Pentru gigantul media Disney, realitatea „adevărată” este mult mai complicată decât cea virtuală. Compania a eliminat divizia care trebuia să construiască aplicații pentru metavers, ca parte a unui amplu plan de reducere a cheltuielilor. Mark Zuckerberg de la Meta este printre puținii care cred că metaversul va putea face bani și va avea succes.

Logo DisneyFoto: Nicoleta Raluca Tudor, Dreamstime.com

Publicația Wall Street Journal a scris ca Disney închide divizia creată pentru a dezvolta strategii pentru acest univers virtual care va fi accesibil prin intermediul unor căști VR.

Divizia avea 50 de angajați care aveau ca sarcină să găsească metode de a crea povești interactive, pe baza uriașei librării video a grupului.

Disney a anunțat recent că va începe săptămâna aceasta disponibilizările, în prima dintre cele trei runde de concedieri care vor avea loc înainte de începutul verii, rezultatul fiind eliminarea a 7.000 de locuri de muncă.

Grupul spunea luna trecută că intenţionează să reducă costurile cu 5,5 miliarde de dolari, inclusiv 3 miliarde de dolari în cheltuieli pentru conţinut.