​Facebook lucreaza in secret la un nou site numit “Facebook at Work” prin care vrea sa intre in segmentul business si sa concureze cu Linkedin si intr-o oarecare masura si cu Google si Microsoft, scrie Financial Times. Facebook are 1,35 miliarde useri, dar multe companii le interzic angajatilor sa intre in retea de la locul de munca, temandu-se ca productivitatea va scadea. In acest context, proiectul este cu atat mai interesant.

Sursele citate de FT spun ca Facebook lucreaza in secret la proiectul "Facebook at Work", un site care sa permita user-ilor sa discute cu colegii, sa intre in contact cu alti profesionisti din domeniu si sa colaboreze pe marginea diverselor documente, ceea ce ar pune noul produs in concurenta cu Google Drive si Microsoft Office.

Sursele spun ca noul site va fi foarte asemanator cu Facebook - cu newsfeed si grupuri - insa va permite user-ilor sa isi tina profilul personal (cu poze din vacanta sau video-uri prostesti) total separat de profilul profesional.

Angajatii Facebook folosesc de mult timp reteaua in munca lor de zi cu zi, insa marele pariu este ca si alte companii sa fie incurajate sa foloseasca Facebook in scop profesional. Facebook at Work ar putea concura cu Linkedin, site pentru profesionisti foarte apreciat, utilizat de peste 90 de milioane de persoane.

Facebook are 1,35 miliarde useri, dar multe companii le interzic angajatilor sa intre in retea de la locul de munca, temandu-se ca productivitatea scade. In acest context, proiectul este cu atat mai interesant.

Pentru asta Facebook trebuie sa castige increderea diverselor organizatii care trebuie convinse ca discutiile purtate pe noul site vor ramane confidentiale, iar informatiile nu vor ajunge la concurenta.

Nu va fi usor, fiindca Facebook a fost intens criticata pe partea de confidentialitate si in legatura cu modul in care sunt gestionate datele utilizatorilor. Compania lupta insa sa-si reconstruiasca reputatia si da utilizatorilor mai multe mijloace de a-si gestiona datele.