Valoarea totală a tranzacțiilor online realizate prin platforma PayU a ajuns la 357 milioane de lei, în timp ce numărul acestora a atins pragul de 658.000 de tranzacții, în creștere cu 22% față de anul trecut, arată datele procesatorului de plăți. Cea mai mare comandă a fost de 90.000 lei.

Black FridayFoto: Yudhistirama, Dreamstime.com

Din estimările PayU România, volumul tranzacțiilor plătite de clienți în online, la comercianții care au avut oferte de Black Friday, este de peste 10 ori mai mare decât într-o zi obișnuită, ceea ce confirmă faptul că evenimentul rămâne extrem de popular.

“Dacă în anii trecuți verticalele «vedetă» erau IT&C sau fashion, acum observăm cumpărături diverse, de la cafea sau parfurmuri&beauty la servicii medicale, pachete turistice sau chiar carburanți”, spune Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

Numărul magazinelor intrate în online a crescut în ultimii doi ani, forțate și de contextul pandemic și de dorința mai mare a publicului de a comanda fără să se mai deplaseze în persoană.

62% dintre tranzacții (+60% față de ediția precedentă) au fost efectuate cu un card salvat în sistemul PayU sau prin Google Pay.