Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Tempo va lansa Brand Motion, o companie specializata in strategie de comunicare si branding

de D.C.     HotNews.ro
Miercuri, 11 iunie 2008, 16:33 Economie | Media & Publicitate


Tempo Advertising va lansa Brand Motion, o companie specializata in servicii de strategie de comunicare si branding. Potrivit unui comunicat al agentiei de publicitate, cele doua servicii vor asigura competenta necesara pentru a construi si dezvolta branduri, prin alinierea viziunii de conceptie a brand-ului cu demersul strategic de comunicare, prin care se urmareste cresterea si maximizarea valorii marcii pe piata.

Nucleul noii companii este format din Mihaela Stanoiu - managing partner and strategy development; Dan Bododea - partner, director research and insights; Delia Soare - partner, brand consulting; Lavinia Bucur - communication planner; Luiza Binga - consumer research analyst.

Mihaela Stanoiu are o experienta de 11 ani in industria comunicarii. Inainte de a se alatura echipei Tempo, ea a fost head of communication planning pentru Procter & Gamble Balkans in cadrul Starcom si brand development strategy director la Bigger Group.

Dan Bododea are o experienta de peste noua ani in cadrul agentiei, timp in care a ocupat, pe rand, pozitiile de analist media, advertising research manager, research & strategy manager, iar Delia Soare a petrecut trei ani de zile in departamentul de Client Service al Tempo.

Tempo Advertising a inregistrat o cifra de afaceri de 14,5 milioane de euro in 2007.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















206 vizualizari


ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by