Fondul irlandez International Marketing&Sales Group (IMSG), la care s-au afiliat toamna trecuta agentiile Friends (publicitate) si V+O (relatii publice), a anuntat saptamana aceasta lansarea oficiala a propriei regii de vanzari in Romania, UpgradeMedia. Aceasta se va concentra pe media de nisa si are in portofoliu, pentru inceput, cateva publicatii si zece site-uri.

In zona online, UpgradeMedia vinde acum publicitate pentru mai multe site-uri care vindeau publicitate fie prin propriile departamente de vanzari, fie combinat - atat intern, cat si prin diverse agentii.

Astfel, portofoliul online al noii regii include paginile de internet ale unor publicatii incluse in portofoliul sau de print - Casa si Biroul, Green Report-, pagini dedicate publicitatii (Imagoo.nu, AdPlayers.ro), precum si pagini apartinand grupului Mirabilis Media (Masini.ro, Xcent.ro, Culinar.ro, Portal.ro, Recomanda.ro).

Mirabilis Media a decis, astfel, sa colaboreze cu UpgradeMedia la mai putin de doua luni dupa ce anuntase ca isi internalizeaza vanzarile de publicitate, cu ajutorul consultantului independent Doru Panaitescu.

Proprietarul Mirabilis, Dragos Roua, a explicat miercuri pentru HotNews.ro ca nu a renuntat nici la colaborarea cu ARBOmedia, asa cum se specula la inceputul lunii februarie, si ca in prezent "modul nostru de reprezentare pe vanzari este complet - vanzari interne, prin regie, cu parteneri-consultanti, fara nicio clauza de exclusivitate".

Pe partea de print, UpgradeMedia, condusa de General Manager Radu Toderas, vinde publicitate pentru revistele de nisa The Marketer si recent lansata Business Woman, Casa si Biroul (amenajari, design si mobilier), Green Report (mediu), De Teren (cultura off-road), Intercity Magazin, si Gazeta de Maramures cu De Toate.

Radu Toderas a declarat pentru HotNews.ro ca regia a fost infiintata, juridic, la inceputul acestei luni si ca portofoliul de lansare a fost asigurat in doua luni. El a precizat ca IMSG este actionar principal in UpgradeMedia.

El a evitat sa mentioneze tinte exacte de extindere pentru 2008, afirmand doar ca "vom avea in portofoliu mandate din toate tipurile de media, veche sau noua". In zona online, UpgradeMedia targeteaza "site-uri cu pozitionare clara si cu potential de crestere. In portofoliu vor intra si site-uri internationale. Mai multe, la vremea potrivita".