului din Bucuresti. Procesul a fost initiat de Asociatia Salvati Bucurestiul. Decizia de suspendare este valabila pina la judecarea de catre Tribunal a cererii de anulare a PUD-ului si a autorizatiei de construire.

Asociatia Salvati Bucurestiului este obligata sa depuna cererea de anulare a celor doua acte administrative la Tribunalul Bucuresti pina la 15 septembrie 2011, informeaza un comunicat al asociatiei.

Terenul pe care se intentioneaza sa se construiasca aqualandul este situat in Parcul Tineretului, avand in mare parte  functiunea V1-a parcuri si gradini publice cu acces nelimitat, si V3 - o portiune mica unde era prevazuta construirea unei parcari pentru Palatul Copiilor.

Proiectul Aqua Landului este grevat de o controversa privind contractul dintre autoritati si compania privata Bleu Ciel. In iunie, prefectul Capitalei, Cristian Atanasoaei, a declarat pentru HotNews.ro ca Administratia Lacuri Parcuri si Agrement de pe langa Primaria Capitalei nu a reziliat contractul de asociere cu Bleu Ciel, firma care urmeaza sa construiasca aqualand-ul din Parcul Tineretului, desi atat ALPAB-ul, cat si primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, au declarat in nenumarate randuri ca acest contract a fost reziliat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3115 vizualizari

  • +11 (13 voturi)    
    bravo (Joi, 21 iulie 2011, 13:29)

    Mazeta [utilizator]

    afara cu buldozerele din parcuri!
  • -2 (8 voturi)    
    putregai vestic (Joi, 21 iulie 2011, 13:31)

    serban [anonim]

    Mesaj pentru francezii de la Bleu Ciel care vor sa ne "fericeasca" cu aqualandul lor: mars in tara voastra de kakao si lasati-ne pe noi in pace, ca facem parte din Axa Washington-Londra iar Parisul nu e pe axa. Lasati in pace parcul Tineretului ca arata bine si nu are nevoie de aberatiile voastre galo-romane! Rentrez dans votre merde de pays vous les francais, on ne voue veut pas ici! Degajez!
    • +4 (6 voturi)    
      Felicitari pt franceza cu accent rrom! (Joi, 21 iulie 2011, 13:44)

      gica contra [anonim] i-a raspuns lui serban

      Se vede ca e exersata in Franta: ,,Donnez moi 1 euro, s'il vous plait!''
      • 0 (0 voturi)    
        Salutul francez (Joi, 21 iulie 2011, 14:59)

        aaaa [anonim] i-a raspuns lui gica contra

        Cu mainile ridicate:

        Ne predam, ne predam!
  • -1 (7 voturi)    
    iata si un bine (Joi, 21 iulie 2011, 14:30)

    Florin [anonim]

    Sunt impotriva oengeurilor. SI impotriva existentei cladirilor vechi. De data asta insa le voi multumi. Sper sa reseasca sa blocheze constructiile in parcuri.
    • +6 (8 voturi)    
      cladiri vechi (Joi, 21 iulie 2011, 15:00)

      aaaa [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Si Colosseum-ul din Roma este o cladire veche
      • +1 (5 voturi)    
        dificil de explicat in 3 vorbe (Joi, 21 iulie 2011, 15:33)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui aaaa

        Pentru ca sa poti sa intelegi e necesar sa treci prin doua facultati constructii si arhitectura cat si sa fii sef de santier la cateva lucrari de consolidare.
  • -5 (7 voturi)    
    jos ipocrizia (Joi, 21 iulie 2011, 15:02)

    cristi [anonim]

    se pare ca ipocrizia referitoare la parcuri si spatii verzi este specifica boborului bucurestean, venit de la tara si neobisnuit cu asfaltul. in primul rand ce este numit "spatiu verde" este de fapt parloaga , noroi si sursa de praf. am vazut orase occidentale unde, desi spatiul verde parea ca lipseste, era curat si plin de pomi. in bucuresti, pentru ca nu ne permitem, lasam benzi de "spatiu verde" pe trotuar, sa aiba masinile unde parca si lua noroiul pe roti.
    in al doilea rand, pentru ca orasul are prea putine stranduri, prefer o astfel de lucrare decat un "parc" pentru caini si aurolaci.
    In concluzie, daca vreti "spatiu verde", mergeti inapoi la tara. acolo e o parloaga de cea mai buna calitate.
    • +4 (6 voturi)    
      Oau, cita putere de convingere... (Joi, 21 iulie 2011, 15:14)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui cristi

      .....nu te iau francezii de trompeta pe unde se mai duc? Eu zic sa te angajezi si la Rosia Montana si sa ceri sa vina Gold Corporation ca pe acolo e saracie lucie si e pirloaga.

