UPDATE Ziarista Brindusa Armanca acuza cenzurarea unui interviu cu Traian Basescu la televiziunea publica

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 13 mai 2014, 23:03 Economie | Media & Publicitate


Brindusa Armanca scrie pe contul sau de Facebook ca un interviu pe care il realizase cu presedintele Traian Basescu si care urma sa fie difuzat marti, 13 mai, de la orele 22 pe TVR 3 si TVR Timisoara a fost scos de pe post.

"Dragi prieteni. Asistati la un act de cenzura: cu 40 de minute inainte de difuzarea interviului cu Traian Basescu, am fost sunata pentru a mi se aduce la cunostinta ca TVR 3 nu il va transmite. De la un anume Bucuroiu citire. Fara explicatii. L-am contactat pe Stelian Tanase. A promis ca se va interesa. Nimic nu motiveaza acest act", scrie ziarista, pe pagina sa de Facebook.

UPDATE Razvan Bucuroiu, coordonator cu atributii de director la TVR 3, a declarat pentru Paginademedia.ro ca nu ar fi existat nicio intelegere ca interviul sa fie difuzat si pe acest post, nu doar pe TVR Timisoara: "Acel interviu a fost prezentat integral la TVR Timișoara. Este o televiziune cu frecvență proprie, aparține TVR și interviul a fost difuzat integral, fără să existe vreo convenție sau vreo discuție că trebuie dat și pe TVR 3, pe TVR 1 sau TVR 2. Nu știu care este problema, de unde s-a iscat acest lucru". Pe de alta parte, promo-ul ce anunta interviul cu presedintele mentiona ca acesta urma sa fie difuzat si pe TVR 3:



Brandusa Armanca este critic literar, eseist, jurnalista, traducatoare si profesor universitar.

A facut parte din redactiile prestigioase de la Radio Europa libera, Expres sau Ziua si a condus mai multi ani studioul regional de la Timisoara al TVR. In prezent este senior editor la TVR Timisoara si redacteaza rubrica saptamanala de critica a presei 'Media culpa' in revista '22'.

Membra a Uniunii Scriitorilor din Romania si a numeroase organizatii de media ca International Communication Association sau ECREA,  este autoarea mai multor volume de jurnalism, carti de comunicare si de istorie literara. Filmele de televiziune i-au fost premiate la festivaluri nationale si in competitii internationale.

A predat la mai multe facultati, iar din 2009 este Profesor univ.Dr. la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad.

Activitatea publicistica: peste 3500 articole in presa, cateva sute de emisiuni si corespondente radio, peste 300 de emisiuni tv (documentar, interviu, reportaj, talk show).


















6433 vizualizari

  • -21 (29 voturi)    
    Principiul vaselor comunicante (Marţi, 13 mai 2014, 23:12)

    fLoreign [utilizator]

    Pai daca tot i-a dat CNA dreptul la replica pe A3, de ce sa-i mai dea tot PSD timp de antena?
    • +11 (17 voturi)    
      De cand TVR e proprietatea PSD? (Marţi, 13 mai 2014, 23:39)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

      Parca toti platim taxa TV... Matale locuiesti in Romania?
      • +13 (13 voturi)    
        Hai sa reformulez (Miercuri, 14 mai 2014, 0:37)

        fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        "Pai daca CNA i-a dat lui Basescu drept de replica la A3, de ce sa-l mai difuzam si noi?"

        Eu asa vad, ca TVR este mosia PSD. De facto, ca de jure stiu si eu ca e publica.
      • +4 (6 voturi)    
        Cam multi repeziti pe aici (Miercuri, 14 mai 2014, 7:24)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        Ce-i dati minusuri cand omul a facut o ironie impotriva complicilor servili ai U$L in TVR?
        • +5 (5 voturi)    
          ironiile sunt mai greu (Miercuri, 14 mai 2014, 12:16)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          de priceput.
          pentru a evita confuzii, propun utilizarea lui zmaily sau, sanchi.
          caz in care, probabil ca tot vor mai fi cativa care au deficiente de iq.
          deci, mai usor cu subtilitatile, injurati pe fatza, sa priceapa tot omul ! :)
          sanchi ! :)
  • +15 (21 voturi)    
    eeeee (Marţi, 13 mai 2014, 23:13)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    stelica tanasica face pe prostu'...
  • -7 (13 voturi)    
    Exista si alte platforme, online (Marţi, 13 mai 2014, 23:18)

