MEDIA ȘI PUBLICITATE Joi, 26 Noiembrie 2020, 13:53 Cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor în pandemie HotNews.ro 0 Românii au devenit mai atenți la prețuri comparativ cu anul trecut. Totuși, segmentele tinere rămân mai puțin sensibile la preț și mai impulsive față de media celorlalte grupuri din mediul urban. Adolescenții caută proximitate, tinerii necăsătoriți sunt atenți la caracteristicile produselor și la reputația mărcilor, în timp ce familiile cu copii iau deciziile de cumpărare pe baza experienței lor anterioare, arată un studiu realizat de o agenţie media.HotNews.roFoto: HotnewsCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro... 0
PSD și PNL s-au înțeles pe candidat comun la București / Cătălin Cîrstoiu, favoritul Coaliției pentru funcția de primar general
ANALIZĂ Exportăm energie ieftină și importăm scump / De unde aducem cea mai costisitoare electricitate
fanatik.ro: CIA, cu ochii pe exploatările de aur ale României, încă din anii '70. Raport secret: "Cele mai mari zăcăminte din Europa"
Război, familie și represiune. Planurile lui Vladimir Putin după alegerile cu rezultat așteptat din Rusia
lovedeco.ro: Before&after: au scăpat de linoleumul dintr-un apartament de bloc optzecist și au obținut un spațiu pastelat și futurist
Tudorel Toader pierde șefia Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Liviu Maha este noul rector / Fostul ministru al Justiției: Am...
Un nou șef al ASF recunoaște că românii au dreptate când sunt nervoși de prețul RCA: „Blamul public împotriva ASF este 100% justificat” / INTERVIU...
Procurorul responsabil pentru tragedia de la Caracal a fost sancționat cu tăierea a 25% din salariu timp de un an
INVESTIGAȚIE. „Afacerea autobuzul” - O primărie din Timiș a închiriat un autocar școlar vechi de trei decenii cu 100.000 de euro în patru ani,...
Pe ce se bazează Dreapta Unită în conflictul cu BEC. Argumentele USR, PMP și Forța Dreptei pentru înscrierea Alianței