Gigantul de streaming Netflix a atras 10,1 milioane de noi abonați în al doilea trimestru, dar cota sa a scăzut cu mai mult de 10% joi pe Wall Street, deoarece prețul per acțiune este mai mic decât se așteptau analiștii, potrivit AFP.

NetflixFoto: Hotnews

De la începutul anului, platforma a atras un număr total de 26 de milioane de abonați plătiți, atrași de miile de ore de programe oferite de site în momentul în care pandemia Covid-19 i-a forțat pe mulți dintre aceștia să stea izolați în acasă.

Această cifră incredibilă este aproape la nivelul celor 28 de milioane de abonați noi înregistrați pe tot parcursul anului 2019, notează Netflix, care are acum 192,95 milioane de abonați.

„Cu toate acestea, așa cum era de așteptat, creșterea încetinește pe măsură ce consumatorii își revin din șocul inițial Covid și măsurile restrictive se redică”, a spus grupul, care anticipează doar 2,5 milioane de abonați noi plătitori în al treilea trimestru.

Profitul net a fost mai mult decât dublat în trimestrul al doilea, până la 720 milioane dolari. Dar ajustat pe acțiune, valoarea de referință pentru investitori, se ridică la 1,59 de dolari, iar analiștii se așteptau la 1,81 de dolari.

Cifra de afaceri a crescut cu 25% pentru a atinge 6,15 miliarde de dolari, puțin peste așteptări (6,08 miliarde).

Grupul subliniază, de asemenea, că reîncepe „încet” producția de conținut propriu în toată lumea.

Proiectele sunt deja în curs de desfășurare în Asia și în câteva țări europene, iar Netflix a repornit și producția a două filme în California și a două filme de animație în Oregon.