Cum identifici categoriile de public de care are nevoie firma ta

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Luni, 25 septembrie 2017, 17:10 Economie | IT


segmentarea cumparatorilor
Foto: Flickr
In urma cu numai cateva zeci de ani, daca o companie ar fi comercializat aspiratoare, si-ar fi targetat clientii bazandu-se pe presupuneri vagi si adesea incorecte. O posibila segmentare de acest tip ar fi putut sa fie "femei casnice". In prezent, brandurile stiu mult mai multe despre comportamentul consumatorilor si sunt capabile sa identifice categorii de public mult mai precise. Tehnologia actuala permite segmentarea inovatoare a utilizatorilor, facand legatura dintre client si produsele pe care acesta isi doreste sa le achizitioneze, exact in momentul in care e interesat sa faca achizitia, oferind mesaje precise si personalizate, arata o analiza RTB House.

Citeste continuarea pe StartupCafe.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





380 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by