​Facebook a raportat un venit de 17,74 miliarde de dolari, pentru primele trei luni din 2020, în creştere cu aproape 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în ciuda scăderii drastice a cererii pentru publicitate pe reţeaua de socializare, în ultima perioadă.

FacebookFoto: Depositphotos

Utilizatorii întregului grup de aplicaţii al Facebook (inclusiv WhatsApp şi Instagram) ajunge la 2,99 miliarde de utilizatori înregistraţi, în creştere de la 2,89 miliarde de utilizatori, cât înregistra la finele trimestrului trecut.

De asemenea, compania a raportat câştiguri de 4,9 miliarde de dolari, adică 1,71 dolari pe acţiune, la finele T1, faţă de 2,43 miliarde de dolari (85 cenţi/acţiune), la finalul T2 din 2019.

„Perspectivele sunt cu adevărat incerte”, a declarat pentru CNBC, într-un interviu, directorul financiar Facebook, David Wehner. „Nu putem să ne pronunţăm în legătură cu evoluţia lucrurilor”, a mai declarat el, referindu-se la scaderea drastică a clienţilor care platesc publicitate pe Facebook, în condiţiile crizei provocate de coronavirus.