Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Publicitatea indoor - o alta sursa de castig pentru Mall-uri

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 23 ianuarie 2008, 12:19 Economie | Media & Publicitate


Brand Management, companie specializata in solutii de publicitate indoor, a virat, anul trecut, trei milioane lei catre centrele comerciale din reteaua sa pentru chiriile spatiilor de expunere, a anuntat miercuri compania. Printre clientii companiei care au preferat publicitatea indoor in 2007 s-au numarat companiile multinationale FMCG, bancile si fondurile de pensii, bugetele alocate indoor-ului ridicandu-se la circa cinci milioane euro.

"Cererea cea mai mare, aproximativ 30%, este pentru inchirierea scarilor rulante, acestea reprezentând cel mai preferat instrument de comunicare indoor datorita vizibilitatii excelente pe care o ofera. Totodata sunt amenajate diverse tipuri de panouri - light frameuri, people stoppere, totemuri, balustrade si usi de acces", explica Razvan Marincoi, director de marketing si comunicare Brand Management.

In prezent reteaua Brand Management include Iulius Mall Iasi, Iulius Mall Timisoara, Iulius Mall Cluj, Polus Center Cluj, Euromall Pitesti, River Plaza Rm. Vâlcea, Lotus Oradea, Moldova Mall Iasi, Promenada Sibiu, Promenada Tg. Mures, Tomis Mall Constanta, Magnolia Brasov, Macromall Brasov, Arena Mall Bacau, City Mall, Plaza România si Bucuresti Mall in Bucuresti.

Printre clientii care au ales publicitatea indoor in 2007 s-au numarat companiile multinationale FMCG, bancile si fondurile de pensii. Estimarile oficialilor Brand Management arata ca bugetele alocate de aceste companii indoor-ului au fost de aproximativ cinci milioane euro.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















251 vizualizari


ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by