Acestia sunt, potrivit Paginademedia.ro, McCann Erickson Romania, consortiul TBWA Romania-TBWA Paris-TBWA Johannesburg si agentia germana Jung von Matt. Bugetul alocat de minister este de doua milioane de euro, iar in alegerea agentiei se va tine cont si de numarul de premii internationale castigate de companii la festivaluri de publicitate.
Obiectivele campaniei pentru care ministerul organizeaza licitatia sunt cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica si cresterea atractivitatii ca destinatie turistica pentru publicul-tinta, respectiv comunicarea elementelor care diferentiaza Romania - natura nealterata, autenticitatea, unicitatea elementelor culturale.
Paginademedia.ro scrie ca in caietul de sarcini apar indicatii despre ce texte trebuie sa contina viitoarele reclame. Printre cele citate de Paginademedia.ro:
- "Patru metode diferite de formulare a elementelor: 1. Accentueaza atributele: "Cat se poate de verde", "La rascrucea dintre mostenirea latina si cea bizantina"; 2. Accentueaza beneficiile: "Psst... hai sa-ti spun un secret", "Conectat la natura - reconecteaza-te cu tine insuti"; 3. Identifica grupurile tinta: "Te consideri un explorator si nu ai fost inca in Romania?", "Turistii merg la Mediterana, calatorii in Romania"; 4. Provoaca: "Globali... ce? Autenticitate romaneasca vie", "Si credeai ca cunosti Europa".
Frunzulita aia celebra CATI turisti a adus in Romania ?!
OBIECTIVUL acelei campanii a fost indeplinit?!
Ca noua campanie vorbeste iar de "obiectivele campaniei " asteia??
Ce va trebuie o noua campanie, un nou brand, ala cu frunzulita nu aduse nici 2 turisti in plus, asa-i ?!
Nu stiu ce obiective a avut, dar este clar ca Madam Udrea nu le-a indeplinit asa ca mai aruncam o gramada de banet pe o noua campanie la fel de degeaba ca si aia cu frunzulita !!!!!!!!!
Bani de aruncat pentru care nu raspunde nimeni niciodata !!
Mai faceti un imprumut la FMI sa avem bani sa nu ne scada ratingul agentiile alea rele !!
SUCCESURI !!!!!!!!!
PS: Lasand gluma la o parte, stie careva ce s-a ales de mareata si celebra frunzulita a Dnei Udrea?!
Cati turisti a adus ea in Romania "convinsi" de campania cu frunzulita aia ?!
Cum or masura astia "cresterea notorietatii si a atractivitatii" ca sa-si dea seama ca obiectivele campaniei au fost indeplinite?!
Ca d-aia iti fixezi obiective, nu?!
Ca sa stii unde vrei sa ajungi, ce vrei sa realizezi concret?!