Utilizatorii de Facebook posteaza tot mai putine informatii despre gandurile lor sau despre intamplarile prin care trec pe reteaua de socializare, ceea ce i-a determinat pe cei de la Facebook sa introduca tot mai multe stiri dedicate brandurilor sau sa redistribuie videoclipuri, scrie theverge.com, informeaza Agerpres.

Rata totala a mesajelor distribuite a scazut cu 5,5% intre jumatatea anului 2014 si jumatatea anului 2015, rezultand mai putine postari pentru News Feed. Potrivit raportului citat de The Information, volumul postarilor personale ale utilizatorilor a scazut cu 21% in aceeasi perioada mentionata. Declinul continua si in acest an, conform The Information.

Reteaua Facebook a fost gandita tocmai pentru acest tip de mesaje personale, iar acest declin reprezinta o problema serioasa pentru cei de la Facebook. Potrivit raportului, cei de la Facebook deja au alocat o echipa care se ocupa de analizarea acestei situatii si de identificarea unor modalitati pentru cresterea distribuirii mesajelor personale pe paginile de profil ale utilizatorilor.

Cei de la Facebook au minimalizat importanta raportului The Information transmitand ca ''oamenii continua sa distribuie o sumedenie de mesaje pe Facebook, nivelul total al mesajelor distribuite continua sa fie nu doar puternic, dar similar cu anii anteriori''.