Trenurile Gara de Nord - Aeroport au început să circule / Au apărut deja primele întârzieri din cauza unor probleme - UPDATE FOTO

de Vlad Barza     HotNews.ro
Duminică, 13 decembrie 2020, 7:16 Economie | Industrie Feroviara


Tren Otopeni - Gara de Nord
Foto: Hotnews
​În noaptea de sâmbătă spre duminică au început să circule trenurile dintre Gara de Nord și Aeroport, iar biletul costă 4 lei pentru călătoria care durează între 20 și 25 de minute. Din cauza unor probleme tehnice ale CFR Infrastructură în zona Mogoșoaia au apărut dimineața și întârzieri de 35-45 de minute, ceea ce nu sună deloc bine pentru un tren către aeroport. Este a doua linie de cale ferată deschisă în trei decenii în România, după cei 5 km dintre Golenți și podul Noua Europă de lângă Calafat (dați în folosință acum șase ani).

Problemele apărute sunt legate de Mogoșoaia și țin si de planificarea trenurilor, fiindcă pe 16 km traseul spre Otopeni este comun cu cel al magistralei Bucuresti - Galați pe care circulă trenuri de lungă distanță.

UPDATE 10.50 CFR Infrastructură spune că au fost ”probleme tehnice neprevăzute”, promite că le va remedia și îți cere scuze

UPDATE 10.15 Din cauza problemelor și trenurile de lung parcurs au avut întârzieri. De exemplu, un tren Galați – București a întârziat 50 de minute, la fel și unul care venea de la Slobozia. Practic a fost dată peste cap circulația și pe magistrala 700 București - Galați

UPDATE 10.00 Din cauza problemelor trenul care a plecat la 8.35 din Gara de Nord a ajuns după 33 de minute la Otopeni, așteptând alte trenuri la Mogoșoaia. Călătoria ar fi trebuit să dureze 20 de minute.

UPDATE 08.50 Trenul de 08.16 a ajuns de fapt la 08.45 în Gara de Nord



UPDATE 08.30 Circulația este deja afectată de întârzieri, probabil din cauza unor probleme de semnalizare ale CFR Infrastuctură. Trenul care trebuia să sosească la ora 08.16 la Gara de Nord va ajunge cu 30 de minute mai târziu. Din cauza acestei întârzieri, toate celelalte trenuri vor întârzia.



------------------------------
Traseul pe scurt, în paranteză distanța față de stația de plecare

București Nord - Pajura (5,4 km) - Depoul București Triaj ( 8 km) - Parc Mogoșoaia (11,1 km) - Mogoșoaia (13,1 km) - Racord Aeroport T1 (16 km) - Patinoar PO punct oprire (18,2 km) - Aeroport Henri Coandă T1 (18,9 km). Trenurile care nu opresc nicăieri pe traseu fac 20 de minute, cele care vor opri la Parc Mogoșoaia și Patinoar vor face cel puțin 23 de minute, dar deocamdată toate trenurile parcurg traseul fără vreo oprire intermediară.

Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 80 km/h, iar pe porțiunea Mogoșoaia - Racord limita este de 100 km/h.

Trenurile pleacă de la Gara de Nord către Otopeni la următoarele ore, în paranteză fiind operatorul.

0.30 (RT) 1.10 (CFR), 1.50 (RC), 3.10 (RC), 3.50 (CFR), 4.30 (RC), 5.10 (CFR), 5.50 (CFR), 6.30 (CFR), 7.10 (CFR), 7.50 (CFR), 8.35 (CFR), 9.10 (CFR), 9.50 (RC) 10.30 (TFC), 11.10 (RC), 11.50 (TFC), 12.30 (RC), 13.10 (TFC), 13.50 (RC), 14.30 (CFR), 15.10 (CFR), 15.50 (CFR), 16.30 (CFR), 17.10 (CFR), 17.50 (CFR), 18.30 (CFR), 19.10 (CFR), 19.50 (CFR), 20.30 (CFR), 21.10 (CFR), 21.50 (RC), 22.30 (CFR), 23.10 (RC), 23.50 (CFR).