    MenInBlack [utilizator]

    Asteptam cu interes...
    • +4 (4 voturi)    
      putin gresit (Miercuri, 14 mai 2014, 12:48)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Dap, exista si alte platforme , online sau nu dar, problema este alta. Acel interviu a fost facut si din banii MEI (precum bine stii, platim taxa radio tv OBLIGATORIU). Acel interviu a fost facut cu mijloacele tehnice ale TVR-ului, cu oamenii TVR-ului deci pe banii TVR-ului. Orice alta difuzare a lui in afara de canalelor oficiale ale postului respectiv de televiziune, poate insemna o mica delapidare. Mai exact, daca nu ai dreptul de difuzare achizitionat, nu poti transmite acest material. E ca si cum tu ai face un interviu pentruy firma la care esti angajat, dar il dau eu (moka ) angajat al unei firme concurente. Daca interviul a fost realizat din banii exclusivi ai ziaristei (tehnic / editare /aparatura / locatie, etc), abia atunci ea poate sa-l ofere cui da bani mai multi sau sa-l pune pe ce platforma doreste.

      O zi buna!
  • -26 (30 voturi)    
    Asa , si ? (Marţi, 13 mai 2014, 23:19)

    Canadian13 [utilizator]

    Nu ma sfiesc sa-l critic le Popeye si sa-l vorbesc de rau aici pe HN si imi iau o gramada de pumni in cap de la adminatorii lui.
    Dar, sa avem pardon Coane Fanica, de unde pana unde retragerea unui interviu de la difuzare se numeste CENZURA ( scuzati tipatul, dar ilustreaza un pic idea de isterie media in care se afla .ro....
    mai nou, cand nu ne convine ceva , gata, fugim cu jalba-n protap si alea-alea pe la toate forumurile.


    Poate ca era pur si simplu un interviu prost, v-ati gandit cumva la asta distinsa D-na Prof Dr univ ?
    • +8 (10 voturi)    
      duh (Miercuri, 14 mai 2014, 0:33)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

      dar poate nu era un interviu prost, te-ai gandit la asta?

      poate dictatorul dadea un interviu asa cum numai el stie, mai spunea de un jaf de vreo 50 da milioane dat de ponta, alaturi de o barfa din famiglia lui ponta.

      poate.

      dar poate ciudat e faptul ca interviul a fost scos cu fix 40 de minute inainte de difuzare.

      poate.

      dar poate e ciudat ca parlamentul a scos de la naftalina datoriile pro tv, dupa vreo 15 ani.

      poate.

      poate erau proaste conducerile tvr, mediafax, agerpres, si au hotarat sa le puna in slujba directa a psd.

      poate.

      mno, cele de mai sus sunt sigure: partidul stat acapareaza mediile de informare la bucata. pro tv e sub presiune, agentiile de stat sunt gata sub papuc. un an de zile tvr3 a stat sub contractul semnat intre daniel constantin si televiziunea publica.

      ce e sigur e faptul ca basescu nu poate da un interviu prost dpdv al unei televiziuni.

      ws
      • -2 (4 voturi)    
        pai, (Miercuri, 14 mai 2014, 8:12)

        Cezy [utilizator] i-a raspuns lui ws

        alinierea! Si ciocu' mic!
        • +1 (3 voturi)    
          'nteles ! (Miercuri, 14 mai 2014, 12:29)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

          sa traiti ! :)
    • +3 (7 voturi)    
      Pacat ca nu te poti reintoarce inainte de 89 (Miercuri, 14 mai 2014, 7:27)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

