Violeta Luca pleaca de la eMAG si devine director de strategie la Microsoft Romania
Violeta Luca a lucrat opt ani la Whirlpool Romania unde cea mai importanta functie ocupata a fost director comercial. In 2011 a intrat in managementul Flanco Retail ca director de marketing si apoi a fost si CEO. De la inceput de 2014 a ocupat functia de vicepresedinte director executiv eMAG.
"Romania este o tara cu o cultura de business puternica si cu profesionisti valorosi si suntem onorati sa primim in echipa noastra romani pasionati de tehnologie, motivati sa ni se alature in demersul nostru transformational. Suntem incantati de venirea Violetei, un profesionist foarte valoros si respectat in industria IT din Romania si nu numai. Astept cu interes integrarea Violetei in echipa de management din Romania, cat si in echipa regionala extinsa din Centrul si Estul Europei.", spune Kostas Loukas, General Manager, Microsoft Romania:
Violeta Luca are o experienta de 15 ani in retail, consumer electronics si asigurari, timp in care si-a dezvoltat capabilitati recunoscute de vanzari, marketing, operatiuni si general management, mentioneaza comunicatul Microsoft.
In ultimele 18 luni, Violeta a ocupat pozitia de Director Executiv al eMAG, unde a condus departamentele de product management, vanzari B2B, Online, Customer Support si After Sales, precum si operatiunile aferente.
"Pentru mine, faptul ca ma alatur echipei Microsoft - una dintre cele mai importante forte la nivel global in tehnologie si in acelasi timp o organizatie cu adevarat inovatoare - intr-o pozitie creata special in Romania, e si o onoare, si o mare responsabilitate. Rolul meu in echipa Microsoft Romania valorifica excelent experienta mea de management si imi da posibilitatea sa pun in valoare capacitatea acestei companii de a crea valoare pentru toti partenerii sai.", spune Violeta Luca, Head of Business Strategy, Microsoft Romania

Ministrul energiei cedează în fața ANRE în ceea ce privește liberalizarea, deși este "ușor nemulțumit" / Marii furnizori de energie nu vor fi obligați să ofere reduceri de prețuri
Cum decurge vaccinarea într-o comună din Iași: doar patru persoane imunizate luni, o singură persoană programată pentru marți: „Nu pot să aduc oameni de acasă să-i vaccinez”
Povestea discului de la Nebra - Un fals extrem de bine făcut sau cea mai veche reprezentare a cerului?
“Oglinda fermecată” a autorităților ne spune povestea noastră de anul acesta. De fapt, Comisia de Prognoză o spune pentru buget
O copie din secolul XVI a lui „Salvator Mundi”, cel mai scump tablou din lume, a fost recuperată de poliția italiană / Povestea din spatele operei de artă
In timpul petrecut la eMAG, nu a facut decat sa existe o tranzitie continua, o rotatie impresionanta de personal, specifica si perioadei Flanco si faptul ca au plecat oameni vechi din eMAG, in special de la achizitii pentru ca nu suportau "socotelile" de pe hartie care nu se regaseau si in realitatea pietei IT, o piata suprasaturata si care are nevoie de un refresh.
eMAG si-a pierdut din clienti datorita cresterii necontrolate si a faptului ca treptat si-a pierdut principiile si serviciile. eMAG este acum o piata cu tarabe profitabile si mai putin profitabile, in care nu exista specialisti, ci doar foarte mult comercianti.
La nivel intern, lipsa stimularii angajatilor performanti si o continua tranzitie in ceea ce priveste tintele, a dus ca eMAG-ul sub domnia Violetei sa fie anost si sa piarda teren in sectorul electro-IT.
Violeta este o tipa autodidacta insa care nu se preta unui astfel de business, pentru ca barca eMAG era mult prea mare fata de Flanco, un Flanco care acum suge din comertul electronic al eMAG, practica o politica denigratoare fata de fratele mai mare din acelasi grup, care rupe preturi voit doar sa-si mareasca cifra de afaceri(nu de mult fiind pe pierdere).
Sa speram ca Stanciu vine cu idei noi si cu oameni care au experienta in distributie si in piata IT, nu cu oameni care viseaza din carti si vad business-ul la nivel de arta verbal. Cifrele din Excel si din rapoarte nu pot fi sustinute daca nu exista si o strategie care sa fie adaptata la o piata autohtona.
Succes pe mai departe Violetei, poate se preteaza mai bine unei folozofii de business dupa tiparele Microsoft, la eMAG era doar un actant care nu se raporta la realitate. Sa speram ca Stanciu trezeste la realitate eMAG-ul, retail-ul a scazut drastic si clientii isi pierd credibilitatea datorita stangaciei eMAG-ului de astazi.