Toate trenurile fac 20 de minute, cu excepția unui singur tren, R 10721 la CFR Călători (15.10 - 15.35), 25 de minute.

Trenurile pleacă de la Otopeni la următoarele ore:

0,31 (CFR),1.11 (RC), 1.51 (CFR), 2.31 (CFR), 3,11 (TFC), 3.51 (RC), 4.31 (CFR), 5.11 (RC), 5.51 (CFR), 6.31 (CFR), 7.11 (CFR), 7.51 (CFR), 8.24 (CFR), 9.11 (CFR), 9.51 (CFR), 10.31 (RC), 11.11 (TFC), 11.51 (RC), 12.31 (TFC), 13.11 (RC), 13.51 (TFC), 14.31 (RC), 15.18 (CFR), 15.51 (CFR), 16.31 (CFR), 17.11 (CFR), 17.51 (CFR), 18.31 (CFR), 19.11 (CFR), 19.51 (CFR), 20.31 (CFR), 21.11 (TFC), 21.51 (CFR), 22.31 (RC), 23.11 (CFR), 23.51 (RC).

Toate trenurile fac 25 de minute, cu excepția unuia singur, al CFR Călători care face 20 de minute (R 10722, 15.18 - 15.38)

Traseul pe scurt
Aeroport H Coandă T1 - Patinoar (700 de metri) - Racord Aeroport T1 (2,9 km) - Mogoșoaia (5,8 km) - Parc Mogoșoaia PO (7,8 km) - Pajura (13,5 km) - București Nord (18,9 km). Probabil că trenurile care vor opri și la Patinoar și Parc Mogoșoaia vor face minim 28 de minute.

Pe 16 km dintre cei 19 km trenurile circulă pe magistrala M700 București - Urziceni - Brăila - Galați, iar de la racordul de unde se desprinde linia către Aeroport mai sunt 6 km până la halta Balotești, 4 km până la punctul de oprire de unde se luau microbuzele până la aeroport și 55 km până la Urziceni.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19459 vizualizari

  • +27 (31 voturi)    
    Le-a mai dat un pic peste nas... (Duminică, 13 decembrie 2020, 7:39)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...samsarilor cu masini galbene, mancatori de seminte si ureche muzicala indreptata spre manele
    • +6 (18 voturi)    
      Așteptați o luna și vorbiți pe urma! (Duminică, 13 decembrie 2020, 10:33)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Vor fi unele probleme la început cu întârzierile sau de alta natura dar la final, într-o luna sa zicem, situația se va stabiliza.

      Așteptați și trageți concluziile peste vreo 30 zile, pe baza unor date mai clare. In patru săptămâni se va vedea dacă oamenii sunt mulțumiți, câți clienți pe ora are linia la diverse momente ale zilei, dacă oamenii prefera trenul sau tot autobuzele existente 780 și 783 sau taxiurile.

      Citat:
      "Trenurile Gara de Nord - Aeroport au început să circule / Au apărut deja primele întârzieri din cauza unor probleme"
      • -1 (7 voturi)    
        gica contra (Duminică, 13 decembrie 2020, 11:57)

        mavi [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        gica contra
      • +2 (12 voturi)    
        ”probleme tehnice neprevăzute” = incompetenta (Duminică, 13 decembrie 2020, 13:53)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        au pus trenurile de la aeroport peste altele, le-au suprapus in orarul de functionare si si-au dat seama doar dupa aceea

        iti dai seama cata incompetenta, cata prostie zace in CFR daca ei ciocnesc trenuri si nu isi dau seama
    • -7 (17 voturi)    
      si o gaura neagra in bugetul CFR (Duminică, 13 decembrie 2020, 12:13)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      dupa care vor urla tefeleii ca CFR e pe pierderi

      mai baieti...la ce trafic aerian avem, de banii de investitie+banii de trenuri si functionarea lor, se plateau taxiuri/microbuze gratuite pentru toti calatorii probabil pe vreo 20-30 de ani


      deci investitia o facem ca sa fie! sa fim in rand cu lumea!
      economic nu este viabila, si de asta toti au amanat-o cat au putut. Idem si cu Tarom cand zboara in toate colturile tarii, si etc si etc
      • 0 (6 voturi)    
        tocmai voiam sa intreb cati calatori au fost (Duminică, 13 decembrie 2020, 13:20)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        sunt curios cati calatori au ales trenul, daca sunt rentabile pentru operatori si daca le vor mentine
        • 0 (0 voturi)    
          profit (Luni, 14 decembrie 2020, 3:18)