      Mai bine te-ai intreba de ce a fost defrisata "pirloaga" din Tineretului...
    • +5 (5 voturi)    
      Ipocrizie si lipsa de educatie (Joi, 21 iulie 2011, 15:23)

      Cap [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Sunt de acord cu tine. Bucurestiul duce lipsa de stranduri de calitate si are nevoie de mai multe decat sunt disponibile. De asemenea iti dau dreptate ca nu avem arhitecti pentru spatiile versi si ca in general Bucurestiul este gestionat prost.

      Pe de alta parte nu sunt de acord cu plasare strandurilor in inima bucurestiului si nu daca acest lucru implica distrugerea spatiului verde.

      Imagineaza-ti cum o sa arate acel strand in restul de 8 luni cand nu este functional.
    • +3 (5 voturi)    
      aha (Joi, 21 iulie 2011, 15:34)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Poate ne zici si noua, taranilor, care sunt orasele alea occidentale unde spatiul verde "parea ca lipseste". Asta daca nu ai stat numai in parcare, sa iti admiri bemveul obosit si fara noroi pe roti.
    • +3 (5 voturi)    
      cateva exemple ai? (Joi, 21 iulie 2011, 15:50)

      calatorul [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Vrem sa stim si noi, daca tot esti atat de umblat, unde mai exista un aqua land in oras, cateva capitale fara parcuri si spatii verzi ? Tu daca vrei numai beton este treaba ta, daca vrei sa inhalezi gaze de esapament iar este treaba ta, dar nu mai trimite lumea la tara daca nu-ti aproba ideile! Nu sunt bucurestean, nu suport acel oras tocmai pentru ca este sufocant! Daca tot va place sa traiti in el nu ar fi mai bine sa ramaneti acolo si in week-end sau zile libere, sa nu mai poluati muntele sau marea, doar sunteti iubitori de betoane! Ce va trebuie munte, padure, ozon ?? Se spune ceva de ipocrizie ???
    • +3 (3 voturi)    
      catre Cristi acest domn de oras nascut la tara (Joi, 21 iulie 2011, 18:38)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Cristi, pariez ca esti unul dintre taranii de care tocmai vorbesti. Daca ai venit la Bucuresti si crezi ca totul trebuie asfaltat te inseli baiatule. Noi, oamenii de calitate, vrem si respiram aerul curat produs de cativa copaci care cu mare noroc raman netaiati. Nu inteleg de ce preferi o astfel de lucrare unde cu siguranta se aduca cei mai tarani dintre tarani pentru care berea si semintele sunt preocuparile supreme?!

      Cred ca tu esti cel care ar trebui sa paraseasca orasul asta, drum bun!

      P.S. Taran = un om fara caracter, lipsit de bun simt si caruia ii place doar sa arate cu degetul catre altii dar de fapt el este unul dintre cei pe care ii pune la zid si ii huleste atat de mult
  • -5 (7 voturi)    
    ATENTIE (Joi, 21 iulie 2011, 15:40)

    Ion Ionescu [anonim]

    Sunt bune exercitiile de oratorie, dar poate cineva ar fi trebuit sa specifice ca nu este nici o firma frantuzeasca implicata. Sunt romani 100 %, asta oricum nu inseamna nimic nici bine nici rau....
    Acolo oricum este o parloaga nenorocita plina de scaieti. Cred ca ar trebui sa ne asumam ca orasul inseamna mediu construit nu peisaj rural... Dar se pare ca uni au ajuns prea de curand in Bucuresti. Pacat !
  • -4 (4 voturi)    
    Adevarul... (Joi, 21 iulie 2011, 17:54)

    Marian Alexandru [anonim]

    Cine nu stie unde e amplasamentul si ce este de fapt acum acolo sa taca din gura!
    Terenul ala a fost nefolosit dintotdeauna, n-a facut niciodata parte din parc, nu exista alei prin el, etc.
    Asa ca mai bine sa fie amenajat intr-un fel sau altul si dat in folosul bucurestenilor decat sa fie lasat in paragina.
    Repet: cine n-a vazut unde e terenul sa taca din gura.
  • -1 (3 voturi)    
    spatiul trebuie amenajat (Joi, 21 iulie 2011, 18:54)

    razvan [anonim]

