Articol webPR

200 de lucrari au fost inscrise in competitia Internetics 2013

de     Smile Media
Marţi, 17 septembrie 2013, 17:10 Economie | Media & Publicitate


Campania_intx_2013
Foto: Hotnews
Competitia Internetics de anul acesta reuneste 200 de lucrari si 42 de agentii participante: Bakers Digital Communication, BORTUN-OLTEANU, BrandUP Interactive, CARAT Romania, Centrade  Saatchi & Saatchi, Colorbitor Digital, Creative Market, DDB Romania, Digital Star, DRAFTFCB Romania, Geometry Global, GolinHarris Bucharest, GreenPixel Interactive, HMedia Romania, iLeo, Infinit Solutions Agency, Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, Lowe & Partners, MobileWorks, MRM Worldwide Romania, MSPS, Ogilvy & Mather, pastel, Propaganda&V8, Publicis Bucharest, Pukka, Real Smart Investment, Republika Interactive, Romnet Creative, SENIORHYPER, Smile Media, Starcom MediaVest Group, Strategad, TBWA\BUCURESTI, The Geeks, The Practice Romania, Webstyler, White Image si Wunderman Bucharest.

Categoria cu cele mai multe inscrieri este "Online Media & Tools", cu 127 de lucrari inscrise, urmata de "Interactive Campaigns", cu 46 de inscrieri in total, 17 lucrari la "Digital component of an integrated campaign" si 29 la subcategoria "Digitally Led Campaigns", iar la categoria "Websites, micro sites and blogs promoting brands" sunt 27 de lucrari inscrise.

Sectiunea cu cele mai multe inscrieri este "Social Media Tools", cu 40 de lucrari, aceasta inregistrand record de inscrieri anul acesta. Alte sectiuni care s-au bucurat de succes: "Digital Branded Content",  cu 15 lucrari inscrise, "Best Community", cu 14 inscrieri si "Online campaigns involving blogs", cu 12.  

Juriul competitiei va stabili cate un castigator pentru fiecare sectiune de concurs si va acorda trofee de aur, argint si bronz pentru categoriile: "Websites, micro sites and blogs promoting brands" si "Interactive campaigns". Agentia cu cele mai valoroase lucrari va fi desemnata agentia anului.

In cadrul galei de premiere se va acorda si premiul special de Webdesign, care va fi oferit unei lucrari inscrise in categoria "Websites, micro sites and blogs promoting brands". Tot in cadrul festivitatii de premiere se vor acorda si distinctiile:"Most Creative Client of the Year", "Online Innovation of the Year" si "Best Newcommer".

Gala de premiere Internetics va avea  loc pe data de 10 octombrie, la CinemaPRO. Accesul la Gala se face pe baza unui bilet, care poate fi achizitionat trimitand un e-mail pe adresa teodora.calin[at]institute.ro.

Pretul unui bilet este de 150 lei + TVA.

Mai multe detalii gasiti pe www.internetics.ro

Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri si tool-uri de promovare online si incurajarea creativitatii si a strategiei.

Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*RO si ADC*RO Awards.

Pentru mai multe informatii contactati:
Maria Neneciu
PR Officer
The Institute
Mob: 0730 709 478
E-mail: maria.neneciu@institute.ro
www.internetics.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















310 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by