          Jebediah_Sanchez [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          Nu toate trenurile trebuie sa fie musai profitabile. Avantaje in afara celor financiare ar fi:
          - poti sa circuli intre aeroport si Bucuresti in timp rezonabil
          - reduci traficul si poluarea aferenta
          - oameni angajati in plus ca sa opereze aceste trenuri (joburi)
          - eliminarea unor probleme aferente taxiurilor de la aeroport
          - reduci riscul de a pierde avionul (un accident rutier e mai probabil decat probleme feroviare)
          - avantaj pentru cei care zboara la OTP si iau un tren catre o alta destinatie (asta stimuleaza cererea pentru servicii CFR, deci aduce bani)
          -etc.
      • +3 (7 voturi)    
        renteaza, daca stii unde sa te uiti (Duminică, 13 decembrie 2020, 14:15)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        In afara de banii incasati pe bilet de CFR, mai sunt doua avantaje care pot fi cuantificate:
        1. reducerea traficului pe DN1 - mii de calatori pe ora inseamna mii de masini care vin si pleaca (majoritatea nu merg cu mizeriile alea de taxiuri). cat ne costa blocajele de pe DN1? cat ne costa sa tot adaugam benzi si sa construim pasaje?..
        2. prima interactiune a turistului strain cand iese din aeroport este azi cu taximetristii. nici nu vreau sa stiu cate milioane de turisti am piedut din cauza asta.
        • +1 (3 voturi)    
          @pehash (Duminică, 13 decembrie 2020, 18:52)

          adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Deci, tu deja vezi mii de calatori folosind trenul asta??

          brw,,, stii ca trenul Schipol - Amsterdam circula la 15 minute pe 25km si la 4.5 euro biletul? Astia vorbest de intervale de 40 de minute pe o distanta asemanatoare :-D
          • 0 (0 voturi)    
            stiu trenul (Luni, 14 decembrie 2020, 8:39)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

            dar nici traficul de pe Schipol Airport nu se compara cu cel de pe Henri Coanda....Schipol e unul din cele mai mari din Europa, e normal sa aiba trenuri dese.
            Se vor indesi si la noi, dupa ce trece pandemia.
        • +1 (1 vot)    
          o fi eliminand din blocajele pe DN1 (Duminică, 13 decembrie 2020, 19:03)

          Je__ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          dar zi-mi cum se va vedea in bugetul CFR, ca banii nu vin doar din impresia buna facuta strainilor

          va analiza cineva cine si cat se economiseste pe DN, va emite facturi si ii va vira cineva cfr-ului banii?


          atunci sa nu fim ipocriti...si sa recunoastem ca daca vrem mediu, atunci investim in transportul in comun, ca societatea in ansamblu va plati taxe si vor acoperi gaurile formate de transport fie ca e municipal, cfr sau tarom, strict in interesul cetatenilor si al naturii

          atat timp cat avem discurs demonizator, nu suntem decat niste ipocriti
          • 0 (0 voturi)    
            simplu (Luni, 14 decembrie 2020, 16:05)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Je__

            Bugetul CFR calatori include subventii.
  • +4 (20 voturi)    
    Intervale și ore de circulație aiurea (Duminică, 13 decembrie 2020, 8:45)

    fdkngkjdfn [utilizator]

    Ar fi trebuit ca intervalul de succedare să fie 30 minute, cu plecare atât din aeroport cât și din Gara de Nord la fix și la și 30 min. Astfel, oricine ar fi reținut programul de circulație. Pe timpul nopții, se putea sincroniza cu aterizările și decolările (luând în calcul și intervalele de așteptare inerentă la frontieă/bagaje/etc.).

