MEDIA ȘI PUBLICITATE Joi, 26 Noiembrie 2020, 13:53 Cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor în pandemie HotNews.ro 0 Românii au devenit mai atenți la prețuri comparativ cu anul trecut. Totuși, segmentele tinere rămân mai puțin sensibile la preț și mai impulsive față de media celorlalte grupuri din mediul urban. Adolescenții caută proximitate, tinerii necăsătoriți sunt atenți la caracteristicile produselor și la reputația mărcilor, în timp ce familiile cu copii iau deciziile de cumpărare pe baza experienței lor anterioare, arată un studiu realizat de o agenţie media.shoppingFoto: PixabayCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro... 0
Ambasada Ucrainei reacționează la acuzațiile din România privind legea minorităților: Au apărut informații și comentarii distorsionate / Subiectul...
„Ce culoare are Bugatti-ul tău?” Despre fascinația fraților Tate în rândul tinerilor și răspunsul la întrebarea: Cine i-a transformat în eroi?
fanatik.ro: Câți deținuți sunt în închisorile din România. Aproximativ 1.000 de infractori ajung lunar după gratii
Reality show-ul Squid Game a făcut primele victime / Biserica Catolică are un episcop pentru Lună / Serialul Star Wars cu Jude Law e gata
ANAF vrea să înlocuiască agenții de la Chat cu un robot / Lucian Heiuș: Încercăm să-l îmbunătățim până în 2024
Alături de premierul Olandei, cancelarul Austriei transmite un nou mesaj pentru România în cazul Schengen