Multe dintre reclamele la suplimente alimentare, retrase din Libertatea după o anchetă a ziarului pe seama lor

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 1 februarie 2019, 15:56 Economie | Media & Publicitate


Titlul anchetei Libertatea
Foto: Captura Libertatea.ro
O mare parte dintre clienții de publicitate care promovează suplimente alimentare s-au retras din ediția de vineri a ziarului Libertatea, după ce acesta a publicat, joi, o investigație despre "reclamele mincinoase" publicate chiar de ziar, scrie Paginademedia.ro.

Sursa a făcut o monitorizare ce arată că, vineri, în publicație au apărut doar două reclame la astfel de produse (total - trei sferturi de pagină). Spre comparație, ieri, la primul episod al anchetei, în ziar erau reclame de cel puțin trei pagini și un sfert, iar acu o săptămână însumau cinci pagini și un sfert, plus un sfert pe prima pagină. Acolo era plasată reclama Oncovical, produs asupra căruia se îndreaptă mare parte din ancheta publicată joi de ziar.

Reprezentanții Libertatea/Ringier citați de Paginademedia.ro:
  • Cătălin Tolontan, coordonator editorial: "Nu este zona noastră, noi suntem pe editorial, dar am observat și noi că anumiți clienți s-au retras"
  • Mihnea Vasiliu, directorul Ringier România: "Clienții s-au retras, pur și simplu. Dar, neoficial, din partea unora au fost și reacții de tipul "noi vă plătim și voi scrieți împotriva noastră? (...) Este o reacție de anii 90, pe principiul nu scrii de bine, scot banii de publicitate. Este o reacție care, într-un fel, ridică și mai multe semne de întrebare legate de produsul tău (...) Forţând un exemplu, eu nu cred că, dacă Business Insider scrie un articol despre problemele motoarelor Boeing, compania își va retrage reclama de pe Business Insider."


Citeste mai multe despre   
















3010 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    sulimente alimentare (Vineri, 1 februarie 2019, 16:19)

    sor1 [utilizator]

    Din nefericire statul nu mai are nici un control asupra suplimentelor alimentare.La inceput se elibereaza o autorizatie de punere pe piata a produsului dupa care daca nu exista o reclamatie nimeni nu mai verifica daca ce srie pe cutie corespunde cu realitatea.Exemplu concret:am herpes zoster si doctorul mi-a recomandat ca atunci cand apare sa -mi adminitrez vitamine E 400mg zi.Am cumparat vitamina E produsa de Biofarm care are 100mg capsula.Am facut prostia sa cumpar vitamina E produra de sc PHARCO IMPEX SRL,o firma de apartamet,ale carui capsule contineu 400mg per capsula.Nu au avut nici un efect ,am marit doza la 3 capsule si atunci au inceput sa se vada rezultatele.M-am adresat fimei producatoare prin email si le-am explicat situatia dar nu am primit nici un raspuns.
    Cred ca trebuie modificata legislatia in asa fel ca cel care da aprobarea de punere pe piata sa faca anual si verificarea produsului
  • +5 (7 voturi)    
    Explicit (Vineri, 1 februarie 2019, 16:34)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Deci „noi vă cumpărăm plătind reclamă în vreme ce voi spuneți adevărul - că producem niște porcării"

    Bravo Tolontan. M-am săturat de reclamele la niște produse dubioase, netestate, cu rețete băbesti sau urechiste, dar care pot avea efecte dubioase sau chiar periculoase. M-am săturat să tot aud de dimineață până seara reclame la suplimente alimentare. Ar trebui interzise prin lege reclamele pentru medicamente și adjuvante „alimentare” de orice fel.
    • +3 (3 voturi)    
      Reglementate da. (Vineri, 1 februarie 2019, 16:56)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Interzise nu.Unele reclame sunt scârboase,exagerate.Unele ar trebui transmise la tv și radio după ora 23.Nu-i plăcut ca la micul dejun să asculți o reclamă despre//mâncărimi la păsărică//,ori cum//să-ți cureți colonul//.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version