    În altă ordine de idei, dacă ai ”norocul” să pierzi un tren, atunci cine este dispus să aștepte 40 min pentru o călătorie de 20 min cu trenul ?
    Este total inutil un terminal feroviar cu o astfel de circulație, mai ales că și STB/RATB are autobuze non-stop, la care biletul costă 3,5 Lei.

    Deșteaptă-te române !
    • +6 (10 voturi)    
      nu fi naiv (Duminică, 13 decembrie 2020, 9:47)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui fdkngkjdfn

      cand ai vazut ultima data la noi sa se fi facut ceva cu adevarat util, si care sa functioneze fara probleme?
      aici a fost tratat totul in bataie de joc inca din faza de proiectare, pe cea mai mare parte a traseului circulatia se face pe un singur fir, din cauza asta cadenta de 40 de minute, fizic nu ai cum sa o cobori sub 40. de fapt acum cateva luni se vorbea de 50 de minute, vad ca din pix au facut-o 40, dar nu pot s-o respecte.
      • +9 (17 voturi)    
        Epoca de piatra (Duminică, 13 decembrie 2020, 10:30)

        mdalacu [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        Si in secolul 21 sa faci linie noua ne electirficata, mi se pare strigator la cer. Facuta in bataie de joc, de ochii lumii...
        • -6 (10 voturi)    
          Absolut de acord (Duminică, 13 decembrie 2020, 11:57)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui mdalacu

          In secolul 21 su nu faci autostrazi cu 5 benzi pe sens, sa nu faci tu centrala nucleara cu 7 reactoare, ce mai..
        • 0 (4 voturi)    
          e na (Duminică, 13 decembrie 2020, 12:00)

          mavi [utilizator] i-a raspuns lui mdalacu

          cum ma neelectrificat .
          E super chestia iar hotii in taxiuri si-o iau original. Super!
        • +1 (1 vot)    
          s-au grabit, (Luni, 14 decembrie 2020, 8:40)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui mdalacu

          Linia trebuia terminata inainte de CE 2021. Daca o faceau electrificata, nu terminau la timp. Nu se justifica cale electrificata ptr 20km
    • 0 (4 voturi)    
      Deșteaptă-te tu (Duminică, 13 decembrie 2020, 11:54)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui fdkngkjdfn

      30 min ? cum ai calculat? pe baze tehnice? pe baze economice? poate sociale? Aaaa, pe baze de banca
      de la scara blocului, de ce nu spui asa!! E evident ca piata va decide timpul asta, da asta o stiu doar cei ce au cunostinte minime.
      • 0 (0 voturi)    
        are dreptate (Duminică, 13 decembrie 2020, 16:12)

        MrOpinie [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        din 30 in 30 e mai logic si mai usor de tinut minte programul de functionare, nu trebuie neaparat la fix si la si jumate se poate ca in alte capitale, vezi Viena cu tren rapid la "si 7" (xx:07 si xx:37) - usor de tinut minte + iti trebuie 2 garnituri indiferent ca faci la 30 sau 40 de minute interval de circulatie...
  • -8 (22 voturi)    
    Trenul pentru Aeroportul Coanda ! (Duminică, 13 decembrie 2020, 8:50)

    Cugetator [utilizator]

    Eu nu circul cu avonul, dar stiu ca discutiile pentru aceasta legatura au loc de mult timp ca si lucrarle de constructie, Intrebarea mea este de ce acest guvern care face multe , este continuu denigrat , pentru ca in comparatie cu guvernele din ultimii cel putin 4 ani, cel putin finalizeaza lucrarile incepute de mult !
    • +5 (13 voturi)    
      Guvernul face dar face prost, in bataie de joc (Duminică, 13 decembrie 2020, 10:44)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      sa nu exageram, ce a finalizat guvernul asta penibil?

      - 10 km de linie de cale ferata neelectrificata?

      Autostrada Nadlac- Sibiu sta in 13 km pe care acest guvern nici nu a inceput sa-i faca.

