





Televiziunea digitala prin satelit Dolce are 500.000 clienti, dupa 16 luni de la lansare
"Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune de calitate, atat in ceea ce priveste continutul, cat si calitatea tehnica. Ne vom stradui in continuare sa ne mentinem in topul preferintelor clientilor din Romania si sa avem o rata la fel de mare de crestere pe piata,” a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
Pe intreaga piata de televiziune din Romania serviciul de televiziune digitala oferit de Romtelecom a atins in prezent o rata de penetrare de 10%. Dolce este vizionat acum pe aproximativ 700.000 de televizoare.
Serviciul de televiziune digitala Dolce a atins jumatate de milion de clienti, la numai 16 luni de la lansarea pe piata. Cu una dintre cele mai mari rate de crestere din Europa in 2007, Dolce a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului 2007.
Televiziunea Dolce face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate in ultimii ani de Romtelecom, alaturi de cele de date si Internet de banda larga.
In acest moment, pe piata televiziunii digitale (DTH - Direct To Home) opereaza RCS&RSD prin Digi TV, UPC Romania prin Focus Sat, Digital Cable System prin Max TV si DTH Television Group prin Boom TV.

Liber la vaccinarea cu AstraZeneca: Unde sunt acum mii de locuri disponibile în București și cum poți găsi alt centru în țară / Explicațiile autorităților
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
FOTO Pistele de biciclete de pe Splaiul Independenței, trasate vara trecută de o companie municipală și care costă circa 1,5 milioane lei, au început să se degradeze
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS