eMAG spune ca dintr-o "eroare la incarcarea preturilor" a vandut sute de produse scumpe, la preturi intre 1 si 8 lei
Compania spune ca au fost afisate preturi gresite pentru 730 de produse resigilate listate cu pret redus. exemplu, un telefon Samsung Galaxy S4 a putut fi cumparat la pretul de 1 leu, redus de la 1.449 lei, un televizor LED Smart TV 3D Philips, 117 cm, Full HD a fost redus de la 4.246 de lei la 3 lei, Ultrabook Dell Studio XPS Duo 12 a fost redus de la 4.796 de lei la 3 lei.
Valoarea totala a reducerilor gresite este de peste 1.15 milioane lei. Cea mai mare "reducere", de 11.190 lei, a fost aplicata unui echipament de retea, un switch Cisco Catalyst 2960, care a putut fi cumparat la pretul de 8 lei fata de pretul de lista de 11.190 lei. In intervalul in care produsele au fost listate cu preturile gresite, de la 20:30 la 23:59, au fost comandate, in total, 730 de produse.
In iulie 2010 eMAG anunta ca din cauza unei probleme de interconectare intre serverele interne si centrele de date care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare, preturile de vanzare pentru 463 de produse au fost afectate pe site-ul eMag.ro. Anumite produse au putut fi achizitionate cu un pret mult mai mic decat valoarea reala iar altele cu un pret mai mare.
eMAG a vandut de Black Friday de peste 145 milioane lei, fiind comandate peste 420.000 de produse.

Liber la vaccinarea cu AstraZeneca: Unde sunt acum mii de locuri disponibile în București și cum poți găsi alt centru în țară / Explicațiile autorităților
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
FOTO Pistele de biciclete de pe Splaiul Independenței, trasate vara trecută de o companie municipală și care costă circa 1,5 milioane lei, au început să se degradeze
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS
odata ii mai crede lumea... a 2-a oara.... deja ori e intentionat ori ar fi trebuit sa dea de mult faliment datorita incompetentei
Pe langa faptul ca "promotia" a luat sfarsit la 23:59 (exact atunci si-au dat seama de "eroare"), se mai fac si incompetenti in fata publicului, ca un fraier care a luat teapa.
In mod normal, intr-o firma cu capital privat cei care ar fi avut de pierdut din aceaste "erori tehnice", cu cratima asa cum apare (foarte corect) si in titlul articolului, ei eu as trage la raspundere cel (cei, pentru ca este vorba de "erori" si nu eroare) care sunt direct responsabili pentru "paguba" creata.
In orice caz, acei 730 de clienti (fiind tu angajat si responsabil de campania publicitara murdara si mincinoasa, nu ai fii spus despre asta catorva rude-prieteni?) au avut parte de un "Black Friday" - cica pentru comerciant - ADEVARAT, resul, sau majoritatea clientilor au luat TEAPA, chiar daca nu vor sa recunoasca, dar cifrele (1,15 M !) vorbesc de la sine.
Luati-o mai usor, toate cele bune.
Daca era greseala faceau ce scrie in termeni si conditii: erorile de pe site justifica neonorarea comenzii.
sunt de specializare programator și chiar pasionat la maxim de ce înseamnă creație, dezvoltare, și testarea produsului finit - identificarea erorilor din cod.
Dacă e eroare UMANĂ - poate fi tratat ca și caz penal - nimeni nu îți bagă mâna în buzunar pentru 260 000 eur și scapă așa cu un smiley... Vorbim de bugete planificate cu 1 an în avans, deductibilitate, profitabilitate, investiții..
Dacă e eroare TEHNICĂ (soft/cod) - atunci e BULLSHIT - nu ai cum să generezi o formulă care arbitrar îți pune un preț între 1 și 8 lei, pentru 740 produse, din categorii diverse, fără a acoperii toate produsele dintr-o categorie !! - DECÂT INTENȚIONAT - folosind o funcție tip RANDOM() :D.
CODUL nu e subiectiv, și nu discriminează ... se aplică la fel peste toate :)
Formulele sunt consecvente și se aplică tuturor la fel... ce identificator (la nivel de obiect) ai fi putut apela, DIN GREȘEALĂ, ca să înlocuiască prețul, să rămână pozitiv, și în intervalul 1-8???
NU ARE NICI O LOGICĂ ! e clar marketing.
(cât crezi că cheltuie pe marketing, lunar, emag-ul? - câteva milioane de euro pe puțin?) - deci cei 260 000 (teoretic doar, că aceea era paguba maximă, nu cea finală) - sunt pauză la RADIO pentru 1 lună în ianuarie :D... sau altceva asemănător :)
Mă bucur când văd că we, in Romania, ain't that stupid, și că se filtrează realitate de alternativa manipulare :)
e un bullshit - un bonus de crăciun poate, pentru cei apropiați/implicați în acele rânduri/cercuri de influență.
Oricare ar fi (ca sunt, sau se fac ca sunt incompetenti), este jenant.
anticipam ca dupa black friday vor fi multe chestii la resigilate dar nu chiar asa rapid - peste 2-3 saptamani si oricum reducerile la resigilate sunt de 10-15% in principiu...
asa ca faza cu campania de mkt nu prea cred ca se pune - dar vedem. e posibil sa fi avut "eroare"
Iti dai seama cum vor sta toti acum geana pe sectiunea " resigilate" in urmatoarele zile:)
Azi dimineata nu functiona sau ma rog, nu era niciun produs pe meniul " resigilate".
Pe langa reclama mascata ganditi-va ca magazinul isi face si pierdere in contabilitate pe aceste produse ceea ce duce la taxe mai mici.
As fi curios sa vad acei clienti care au cumparat produsele la aceste preturi.