      Sa traiesti tu asa cum iti place, liber de "interviuri proaste" !
    • +3 (3 voturi)    
      NU! (Miercuri, 14 mai 2014, 8:11)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

      ca daca era prost, precis se dadea!!!
    • +4 (4 voturi)    
      canadezule (Miercuri, 14 mai 2014, 12:26)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

      hai sa lamurim situatia.
      dupa cele spuse de dna armanca, interviul a fost in program, ba chiar s'au facuti anunturi promotionale privind difuzarea interviului.
      daca interviul era nereusit, sau ma rog, cum spui mata, prost, nu ar mai fi fost programat.

      iar faptul ca nu apare un interviu anuntzat, cu seful statului, in contextual politic din ro, lasa a se intelege ca au fost niste presiuni politice.

      interesant ca tvr3, unu sau doi, n'au dat nicio motivatie privind retragerea de la difuzare, cu mai putin de o ora inainte de timpul anuntat.

      ma indoiesc ca la voi, acolo, radio canada ar retrage de la difuzare un interviu anuntzat, cu primul ministru canuck.

      vorbim aici de o televiziune publica, platita prin cotizatii lunare de toti romanii care dispun de un receptor tv in casele lor.

      deci, a fost CENZURA !
  • -26 (32 voturi)    
    impresionant CV (Marţi, 13 mai 2014, 23:31)

    Gustav666 [utilizator]

    Deliberat sau nu, autorul omite perioada in care doamna Armanca a condus biroul Institutului Cultural Roman de la Budapesta sub obladuirea nedreptatitului Mircea Mihaies (ala cu decoratia acordata de Basescu dar necontrasemnata de Ponta), vicepresedinte al ICR din aceeasi perioada si concitadin al doamnei cu pricina.
    Basista furibunda... imi imaginez cum arata interviul...
    • +13 (17 voturi)    
      Păi si care ar fi problema . (Miercuri, 14 mai 2014, 0:12)

      Băsistude Serviciu [anonim] i-a raspuns lui Gustav666

      Că a condus ICR Budapesta sau că ar fi arătat nustiu cum interviul . Dar pentru voi pare suficient ca un interviu deja programat să nu mai fie difuzat .
      Poate preferati osanalele , pardon , interviurile de la cele două televiziuni de partid cu mult prea iubitul vostru conducător .
      • -4 (10 voturi)    
        dragul meu, (Miercuri, 14 mai 2014, 0:41)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Băsistude Serviciu

        Asa cum o stiu eu pe Brandusa, sunt sigur ca interviul continea exclusiv osanale si propaganda electorala pmp. Iar despre perioada ICR Budapesta s-ar putea sa nu doreasca sa-si aminteasca mai ales ca sunt unii care au inceput sa scormoneasca prin hartoagele vremii.
        Si, daca te multumeste cu ceva, incerc aceeasi greata si la osanalele antenei 3.
        • +8 (12 voturi)    
          pfui (Miercuri, 14 mai 2014, 1:51)

          ws [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          ce de postaci se adunara pe hotnews.

          1. "sunt unii care au inceput sa scormoneasca prin hartoagele vremii."

          bull shit. nu se ocupa nimeni de "hartoagele vremii". nici nu ar avea de ce. doar vreun postac ratacit pe hn isi poate imagina ca cineva il poate crede.

          2. apoi aberatia suprema:

          "Asa cum o stiu eu pe Brandusa"

          bineinteles ca postacul nu o stie pe brandusa armanca, dar se da amic cu ea.

          3. "sunt sigur ca interviul continea exclusiv osanale si propaganda electorala pmp."

          amicul nu a vazut interviul, dar e sigur de el. aferim!

