eMAG Black Friday 2021 - Care sunt reducerile medii promise și când vor ajunge produsele

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 8 noiembrie 2021, 11:55 Economie | IT


Intr-un depozit eMAG
Foto: Hotnews
eMAG promite că de Black Friday reducerea medie va fi de 35% și vor fi mari diferențe în funcție de categoria de produse și de noutatea lor. Toate comenzile vor fi livrate până la 26 noiembrie. În 2020 de Black Friday pe platforma eMAG s-au vândut produse în valoare de 585 milioane lei, creștere de 17% față de ediția 2019. Produsele cele mai atractive și-au epuizat stocul în sub un minut. Compania estimează anul acesta vânzări în valoare de aproximativ 615 milioane de lei și spune că în ofertă vor fi 4,5 milioane de produse.

Black Friday 2021 la eMAG


Florin Filote, vicepreședinte eMAG, spune într-un interviu pentru HotNews.ro că la Black Friday-ul de anul trecut, 90% din vânzările realizate de eMAG au fost la cel mai mic preț din acel an pentru produsele respective.

În topul categoriilor de interes se regăsesc în 2021 electrocasnicele mici, cu o creștere față de anul trecut, dar și televizoare, haine, telefoane mobile și electrocasnice mari, potrivit unui studiu realizat în luna octombrie de firma de cercetare de piață Kantar România.

Astfel, 90% dintre români au auzit de Black Friday, iar cei care vor să cumpere intenționează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei.

eMAG a investit 4,5 milioane de euro în tehnologie, iar clienții pot beneficia de reduceri totale de 330 milioane de lei la peste 4,5 milioane de produse, furnizate de eMAG și de sellerii din Marketplace, spune compania.

Oficialul eMAG a dat și un exemplu de produs care va fi la ofertă: un scaun de birou care costa 209 lei în mai și 199 lei în august va fi de BF la 149 lei.

eMAG a pornit Black Friday la ora 7.37 în 2020 și la 7.25 în 2019 și este de așteptat că tot între 7 și 8 se va întâmpla și în 2021. L-am întrebat pe Florin Filote de ce nu începe Black Friday mai devreme, spre exemplu înainte de ora 6.00, iar el a explicat faptul că sunt și considerente tehnice, dar este și o chestiune de respect pentru clienți, ideea fiind de a nu-i pune să se trezească în primele ore ale dimineții. În plus, gândirea este ca oamenii să poată cumpăra înainte să plece la birou.

De ce nu începe Black Friday după ora 9.00? Florin Filote spune că nu ar fi un moment bun: mulți clienți ar fi în drum spre serviciu, alți vor fi ajuns și s-au apucat de lucru.

eMAG spune că a investit 2,3 milioane euro în servere pentru a nu avea dificultăți în așa-numitul ”minut de aur”, adică minutul cu cel mai mare trafic. Anul trecut în momentul de maxim au fost 435.000 de vizitatori pe site, iar când a început Black Friday erau 260.000 de vizitatori în aplicație și în site. Compania susține că este pregătită din punct de vedere al infrastructurii pentru cifre mai mari decât în 2020.

La capitolul tendințe, oficialul eMAG estimează o diversificare a coșului de cumpărături, astfel că în aceeași comandă vor fi produse din categorii diverse. Estimările sunt că vor merge foarte bine categorii precum casă și grădină, articole sportive, jocuri și jucării, dar și produse sanitare și echipamente medicale.

Va crește ponderea plăților cu cardul, după ce anul trecut a fost de aproape 55%.

În SUA, Black Friday va fi pe 26 noiembrie, eMAG a ales în țară data de 12 noiembrie. De ce nu a fost aleasă data de 19 noiembrie? Filote spune că o săptămână în plus ar fi pus o presiune mare pe partenerii eMAG din zona logistică. ”Deși toată lumea face eforturi deosebite în perioada aceasta pentru a livra la timp toate produsele, nu trebuie să uităm că zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie sunt libere: oamenii pleacă de acasă, iar curierii au nevoie de răgaz pentru a putea să tragă o gură de aer după perioada încărcată. Mereu trebuie să ținem cont de aceste două zile care, fiind în mijlocul săptămânii, pot produce dificultăți de planificare atât la clienți, cât și pe partea logistică”, spune Filote, adăugând că dacă oamenii își iau și ziua de luni liber ar putea rata zile întregi livrarea, dacă sunt plecați.

Vicepreședintele eMAG spune că față de alți ani, compania a început și mai devreme pregătirile pentru Black Friday, după ce a primit semnale clare că vor fi probleme la furnizori.

Semne că lucrurile se complică au apărut încă de anul trecut: au crescut costurile de transport, criza cip-urilor a devenit vizibilă și a fost nevoie de începerea pregătirilor mai din timp

”Toate aceste pregătiri ne-au permis să beneficiem încă de produse care sunt cumpărate la preț bun. Asta înseamnă că există posibilitatea, din cauza acestor presiuni pe zona de livrări, pe zona de cip-uri, care au pus într-adevăr prețurile de achiziție pe un trend ascendent, așadar este posibil să vedem foarte multe produse anul acesta de Black Friday la cel mai mic preț la care pot fi cumpărate în următoarea perioadă.

