​Pe scurt: Niciun Grand Effie la premiile eficienței în publicitatea românească

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 11 iunie 2019, 18:31 Economie | Media & Publicitate


Logo Effie Romania
Foto: The Institute
Ediția din acest an a premiilor Effie, dedicate eficienței în comunicarea de marketing, a fost marcată de o premieră - niciun mare premiu, sau Grand Effie, nu a fost acordat la gala de luni seară. Mari câștigători au fost Telekom (clientul și brandul anului), agenția acestuia de publicitate Leo Burnett, McCann prin campaniile pentru KFC și campania "Trăiască capra vecinului" (GMP pentru Pressone.ro).

Leo Burnett a luat 4 gold, 1 silver și 4 bronze pentru campaniile realizate pentru Telekom (opt premii) și Kaufland (1 premiu). Aceasta înseamnă 9 premii dintr-un total de 31 de premii, împărțitre între 12 agenții și companii-client.

Cele mai multe au fost premiile bronze - 16 la număr.

McCann Worldgroup a obținut 8 premii (dintre care 1 gold), iar campania GMP-PressOne cu Trăiască capra vecinului a luat 3 premii (dintre care 2 gold).

Lista completă a premiilor - aici


Citeste mai multe despre   







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















312 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by