          4. "Si, daca te multumeste cu ceva, incerc aceeasi greata si la osanalele antenei 3. "

          se pare ca amicul si-a luat munitia de pe antene. deci greata e doar prefacuta. antena 3 arareori ridica osanale cuiva (lui ponta in ultimul timp, sau lui voiculescu). deci nu prea are de ce sa ii fie greata. antena 3 devine nociva in momentul in care face "investigatii", nu cand ridica osanale.

          una peste alta, un postac prost platit ce nu e nici macar inteligent.

          ws
    • +6 (10 voturi)    
      aberezi (Miercuri, 14 mai 2014, 0:40)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      conform logicii tale, oricine nu e cu mafia psd e basist.

      so be it, dar atunci trebuie sa evoluezi pe alte site-uri, p-aci basescu si-a luat multe suturi, si isi va mai lua.

      tu esti probabil un postac angajat in prag de campanie de gasca mafiota.

      ws
    • +2 (4 voturi)    
      Nu te cred! (Miercuri, 14 mai 2014, 7:29)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Ca sa-ti imaginezi ceva ar insemna sa ai cu ce ..... nu pare a fi cazul slugilor USL...
  • -12 (16 voturi)    
    Fasbuc, agentia de presa a hn (Marţi, 13 mai 2014, 23:46)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Deci acuma hn isi i-a informatiile de pe fasbuc? E normal si se vede dupa calitatea acestora incepand chiar cu dl tapalaga&co. Si poate chiar e adevarat. Poate e chiar mai rau. Dar e un lucru care se invata la gradinita zilele astea, deci cam cu vreo 12-15 ani inainte sa ajungi sa faci niste cursuri de seara de jurnalism. Si anume ca se cere si opinia celui acuzat inainte de a se publica o stire. Sau poate ca asta nu e o stire?
  • -12 (16 voturi)    
    Să vedem... (Marţi, 13 mai 2014, 23:50)

    kasandra [utilizator]

    Dacă peste două săptămâni, după alegerile pentru Parlamentul European, acest interviu nu va fi difuzat...voi crede că TVR ia decizii partizane. Și mă voi alătura oricărui protest public.
    Cunoscând însă, din textele publicate ici și colo de dna. Armanca, sensibilitățile sale politice, poate că respectivul interviu era parte a unei campanii electorale mascate. Și depășea astfel timpii de antenă legal alocați partidelor politice de televiziunea publică în acestă campanie. M-aș mira ca dl. Băsescu să se fi abținut de la a face propagandă pentru PMP și contrapropagandă pentru ceilalți competitori. Nu-i stă în fire să se abțină. Iar dna. Armanca, damă gingașă, poate că nu l-a oprit.
    Eu cred că vom vedea interviul, integral și necenzurat, după alegerile europarlamentare.
    • +5 (9 voturi)    
      Nu a transmis TVR nici pe Ponta de la Eurovision? (Miercuri, 14 mai 2014, 0:44)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

      Lume, lume! Auziti, Eurovisionul l-a castigat o femeie cu barba! A fost si Ponta pe acolo ca sa se dea cult, si de-aia TVR, in impartialitatea sa, nu a transmis in direct!
      • +2 (4 voturi)    
        Bine punctat! (Miercuri, 14 mai 2014, 7:32)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

        Vezi ca e aceiasi sluga U$L cu 3 ID-uri...are mai multe de fapt!
      • +4 (4 voturi)    
        :) (Miercuri, 14 mai 2014, 7:32)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

        Pai Ponta e specialist in barbi...!
    • +3 (5 voturi)    
      evident (Miercuri, 14 mai 2014, 8:16)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

      si eminentele cenusii de la TVR si-au dat seama fix cu 40 de minute inainte!
  • 0 (0 voturi)    
    tvr= psd (Miercuri, 14 mai 2014, 20:45)

    BME [utilizator]

    se stie de ani de zile ca tvr sprijina psd. Daca vb cu angajatii tvr-lui o sa auziti ca sunt sustinatori ai psd-lui si asta pentru ca personalul de acolo nu a
    lucrat niciodata in sistemul privat unde munca este platita in functie de performanta. Ei au cultul propietatii de stat , stiu ca au drepturi nu si indatoriri. Cei care au alta parere sunt indepartati asa ca pentru a-si pastra locul de munca bat din palme la unison ca la CONGRESUL al XII-lea: PONTA -PSD


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version