Agentia McCann Erickson va gestiona conturile de strategie si creatie pentru brandurile Heineken si Golden Brau, parte a Heineken Romania, anunta Newsin pe site-ul sau, citand un comunicat al agentiei. Anuntul confirma ceea ce AdPlayers daduse "pe surse" inca din decembrie 2007. Catalin Tolontan noteaza la randul sau, pe blogul propriu, ca se asteapta ca McCann Erickson "dupa toate probabilitatile sa impinga Golden Brau pe piata de fotbal".

Tolo observa, de asemenea, ca imediat dupa Campionatul European contractul dintre echipa nationala si Bergenbier - brand InBev, ce face obiectul unui pitch in derulare - "se va epuiza", ceea ce anunta o batalie intre Bergenbier si Golden Brau pentru nationala de fotbal.

McCann Erickson administreaza, incepand din ianuarie, conturile pentru cele doua branduri Heineken Romania, aflate pana acum in in portofoliul Grey. Tot pentru Heineken si Golden Brau vor mai lucra agentiile Momentum, MRM Partners si McCann PR, anunta NewsIn.