IT Luni, 25 Septembrie 2017, 17:10 Cum identifici categoriile de public de care are nevoie firma ta Raluca Abrihan • HotNews.ro 398 0 In urma cu numai cateva zeci de ani, daca o companie ar fi comercializat aspiratoare, si-ar fi targetat clientii bazandu-se pe presupuneri vagi si adesea incorecte. O posibila segmentare de acest tip ar fi putut sa fie "femei casnice". In prezent, brandurile stiu mult mai multe despre comportamentul consumatorilor si sunt capabile sa identifice categorii de public mult mai precise. Tehnologia actuala permite segmentarea inovatoare a utilizatorilor, facand legatura dintre client si produsele pe care acesta isi doreste sa le achizitioneze, exact in momentul in care e interesat sa faca achizitia, oferind mesaje precise si personalizate, arata o analiza RTB House.segmentarea cumparatorilorFoto: FlickrCiteste continuarea pe StartupCafe.ro 398 0
ANALIZĂ Progresele Rusiei din Ucraina versus capacitățile sale de luptă / Cât va putea ține Rusia ritmul actual
NYT: O rețea occidentală de trupe de comando coordonează fluxul de arme în Ucraina, potrivit unor oficiali / Agenți ai CIA oprează în secret
fanatik.ro: Ministrul-demisionar anchetat de DNA și-a petrecut tinerețea arestând corupți. Adrian Chesnoiu, fost ofițer DGIPI, rămâne plin de datorii
Ce ar presupune un "plan Marshall" pentru Ucraina? Cât de extins ar trebui să fie și cine va participa
De ce bărbatul „alfa” poartă și fustă. O incursiune în modă și masculinitate, de la grecii antici la TikTok