Compania are în țară 2.000 de easybox-uri, acele puncte de ridicare de unde clienții își iau singuri produsele, în timp ce acum un an avea 1.000 de puncte. Compania spune că a angajat pentru Black Friday 600 de oameni la logistică și la relații cu clienții.

Pe eMAG Marketplace vând produse 27.000 de companii

eMAG Black Friday - Câteva produse și reduceri promise


75.000 de televizoare
130.000 de smartphone-uri și gadget-uri
30.000 laptopuri
35.000 frigidere și mașini de spălat
250.000 de electrocasnice mici
500.000 de produse fashion
300.000 de parfumuri și cosmetice
600.000 de jocuri și jucării
600.000 de articole pentru casă și grădină
150.000 de articole pentru sport și echipament sportiv
40 de tone de cafea
100.000 de sticle de băuturi alcoolice
150.000 de produse și echipamente medicale
1 milion de scutece

Produse speciale
Peste 47.000 de nopți de cazare în România și în afara țării
Peste 80.000 de litri de combustibil
Peste 5.000 de vouchere pentru bilete de avion, reduse cu 50%
Peste 27.000 de kilograme de carne de porc
Singura sticlă din România de Single Malt Talisker veche de 41 de ani la prețul de 13.999 de lei
Pachet de 12 sticle Jameson cu ciubăr la preț de 4.999 de lei
Autorulote pentru noi experiențe
Închirieri rulote, mașini, servicii taxi și car sharing
Abonamente de telefonie
Servicii medicale
Monede și lingouri de aur
Ceasuri și bijuterii de lux
Cursuri și experiențe inedite






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





34718 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Reduceri de pret vs adaos comercial mai mic (Luni, 8 noiembrie 2021, 12:21)

    Feroviarul [utilizator]

    A nu se confunda reducerea de pret cu reducerea de adaos comercial...mi-e greu sa cred ca vreun retailer va vinde in pierdere...adica pretul de vanzare sa nu acopere pretul de achizitie...
  • +6 (6 voturi)    
    hahaha (Luni, 8 noiembrie 2021, 13:53)

    larkinsen [utilizator]

    Reduceri pentru naivi .Exemplu: camera video GoPro 7 black..in urma cu 2 saptamani era 1799 RON.Cum am intrat in Noiembrie..luna "reducerilor" au umflat pretul la 2500 RON pentru ca de "black Friday" sa-l reduca la 1799..poate chiar mai mult.Iar cine nu si-a notat pretul real atunci cand a trebuit, va musca crezand ca o ia mai ieftin...dar de fapt o va lua exact la pretul din timpul anului...poate chiar mai scumpa un pic.Cea mai mare magarie...dar de fapt prost nu e cine cere...prost e cine ..dă.
    • +2 (2 voturi)    
      dap (Luni, 8 noiembrie 2021, 16:45)

      cvi [utilizator] i-a raspuns lui larkinsen

      Nici macar nu trebuie sa notezi. Instaleaza o extensie de browser care sa compare preturile si sa aiba istoric. De genul Pricy, dar sunt mai multe disponibile.
      CIne nu se informeaza, normal ca o musca.
  • +2 (6 voturi)    
    pe baietii de la emag (Luni, 8 noiembrie 2021, 14:08)

    Pacala se intoarce [utilizator]

    in caz ca nu stiti, preturile la produsele voastre (si nu numai) sunt indexate de fel de fel de situ-ri care ne ofera posibilitate asa vedem evolutia pretului. Nu oferiti nici reducere. Lumea s-a prins ca mariti preturile artificial incepand cu mijlocul lui Octombrie ca de black friday sa le aduceti unde erau in vara.

    Faceti publicitate, dar sa stiti ca ce faceti nu are nimic in comun cu Black Friday, care e de fapt golirea stocurilor vechi (cu discounturi mari) pentru a face loc marfii de sarbatori. E doar o pacaleala.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu e asa (Luni, 8 noiembrie 2021, 16:33)

    UndirTrenu [utilizator]

    Nu inteleg de ce toata lumea e frustrata asa cu Black Friday si ii dau ca e pacaleala. Pare ca si cum toti ar dori sa cumpere cate ceva, dar nu se poate de raii care nu dau discount. Eu am reusit sa prind mereu produse reduse de Black Friday la emag care nu au mai atins niciodata pretul la care le-am luat, pana au iesit din oferta pentru ca au aparut modele noi.
    De exemplu, am luat o camera foto cu 800 RON care a fost mereu dupa aia la 1200-1400 RON, cu toate reducerile lor, pentru ca mereu afiseaza un discount, niciodata n-am vazut produs care sa nu aiba reducere, indiferent de zi. Am luat si un soundbar cu 400 RON, care mai jos de 600 RON nu a scazut niciodata dupa aia, cu toate ca mereu afisau reducere fata de pretul standard, 900 RON. Am si alte exemple, dar depinde ce te intereseaza sa cumperi, unele au discount mic, si poate nu e avantajos fata de alte oferte (craciun, paste, etc), dar unele chiar au discount bun.
    Consider ca emag e singurul care chiar are an de an Black Friday pe bune, si prin faptul ca il face doar intr-o singura zi, si aia vineri. Nu a fost an in care sa nu prind ceva cu reducere mare, dar clar nu dau la toate produsele la fel si clar nu dau reducere mare la chilipiruri. Nu mi se pare pacaleala.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by