MEDIA ȘI PUBLICITATE Joi, 26 Noiembrie 2020, 13:53 Cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor în pandemie HotNews.ro 0 Românii au devenit mai atenți la prețuri comparativ cu anul trecut. Totuși, segmentele tinere rămân mai puțin sensibile la preț și mai impulsive față de media celorlalte grupuri din mediul urban. Adolescenții caută proximitate, tinerii necăsătoriți sunt atenți la caracteristicile produselor și la reputația mărcilor, în timp ce familiile cu copii iau deciziile de cumpărare pe baza experienței lor anterioare, arată un studiu realizat de o agenţie media.HotNews.roFoto: HotnewsCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro... 0
„Riscăm să adoptăm ce nu trebuie, dacă ajungem orbiți de propriul entuziasm” - Cum vede un antropolog relația dintre om și AI
fanatik.ro: Cât a cheltuit Administrația Prezidențială în ultima lună pe călătoriile în străinătate. Suma, de cinci ori mai mare decât cea a...
VIDEO La un pas de tragedie pe noua Autostradă a Bucureștiului: Momentul când un accident rutier pe A0 a fost evitat în ultima clipă
lovedeco.ro: Un apartament de 40 metri pătrați e locuința ideală pentru un cuplu, după o recompartimentare totală
Scenariu pesimist privind aderarea României la Schengen. Tomac: Contextul favorabil se va putea realiza în 2025
Ambasadorul României în SUA, Andrei Muraru, supărat pe Ciolacu, după ce nu a fost invitat la întâlnirile politice
Strategia apărării lui Cherecheș: „Cineva l-a păcălit să plece din țară” / Avocații acuză că intervenția autorităților germane a fost „exigentă”