Pentru operațiunile din România, veniturile nete ale CME au scăzut cu 3,5% de la 41,1 milioane de dolari în iulie-septembrie 2018 la 39,6 milioane în T3 2019. Ca valoare, România e a doua mare piață pentru CME, după Republica Cehă, unde a avut venituri nete de 46,8 milioane de dolari în intervalul menționat.
Tot pentru operațiunile Pro TV, rezultatul OIBDA a crescut cu 8,5%, de la 15,6 milioane de dolari în al treilea trimestru din 2018 la 16,9% în iulie-septembrie 2019.
Doar România și Bulgaria au înregistrat scăderi ale veniturilor nete în intervalul menționat, în timp ce operațiunile din celelalte piețe (Republica Cehă, Republica Slovacă și Slovenia) creșterea veniturilor a fost de cîteva procente.
Rezultatul OIBDA a înregistrat o scădere de 45,8% în Bulgaria și creșterea cea mai mică în România (8,5%), în condițiile în care a avut creșteri majore pe piețe precum Slovacia și Slovenia.
Rezultate-cheie la nivelul întregului grup - T3 2019:
- Venituri nete - 138,8 milioane de dolari (137 milioane în T3 2018)
- OIBDA - 41,4 milioane de dolari (35,7 milioane în T3 2018)
- Profitul operațional a crescut cu 39% până 30,8 milioane de dolari
- "Am fost martorii unui start de succes pentru sezonul de toamnă, rezultând într-o cotă mai mare de audiență pentru fiecare dintre țările unde operăm, pe parcursul trimestrului. Ne-am distanțat de cel mai apropiat competitor pe trei dintre segmente".
- o scădere a veniturilor din publicitate TV cu 3% (creștere de 4% raportat la aceeași valoare de curs valutar)
- o creștere de 4% a veniturilor din abonamente și tarife aplicate operatorilor de cablu