      Ei vor sa faca dar nu cauta calitatea ci doar sunt disperati sa arate ca fac ceva in scop electoral
      • +1 (1 vot)    
        cati kilometri?.. (Duminică, 13 decembrie 2020, 14:18)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        racordul la magistrala are doar 2km.
  • +7 (19 voturi)    
    trenurile CFR intarzie si atunci cand stau in depou (Duminică, 13 decembrie 2020, 8:57)

    mbembe [utilizator]

    problemele trenurilor este insusi CFR!
  • +2 (22 voturi)    
    Hai la inaugurări! (Duminică, 13 decembrie 2020, 9:15)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Cale ferată cu probleme!
    Cioturi de autostrada cu probleme!
    Metrou inaugurat fortat!
    Cata grija sa se inaugureze NIMICURI In campania electorală!
    S-au uitat deja problemele de infrastructură!
    Acum e Ciolaniada!
  • +3 (13 voturi)    
    E firesc la inceput sa mai apara probleme (Duminică, 13 decembrie 2020, 10:30)

    Ochiana [utilizator]

    Bine ca s-au facut totusi. Cred ca in timp se vor regla si vor functiona mai bine
    • +2 (14 voturi)    
      Nu e deloc 'firesc' sa apara probleme la inceput (Duminică, 13 decembrie 2020, 10:57)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      e ca si cum ai spune ca e normal sa moara oameni de la vaccinul covid in primele luni ca e la inceput.
      • +2 (8 voturi)    
        Ba da , e firesc (Duminică, 13 decembrie 2020, 12:04)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ca la orice chestie noua sa apara disfunctionalitati. Nimeni, da nimeni nu e atat de destept incat sa prevada toate situatiile ce or sa apara ulterior, asa ca toate noutatile sunt lansate pe piata cu nivelul cunostinteleor de la vremea respectiva, si apoi sunt perfectionate. Am mai auzit tampenii de genul: bomba nucleara? o prostie, n-a omorat decat cateva zeci de mii de oameni, daca era buna trebuia sa omoare milionul..
        • +5 (5 voturi)    
          Lucreazi la Alstom (Duminică, 13 decembrie 2020, 13:06)

          feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

          De fapt orice lucrare făcută cu Alstom are probleme. A se vedea Arad km 614. "Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor încheiat în stația CF Arad în data de 18.11.2019, prin care comisia de recepție a admis recepția la terminarea lucrărilor pentru lucrările contractului de execuție nr. 23/15.02.2012, derulat de către Asocierea Alstom-Swietelsky-Euro Construct-Dafora conține o anexă cu 12 lucrări necesare a fi completate.

          La punctul 2 din anexă, comisia de recepție a cerut eliminarea restricției operaționale la instalația CE din stația Arad, Curtici și HM Sofronea astfel încât instalația să nu permită parcursuri incompatibile.

          CFR îi cere producătorului echipamentului să-și corecteze erorile de software să nu mai permită parcurs incompatibil. Mai precis, să nu permită punerea trenurilor cap în cap. "
          link https://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/actualitate/exclusiv-document-exploziv-privind-siguranta-traficului-feroviar-receptii-dubioase-pentru-calea-ferata--217474541.html
          Daca vrei pot sa citez tot documentul ca a fost făcut public. Faceți-va treaba pentru care primiți miliarde de euro!
        • +1 (1 vot)    
          bomba (Duminică, 13 decembrie 2020, 15:48)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

          Acuma, din ce-am citit, CFR nu si-a propus sa concureze bomba atomica. Joaca in liga mica:cate-un incident ici, colo si mai testam un pic.
    • +3 (7 voturi)    
      Da (Duminică, 13 decembrie 2020, 11:19)

      Akylas [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      Cu siguranta asa va fi, in timp.... Cam peste 5-10 ani vor circula perfect !
  • +2 (12 voturi)    
    Alternativa (Duminică, 13 decembrie 2020, 10:46)

    Akylas [utilizator]

