Tamagotchi, jucăria din plastic care aducea la viață diferite animale pe care copiii trebuiau să le îngrijească, revine pe rafturile magazinelor. Producătorul japonez Bandai va lansa în luna iulie în America de Nord o versiune modernă a jucăriilor populare din anii '90, scrie BBC.

TamagotchiFoto: Flickr

Lansat în 1996, Tamagotchi arăta cum animalul dormea, mânca și în final murea. Noua versiune arată evoluția animalului de companie, care devine mai mult un personaj, conform Bandai. De data aceasta, animalul poate locui în alte ținuturi sau se poate chiar și căsători.

Noul dispozitiv, numit „Tamagotchi On” va oferi posibilitatea utilizatorilor să aleagă între milioane de caractere diferite și va oferi o interfață în care utilizatorii să poată comunica.

„Noile experiențe și conexiuni sociale aduc în discuție noi dimensiuni ale ideii de distracție și oferă utilizatorilor ore nelimitate de divertisment", a declarat Tara Badie, directorul de marketing Bandai America, într-un comunicat de presă. „Am vrut să păstrăm aspecte ale jocului original Tamagotchi, dar să îl facem mai relevant pentru utilizatorii de astăzi prin adăugarea unui ecran digital colorat, a unor noi modalități de conectare și a milioane de personaje diferite", a mai spus Badie conform geek.com

Utilizatorii vor putea să-și conecteze Tamagotchi la o aplicație interactivă pe care o vor putea descărca pe dispozitivele lor mobile. Prin intermediul aplicației, jucătorii se pot întâlni cu alți utilizatori ai platformei cu care se pot uni în joc. Aceștia își pot face personajul să se întâlnească cu noi animale Tamagotchi pentru a se căsători și pentru a câștiga puncte „Gotchi", dar și alte surprize. Va exista chiar și o caracteristică numită „daycare drop-off" care permite utilizatorilor să-și lase „My Tama” (animăluțul de care au grijă) pe mâini bune în timp ce aceștia nu pot fi disponibili.

Pre-vânzările dispozitivului au început online pe 13 mai la Target, Amazon, GameStop și Outfitters Urban, dar „Tamagotchi On” va fi disponibil la nivel național începând cu 28 iulie. Noul dispozitiv Tamagotchi On va costa 59.99$.

Bandai speră că „Tamagotchi On", care este destinat fetelor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, va aduce suficiente elemente noi încât să manifeste interes în grupul țintă.

În Japonia și pe alte piețe, Bandai a lansat frecvent noi dispozitive Tamagotchi. Noul „Tamagotchi On” pare să facă parte dintr-un nou val de reinventări ale produselor vechi, care creează nostalgie printre utilizatori.