Potrivit unui comunicat de presa, la dezvoltarea campaniei au contribuit McCann WorldGroup Romania si United Media Services, impreuna cu Family Film si regizorul Razvan Marculescu.
Campania include doua spoturi TV si mai multe vizualuri. Ce urmareste ea? Sa "puna in lumina povestile nespuse ale romanilor. (...) Despre cum energia electrica schimba viata de zi cu zi, ceeeaza bucuri, experiente, amintiri".
Seful marketingului Electrica, Marius Chican, despre ideea campaniei:
- "Acum mai bine de 120 de ani era iluminat electric primul oras din Romania, azi energia electrica este o parte fireasca din viata noastra de zi cu zi. In acesti ani, Electrica a fost martora la povestile din casele a milioane de romani. Campania 'Povestea luminii' vorbeste tocmai despre asta, despre emotii, realizari, surprize. In contextul in care societatea moderna a asimilat si a integrat atat de mult inovatia in modul de viata cotidian, este usor sa uitam ce sustine progresul si oportunitatile. De aceea, campania Electrica isi propune sa redescopere rolul energiei si sa vorbeasca despre ea ca fiind realul catalizator al vietii de zi cu zi".
Campania se va desfasura pe TV, pe site-uri, in retele sociale, in resa centrala, locala si prin panotaj stradal.
- Reclamele video pot fi vazute aici (spotul Fotbal) si aici (spotul Cuplu)
electrica are distributie si consumatori casnici NUMAI in Transilvania.
In 2002 a trebuit sa dau 100 de dolari spaga ca sa-mi puna telefon, cu toate ca pe scara blocului erau linii libere (dupa spaga, au aparut si au rezolvat in 10 minute, ca aveam si firele trase in casa inca de la constructia blocului)
Au trecut anii, iar acum se roaga de mine. Culmea e ca tot servicii de doi lei au.
Informatii din Telekom: nu se investeste deloc in infrastructura, absolut nimic, totul se duce in marketing si publicitate. Astetati-va la servicii din ce in ce mai bune :)