CFR Călători spune că NU a primit vreo solicitare de a efectua testele pentru noua linie feroviară spre Aeroportul Henri Coandă

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 14 septembrie 2020, 12:36 Economie | Industrie Feroviara


Trenuri CFR Calatori
Foto: Stefania Gal
”Referitor la afirmația apărută în spațiul public potrivit căreia CFR Călători nu a răspuns solicitării pentru a efectua testele pentru noua linie feroviară spre Aeroportul Henri Coandă, precizăm că aceasta este falsă. Facem precizarea că CFR Călători nu a primit o astfel de solicitare”, a spus CFR Călători, într-un comunicat. Precizarea vine după ce presa a scris că primul tren care a circulat pe linia către Aeroport a fost al unei companii private.

Ce mai spune CFR Călători

Menționăm, de asemenea, că CFR Călători a solicitat în urmă cu câteva săptămâni trase de la compania națională de infrastructură feroviară și planul de mers pentru a realiza transportul între Gara de Nord București și Aeroportul Henri Conadă din Otopeni.

Mai mult, compania a avut întâlniri cu reprezentanții firmei care realizează construcția pentru a pune la punct detaliile privind amenajarea spațiilor ce urmează să fie ocupate de personalul CFR Călători în stația de cale ferată din Aeroportul Henri Coandă.

Având în vedere că informația total nereală a fost preluată în spațiul media, vă rugăm respectuos să preluați și poziția CFR Călători.

Apreciem că neverificarea informațiilor preluate de pe alte site-uri conduce la o dezinformare a opiniei publice și la o prejudiciere voită a imaginii și implicit a activității CFR Călători.

O chestiune sensibilă

Faptul că primul tren care a testat o astfel de linie simbolică a fost unul privat și nu unul al operatorului național a scandalizat mulți ceferiști. Unii au spus că este o rușine națională, alții că este un semn că privații dețin o forță tot mai mare. Cert este că foarte multă lume se aștepta ca primul tren care trece pe noua linie să fie unul al CFR Călători.

Linia către aeroport este una foarte așteptată, fiindcă greu se construiesc la noi linii de cale ferată și este și o legătură cu o semnificație deosebită. Situația de acum arată cât de complicate sunt interesele din domeniu și cât de multe lucruri sunt în afara logicii.

Nu știm nici acum când se va deschide pentru călători linia și nici nu e sigur că se va deschide anul acesta.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2685 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    tipic pentru sistemul bugetar (Luni, 14 septembrie 2020, 12:41)

    bogdan1477 [utilizator]

    Probabil ca pana ajunge solicitarea la destinatar trebuie sa treaca pe la 5-6 secretare care sa printeze e-mailul de solicitare, sa verifice ca s-a printat crect, sa stampileze de primire, si sa dea la urmatoarea secretara. Si pe lantul asta de transmisie, o fi fost vruna in vacanta sau s-o fi terminat cerneala la vro stampila...
  • +6 (8 voturi)    
    Pasărea mălai visează (Luni, 14 septembrie 2020, 12:47)

    Meet [utilizator]

    Ce tare ar fi să apară dovada cererii către CFR ��
    • +3 (7 voturi)    
      n-o sa apara (Luni, 14 septembrie 2020, 13:28)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui Meet

      Daca ar exista, n-ar fi riscat cei de la CFR Calatori sa se faca de ras.
      • +1 (5 voturi)    
        Sau făcut de râs. (Luni, 14 septembrie 2020, 14:04)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        De ce ar trebui CFR călători să primească invitație specială?CFR Călători este un operator ca oricare altul și calea ferată aparține CFR Infrastructură.CFR Călători va participa la licitație și poate obține dreptul de a folosi sistemul.
      • +2 (6 voturi)    
        Stimate domn, (Luni, 14 septembrie 2020, 15:03)

        Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        cfr s-a facut de nenumarate ori de ras.....Mai conteaza un hohot in plus?EI raman tot cum au fost:niste nesimtiti.NOI ramanem cu transportul de calatori ca pe vremea anilor 50-60.......
        • 0 (0 voturi)    
          hehe (Miercuri, 16 septembrie 2020, 2:21)

          jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Rebecka

          ne facem ca nu intelegem ca de vina este chiar CFR Infrastructura pentru 99% din intarzierile CFR Calatori.
  • 0 (6 voturi)    
    erau (Luni, 14 septembrie 2020, 13:21)

    zicsieu [utilizator]

    ocupati pana peste cap si aveau faxu plin. nici pageru nu le merge :( oricum data viitoare sa scrieti cu font de nutline (familia seminte) ca sa vada si ei mai bine.
  • +2 (8 voturi)    
    daca CFR Calatori ar fi fost solicitat.... (Luni, 14 septembrie 2020, 13:32)

    Crup [utilizator]

