MEDIA ȘI PUBLICITATE Joi, 26 Noiembrie 2020, 13:53 Cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor în pandemie HotNews.ro 1106 0 Românii au devenit mai atenți la prețuri comparativ cu anul trecut. Totuși, segmentele tinere rămân mai puțin sensibile la preț și mai impulsive față de media celorlalte grupuri din mediul urban. Adolescenții caută proximitate, tinerii necăsătoriți sunt atenți la caracteristicile produselor și la reputația mărcilor, în timp ce familiile cu copii iau deciziile de cumpărare pe baza experienței lor anterioare, arată un studiu realizat de o agenţie media.shoppingFoto: PixabayCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro... 1106 0
ANALIZĂ Ce înseamnă pentru Ucraina capturarea Severodonețkului de către Rusia / Analist rus: „Timpul lucrează împotriva Rusiei”
UPDATE Tribunalul București a anulat Planul Urbanistic General al Capitalei/ Nicușor Dan: Nu are nicio consecință juridică
fanatik.ro: Ministrul-demisionar anchetat de DNA și-a petrecut tinerețea arestând corupți. Adrian Chesnoiu, fost ofițer DGIPI, rămâne plin de datorii
Medvedev atacă România pe tema aderării Moldovei la UE: Se dorește crearea noii Românii Mari / Să țină cont că în Transnistria trăiesc circa 220...
FOTO Plajă, bere, vin, căldură și kilograme în plus. Cipru: Ce e de vizitat și cam ce prețuri sunt, de la șezlonguri, la mâncare și băutură
Weekend trending în Veliko Tărnovo: ce poți să faci în acest minunat oraș turistic bulgăresc, dincolo de clișee