Bitdefender a fost victima unui atac informatic care a expus un numar foarte limitat de utilizatori si parole
Iata cum descrie compania incidentul:
Am identificat un potential incident de securitate pe un singur server apartinand companiei. Am demarat o investigatie interna si am constatat ca o singura aplicatie a fost vizata - o componenta a cloud-ului public - care a expus un numar foarte limitat de utilizatori si parole.
Investigatia interna a relevat faptul ca serverul respectiv nu a fost compromis, dar o vulnerabilitate a permis aflarea conturilor unui numar foarte mic de utilizatori.
Incidentul a fost remediat in cel mai scurt timp, compania luand masuri suplimentare de securitate pentru a preveni reaparitia unora noi. O notificare legata de resetarea parolelor a fost trimisa potentialilor clienti expusi, reprezentand sub 1% din portofoliul IMM al companiei. Incidentul nu a vizat consumatorii casnici, nici segmentul enterprise.
Investigatia a confirmat ca niciun alt server sau serviciu nu a avut de suferit.
Bitdefender plaseaza securitatea clientilor sai in topul prioritatilor si trateaza cu maxima seriozitate si rapiditate orice situatie care ar putea implica securitatea clientilor.

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Înapoi la „dreptul forței”. Rusia și China pariază riscant pe declinul și neputința Americii de a le înfrunta
INTERVIU Pentru noi, roboții sunt soluții la probleme. Am învățat cum să primim un refuz și cum să câștigăm încrederea celor care investesc în noi / Doi elevi, despre pasiunea lor
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
1. Bitdefender nu e nici pe departe o companie aroganta. Vezi premiile castigate de ei in revieweurile facute de roganisme mari, nu de vreun neica nimeni pe un forum mic. Asta imi spune ca ei chiar produc o tehnologie de calitate, nu doar vaiorisme.
2. Cand ai un nume mare in aceaste industrie, e normal sa devii tinta atacurilor. Ma mir ca numai atat s-a intamplat. Cinste lor!
3. Un produs bun, chiar foarte bun, are mari sanse sa moara in fasha, daca nu are reclama buna. Un produs cu adevarat bun, mai niciodata nu se vinde fara reclama! Se poate downloada pe gratis, dar nu vinde pe ceva bani! Chiar si produsele open source free, au nevoie de reclama, fie ca e doar promovare pe forumuri sau reclama serioasa, platita. Discutia e mult mai ampla, dar cred ca m-am facut inteles numai cu atat.
Numai bine!