    ... atunci cu siguranta la inaugurare ar fi fost un tren CFR Calatori decent de modern, gen Sageata Albastra si nu puscatul ala de tren la mana a saptea de la Transferoviar. Ma rog, Transferoviar altul mai bun nu aveau, dar tot jenant de invechit este...
    • +4 (6 voturi)    
      Nu-i inaugurare. (Luni, 14 septembrie 2020, 14:06)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      A circulat un tren de probă.Puteau fi și vagoane de marfă care să circule.Nici nu a fost proba de marș,ci proba preliminară.
    • +4 (6 voturi)    
      intrebare: (Luni, 14 septembrie 2020, 15:08)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      De unde scote cfr un tren ultramodern?Doar daca inchiriaza unul din Elvetia,TGV francez,Japonia sau din oricare alta tara civilizata....
      • 0 (0 voturi)    
        hehe (Miercuri, 16 septembrie 2020, 2:24)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Rebecka

        trenurile CFR Calatori sunt la 100 de ani fata de Transferoviar si peste 90% dintre garniturile Regiotrans, cele doua companii private mai mari care exista!
  • +1 (11 voturi)    
    pai cum sa primeasca solicitare (Luni, 14 septembrie 2020, 13:33)

    Mary80 [utilizator]

    e o linie care aduce bani, deci trebuie privatizata. Deviza capitalismului: privatizarea profitului si nationalizarea pierderilor.
    • +1 (3 voturi)    
      nu asta este deviza capitalismului (Luni, 14 septembrie 2020, 14:28)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui Mary80

      Asta este deviza capitalismului de cazinou. Dupa ce tu spargi toti banii la cazinou, te duci si iti umpli gaura financiara luand banii de la angajatii cazinoului. Dar nu asta este capitalismul adevarat.
      Capitalismul adevarat este acela in care daca iti spargi banii la cazinou, te duci si dormi in strada si mananci din tomberoane, daca ai fost tampit, Si atunci tu ori esti mult, mult mai retinut la cazinou, ori si mai bine, nu mai mergi deloc la cazinou si in timpul asta muncesti, faci ceva util.
      Dar daca tu stii ca dupa ce te spargi prin cazinou, angajatii o sa fie obligati sa iti acopere tampeniile, de ce nu?
      Ce am scris mai sus a fost o metafora, nu era vorba despre cazinou. Dar termenul acesta de "capitalism de cazinou", coroborat cu "too big to fail" exista, nu sunt inventati de mine.
    • +3 (3 voturi)    
      nu mi s-a parut ca CFR-ul (Luni, 14 septembrie 2020, 15:07)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Mary80

      a luptat pentru aceasta linie si pentru exploatarea ei...

      pana la urma calea ferata apartine de cfr infrastructura iar exploatarea ei ar trebui sa fie facuta astfel incat clientul sa poata sa aleaga varianta cea mai potrivita pentru el/ea.

      Evident asta inseamna cost si comfort si as adauga respectarea graficului afisat...
  • +4 (6 voturi)    
    Mda nu s-a facut nici o cerere. (Luni, 14 septembrie 2020, 14:03)

    feroviarul123 [utilizator]

    Presupun ca nici la Podul de la Ploiești Sud nu s-a făcut nici o cerere. Podul este terminat de mai bine de 2 săptămâni dar CFR Călători nu vrea sa circule pe acolo ca nu au făcut mecanicii " recunoșterea secției" de parca o ia acum trenul prin Urziceni . Se circula pe un singur fir si se întârzie în fiecare zi trenurile dar birocrația trebuie sa trăiască!
  • +2 (4 voturi)    
    Pai, cred ca e normal sa fie asa.. (Luni, 14 septembrie 2020, 14:26)

    Olyx [utilizator]

    CFR-ului iar trebui inca o jumatate de an sa trimita o garnitura pe linia aia...Si, de unde sa ia trenuri (noi) ca la el toate sunt de acum 30-60 de ani !...
    • 0 (0 voturi)    
      hehe (Miercuri, 16 septembrie 2020, 2:25)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Olyx

      la transferoviar atunci sunt de acum 100 de ani iar la regiotrans de acum 80!
  • -1 (5 voturi)    
    furtuna in pahar cu apa (Luni, 14 septembrie 2020, 14:47)

    comentacu [utilizator]

    Intereseaza pe cineva daca trenurile alea sunt de la CFR? Sa fie si de la bulgari, numai sa existe si sa respecte programul.
  • -1 (3 voturi)    
    Oare ? (Luni, 14 septembrie 2020, 20:03)

    danmarian [utilizator]

    Oare n-ar fi mai bine sa li se traga cate un sut in .... "cele trei litere" acestor IMBECILI care Iau salarii nesimtite si nu sunt in stare sa conduca CFR Calatori ? Pai nu e in curtea voastra haite de incompetenti ? De ca sa vi se dea INDICATII ? Nu mai bine cate un sut si afara de la trandavie ? Mare scarba ! Lene - prostie si incompetenta la nivel maxim ! Si ne mai miram ca CFR se duce de rapa ! Cu asa incompetenti la butoane - la ce am putea sa ne mai asteptam ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by