Intel a anunțat o nouă generație de procesoare, sub numele “Tiger Lake” cu care speră să recâștige cota pierdută în ultimii ani când a avut și probleme cu fabricația altor procesoare, ceea ce a adus întârzieri. Compania a anunțat și că își schimbă logo-ul, fiind pentru a treia oară în istoria sa când face asta.

Noul logo IntelFoto: Intel

Intel a avut ani grei, a pierdut cotă de piață în lupta cu rivalul AMD, iar Apple a anunțat că nu-i va mai utiliza procesoarele în viitoarele Mac-uri. Intel are o capitalizare de piață de 222 miliarde dolari, maximul istoric fiind de peste 280 miliarde dolari, la final de 2019. Cea mai slabă poziție din ultimul deceniu a fost în vara lui 2015 când capitalizarea a scăzut pentru puțin timp sub 130 miliarde dolari.

Intel spune că a 11-a generație de procesoare este construită prin noi tehnici și cip-urile rezultate sunt mai puternice la task-uri precum folosirea inteligenței artificiale și la reducerea zgomotului de fond în timpul convorbirilor online.

Compania spune că are parteneriate cu producătorii de laptop-uri, iar noile procesoare se vor regăsi pe mai bine de 50 de modele de laptop-uri de la diverși producători.

Intel a anunțat și că își schimbă celebrul logo, fiind a treia astfel de mișcare în cei 51 de ani de istorie, precedentele două modificări fiind în 2006 și 1991.

Sursa: CNN