Festivalul de publicitate AdPrint va avea parte de mai multe schimbari pentru editia aniversara de anul viitor, potrivit unui comunicat de presa al organizatorului Millenium Communication. AdPrint 2009, cea de-a zecea editie AdPrint, anunta sectiuni noi dedicate inovatiei si, in urma observatiilor facute de diversi membri din juriul editiei de anul acesta, competitia se regrupeaza in doua mari categorii - una dedicata presei tiparite, iar cea de-a doua segmentelor Outdoor&Poster.

Schimbarile anuntate pentru AdPrint 2009, festival programat pentru perioada 12-15 februarie 2009, la Brasov:

  • noi sectiuni: AdPrint Innovative Use of Press / AdPrint Innovative Use of Outdoor / AdPrint Innovative Use of Direct & Collateral Communication / AdPrint Innovative Use of Ambient
  • printul "conventional", caruia ii era dedicata pana acum aceasta competitie, se regrupeaza in doua categorii: AdPrint Press & Magazine si AdPrint Outdoor & Poster
  • in cadrul acestor categorii, lucrarile pot fi inscrise in sapte sectiuni distincte de produse si servicii: Art, Culture, Media & Entertainment / Fast Moving Consumer Goods / Services / Corporate / Automotive and Automotive Products / Durables and Other Consumer Goods / Social Services, Public Awareness.
  • din randul printurilor castigatoare si nominalizate in cadrul acestor doua categorii vor fi alesi castigatorii sectiunilor speciale: Luerzer’s Archive Best use of Art Direction / Luerzer’s Archive Best use of Copywriting / Luerzer’s Archive Best use of Typography / Luerzer’s Archive Best use of Photography / Luerzer’s Archive Best use of Illustration.
  • lucrarile din fiecare sectiune a competitiei vor lupta pentru AdPrint Golden Angel, AdPrint Silver Angel si AdPrint Bronze Angel. Dintre castigatorii acestor premii, cele mai bune lucrari din categoriile Press, Outdoor si Innovative vor primi trofeul AdPrint Grand-Prix – premiul pentru cea mai buna lucrare din fiecare categorie.
  • ca si pana acum, cele mai importante distinctii ale competitiei revin celor mai bune echipe de creativi: The Golden Team, The Silver Team si The Bronze Team, decernate pe baza punctajelor obtinute de lucrari in competitie.
  • distinctia Agency of Angels 2009 va fi inmanata agentiei cu cele mai bune echipe de creatie din concurs in timp ce Network of Angels 2009 va fi reteaua cu echipele care au acumulat cele mai multe puncte.