    Decat trenuri cu 4 lei biletul pe sens, care circula cu intarziere sau cateodata nu circula deloc, mai bine faceati trenuri cu 15 lei pe sens, dar care sa circule intotdeauna si la timp....
    Ce utopie, doar e vorba de Romania....
  • 0 (4 voturi)    
    aș vrea poze cu trenurile Regio Călători (Duminică, 13 decembrie 2020, 11:08)

    di livio [utilizator]

    îs tot alea luate din cimitirele feroviare franceze?...ne dați or nu ne dați?...vrem poze cu săgețile Regio, nu numa Săgeata Albastră CFR...să vedem privatizare made in Romania cu trenuri din anii 60
  • -1 (11 voturi)    
    sunt "profesionisti" (Duminică, 13 decembrie 2020, 11:14)

    alexman1 [utilizator]

    Mai intai trebuia testat cu responsabilitate si apoi dat in circulatie mai Johanis. In meritocratia adevarata cineva ar trebui demis...Urgent!!!
  • +6 (10 voturi)    
    Pentru cei curiosi de cauza intarzierilor (Duminică, 13 decembrie 2020, 11:36)

    feroviarul123 [utilizator]

    Lucrarea la aeroport a fost făcută de Alstom. Același Alstom care are 6 ani întârziere la Proiectul Frontiera Arad Km 614. La Simeria Sighișoara are 4 ani întârziere.
    Din ana în an se de încearcă recepționarea cu " obiecțiuni" adică de fapt nu-și fac treaba și sistemele nu funcționează dar CFR-ul le plătește . Alstom-ul are nenumărate procese cu CFR-ul ca sa mai ciupească niște bani. Problema e ca CFR-ul nu are curajul sa le rupă contractele sau măcar sa le ia penalități. Chiar si când câștigă procesele nimic nu se întâmplă. De ce ? Pentru ca directorii CFR sunt plătiți de Alstom. Un fost director a avut un accident și s-a constatat ca mașina era proprietate Alstom.
    • -1 (5 voturi)    
      Am inteles (Duminică, 13 decembrie 2020, 12:08)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      Esti de la concurenta. Mai spune.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu ai argumente de fapt (Duminică, 13 decembrie 2020, 13:01)

        feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        De-aia și începi cu atacuri la persoana. Am mințit undeva? A terminat Alstom proiectul de la Arad sau de fapt mai au 100 de neconformități de rezolvat? Au pus vreun echipament în funcțiune pa Simeria Sighișoara? Vino cu contraargumente. Nu cu acuzații pe care nu poți sa le dovedești. Si eu pot sa zic ca lucrezi la Alstom sau ca esti unul din smecherii din minister care-și iau partea de la Alstom.
  • +4 (6 voturi)    
    Bravo (Duminică, 13 decembrie 2020, 13:05)

    Casargoz [utilizator]

    Probabil ca dacă nu se făcea nimic nu mai erau așa de mulți nemulțumiți ;)
    Și aveau și politicienii cu ce planuri sa se laude in campanie: facem maglev, hyperloop, trei linii pe sens, electrificată cu panouri solare etc... fiecare partid cu o varianta mai buna.
    Eu zic așa ca odată făcută, terenul a fost expropriat, loc de modernizare exista etc..
    Decât mii de kilometri de infrastructura pe hartie eu prefer una așa oleaca mai proasta după buget.
    Vine la 40 de minute :) așa și...
    Iar biletul de 4 lei :)))
    Ați fost in Otopeni ? Ai reușit sa cumpărați o sticla de apa chioara sub 10 RON?
    Dar pe Standted ? Acolo trenul vine la 30 de minute și nu am auzit pe nimeni plângând ...
  • +1 (1 vot)    
    O nooooo!!!! Nu se poate, in Romania??? (Duminică, 13 decembrie 2020, 19:12)

    Parzivall [utilizator]

    In Japonia era de inteles, dar in Romania!!!!
  • +1 (1 vot)    
    25 de minute plus 45 întârziere?!?! (Duminică, 13 decembrie 2020, 19:14)

    mr_mojo [utilizator]

    Poate să fie și gratis, e mai scump biletul de avion pe care îl pierzi din cauza lor.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by