Cum vrea sa promoveze MDRT turismul in Romania. Din caietul de sarcini al unei noi licitatii: o tara "cat se poate de verde", cu "o natura nealterata si aproape nevizitata"

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 1 martie 2012, 16:43 Economie | Media & Publicitate


"Psst... hai sa-ti spun un secret" sau Romania este o tara "Cat se poate de verde", cu o "natura nealterata si aproape nevizitata" sunt expresii date drept exemplu pentru textele care ar trebui sa intre in viitoarele reclame de promovare a turismului in Romania, scrie Paginademedia.ro. Sursa citata scrie separat ca intr-o noua licitatie pentru alegerea agentiei de publicitate care sa se ocupe de promovarea brandului turistic s-au inscris trei participanti.

Acestia sunt, potrivit Paginademedia.ro, McCann Erickson Romania, consortiul TBWA Romania-TBWA Paris-TBWA Johannesburg si agentia germana Jung von Matt. Bugetul alocat de minister este de doua milioane de euro, iar in alegerea agentiei se va tine cont si de numarul de premii internationale castigate de companii la festivaluri de publicitate.

Obiectivele campaniei pentru care ministerul organizeaza licitatia sunt cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica si cresterea atractivitatii ca destinatie turistica pentru publicul-tinta, respectiv comunicarea elementelor care diferentiaza Romania - natura nealterata, autenticitatea, unicitatea elementelor culturale.

Paginademedia.ro scrie ca in caietul de sarcini apar indicatii despre ce texte trebuie sa contina viitoarele reclame. Printre cele citate de Paginademedia.ro:
  • "Patru metode diferite de formulare a elementelor: 1. Accentueaza atributele: "Cat se poate de verde", "La rascrucea dintre mostenirea latina si cea bizantina"; 2. Accentueaza beneficiile: "Psst... hai sa-ti spun un secret", "Conectat la natura - reconecteaza-te cu tine insuti"; 3. Identifica grupurile tinta: "Te consideri un explorator si nu ai fost inca in Romania?", "Turistii merg la Mediterana, calatorii in Romania"; 4. Provoaca: "Globali... ce? Autenticitate romaneasca vie", "Si credeai ca cunosti Europa".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















793 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    mi se pare slabut (Joi, 1 martie 2012, 16:52)

    ion daniel [anonim]

    Pai toate tarile sunt verzi, sunt o gramada de tari latine etc. Eu cred ca turistii cauta elemente aparte. Poate ar trebui sa exploatam ceva pentru care suntem foarte cunoscuti si cat de cat unici: mitul lui dracula, portul popular, bisericile,delta etc si mai apoi sa punem accentul pe natura si cat de frumoasa e Romania. Trebuie sa fim pragmatici deoarece munti, paduri si mare gasesti peste tot si e greu sa concurezi cu grecii, elvetienii, francezii sau italienii pe lucrurile astea. Noua ne trebuie chestii de nisa.
  • -1 (1 vot)    
    Foarte tare, frate!!!!!!!!!!! (Joi, 1 martie 2012, 16:56)

    io [anonim]

    Cu asa indicatii, specificate deja in caietul de sarcini, cred ca ar trebui sa se retraga toti participantii la licitatie. Mare ti-e gradina, Doamne! Oare ce minte ascutita le-a "compus"? Comunicatorii bugetari? Cred ca nemtii n-au nicio sansa. Astia nu prea reusesc in Romania. De ce oare???? Ciolan, frate! Ciolan!
  • 0 (2 voturi)    
    alta campanie de promovare a turismului?! (Joi, 1 martie 2012, 17:05)

    costica [anonim]

    Pai, din aia cu frunzulita celebra a Dnei Udrea ce-a iesit ?!
    Frunzulita aia celebra CATI turisti a adus in Romania ?!
    OBIECTIVUL acelei campanii a fost indeplinit?!
    Ca noua campanie vorbeste iar de "obiectivele campaniei " asteia??
    Ce va trebuie o noua campanie, un nou brand, ala cu frunzulita nu aduse nici 2 turisti in plus, asa-i ?!
    Nu stiu ce obiective a avut, dar este clar ca Madam Udrea nu le-a indeplinit asa ca mai aruncam o gramada de banet pe o noua campanie la fel de degeaba ca si aia cu frunzulita !!!!!!!!!
    Bani de aruncat pentru care nu raspunde nimeni niciodata !!
    Mai faceti un imprumut la FMI sa avem bani sa nu ne scada ratingul agentiile alea rele !!
    SUCCESURI !!!!!!!!!

    PS: Lasand gluma la o parte, stie careva ce s-a ales de mareata si celebra frunzulita a Dnei Udrea?!
    Cati turisti a adus ea in Romania "convinsi" de campania cu frunzulita aia ?!
    Cum or masura astia "cresterea notorietatii si a atractivitatii" ca sa-si dea seama ca obiectivele campaniei au fost indeplinite?!
    Ca d-aia iti fixezi obiective, nu?!
    Ca sa stii unde vrei sa ajungi, ce vrei sa realizezi concret?!
  • -2 (2 voturi)    
    Genial... (Joi, 1 martie 2012, 17:33)

    niguel [anonim]

    veniti in pustietate.
  • -1 (1 vot)    
    asa (Joi, 1 martie 2012, 19:23)

    vali [anonim]

    va fi foarte misto la noi in romanica in loc sa avem un turism modern cu statiuni balneare perfect functionale o sa culcam turisti in padure si daca e le dam si o arma asa in caz ca ii viziteaza ursu


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by