    ''Ma bucur'' cand vad mai jos cum diverse persoane isi dau cu parerea fara sa aiba habar ce se intampla in spatiul in discutie; este sport national, ne dam cu parerea despre orice fara sa verificam nimic, niciodata...
    De cand s-a tras gardul care delimiteaza Palatul Copiilor nu s-a facut niciodata nimic in acel loc, decat un poligon auto, si acel in paragina; nu te poti plimba cu copii, bunici, parinti pe acolo, este un loc viran parasit care trebuie curatat de balarii, gunoiae, si alte mizerii si redat orasului sub orice forma... parc, strand... orice dar in nici un caz, nu ce este acum.
    • 0 (0 voturi)    
      Atunci, da (Vineri, 22 iulie 2011, 1:16)

      Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui razvan

      Daca este vorba despre acel spatiu, atunci, intr-adevar, ar trebui amenajat.
  • -1 (3 voturi)    
    vesnicul nu? (Vineri, 22 iulie 2011, 7:26)

    curios [anonim]

    As vrea un singur exemplu cand aceasta Asociatie a zis DA la ceva! NU discut despre Aqualand (nu stiu cine are dreptate)! dar daca ei se opun la orice cum mai evolueaza orasul?
    • +2 (2 voturi)    
      EXCELENT! (Vineri, 22 iulie 2011, 13:56)

      marinel [anonim] i-a raspuns lui curios

      1. As raspunde d-lui curios: sunt asociatii facute sa va apere de nelegiuirile Autoritatilor Publice, si ar trebui sa ziceti mersi, ca singuri nu va aparati decat locurile de parcare. multi mai multi cetateni ar trebui sa fie activi in grupuri si asociatii, sa apere, sa promoveze interesele lor de cartier.

      2. Daca nici parcurile nu mai sunt sacrosancte in Bucuresti, maine o sa vina sa betoneze la noi in sufragerie.

      Macar acele cateva parcuri sa ramina cu verdeatza. si asa tendinta e sa amenajeze in ele, sa ridice terase, sa umple de mobilier, pana nu mai stii ca a fost verde.
      e un drept care merita aparat
  • +1 (3 voturi)    
    BRAVO! (Vineri, 22 iulie 2011, 10:47)

    mada [anonim]

    bravo!!!!
    si asa e aerul irespirabil in Bucuresti... avem nevoie de spatii verzi nu de betoane ...


    cine vrea sa faca baie, e litoralul la 3h de Bucuresti ...
  • +2 (2 voturi)    
    Iar Aqua Park? (Vineri, 22 iulie 2011, 14:04)

    milosh [utilizator]

    A reaparut problema cu Aqua Park?Ce ar mai fi de spus,odata ce Sorin Oprescu si municipalitatea au reziliat contractul cu firma respectiva?
  • +1 (1 vot)    
    Cine a emis PUD-ul (Vineri, 22 iulie 2011, 15:24)

    arakis [utilizator]

    si autorizatia de constructie?in nici un caz Sorin Oprescu si Primaria Generala!Cred ca 'defectiunea" trebuie cautata in curtea lui Piedone,adica la sectorul 4!
  • -2 (2 voturi)    
    Vreau Aqua Park (Vineri, 22 iulie 2011, 16:42)

    Ovidiu [anonim]

    Eu locuiesc in zona, am 2 copii si vreau sa se faca un Aqua Park in Tineretului. Am citit tot felul de opinii, despre dreptul sacrosanct, despre provinciali care se simt obligati sa aiba opinii despre existenta sau lipsa spatiilor verzi din capitala care oricum nu le place. Parcul cu pricina e un maidan plin de gunoaie, sobolani si mai nou rulote parasite si asa a fost din anii 80', cand chiuleam noi din Sincai si bateam parcul Tineretului. O splendoare, ce mai. Aer curat, verdeata, foarte frumos. Eu zic sa nu stricam, poate aducem turisti straini pasionati de aventuri extreme. Ar fi interesant de vazut ce vor oamenii care locuiesc in sectorul 4, pana la urma e adresat ''miticilor'' din zona, nu provincialilor plini de merite si calitati. Cat despre seminte, sunt parcurile pline de coji. Si sunt parinti care fac campionate de spart si scuipat coji. Un fel de arta, mai ales pe suprafetele antitrauma din parcuri, unde dainuie mai mult si unde se joaca si copiii lor. Oare cati din bucurestenii de acolo sunt trecuti de prima generatie de trai in capitala?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by