Organizatorii Olimpiadelor Comunicarii ii invita pe angajatori sa urmareasca evolutia finalistilor de la cea de-a opta editie a competitiei, in cadrul prezentarilor publice ale concurentilor, programate pe 12 si 13 mai, la Palatul Parlamentului. Invitatia este adresata responsabililor de resurse umane din agentii de comunicare, companii, partide politice si ONG-uri, in ideea ca "piata fortei de munca din domeniul comunicarii reprezinta la ora actuala o mare problema", dupa cum se subliniaza intr-un comunicat de presa.

Finalistii isi vor prezenta campaniile in functie de cele patru categorii ale Olimpiadelor - comunicare politica, relatii publice, publicitate si comunicare institutionala. Dintre acestea, cele mai spectaculoase briefuri au fost acordate de politicieni, in prima categorie.

Astfel, Adriean Videanu a cerut o campanie care sa schimbe perceptia si atitudinea publicului fata de actiunile sale, ca primar general, pentru reabilitarea drumurilor; Mircea Geoana se doreste perceput ca principal sustinator al familiilor tinere, Codrut Seres vrea sa se modifice perceptia publica privind asocierea sa ca fost ministru cu fapte de spionaj si tradare; Ludovic Orban vrea sa fie privit de tineri drept singurul candidat la Primaria Capitalei care poate sa rezolve problemele de trafic.

Detalii despre prezentarile din 12-13 mai sunt disponibile pe site-ul evenimentului, www.olimpiadelecomunicarii.ro.