Grupul Realitatea-Catavencu lanseaza, luni, prin intermediul companiei de publicitate indoor Monopoly Media, proiectul "Zoom", un "post" pentru metroul bucurestean. Acesta se adreseaza calatorilor prin intermediul unor ecrane instalate in toate statiile, informeaza un comunicat al grupului. Investitia se ridica la peste 2 milioane de euro si a presupus instalarea a peste 700 de ecrane in statiile de metrou.

Despre contractul in acest sens incheiat de firma de indoor a grupului controlat de Sorin Ovidiu Vantu si Sindomet, firma sindicalistilor de la metrou, presa centrala scria din august ca are o durata de zece ani.

Zoom va transmite - prin intermediul a cate 16 ecrane, in fiecare dintre cele 45 de statii de metrou - programe de stiri, divertisment, informatii utilitare si de proximitate necesare calatorilor, potrivit comunicatului de presa. Zoom va transmite zilnic intre orele 5-24.

"In scurt timp, zoom-erii vor avea ocazia sa-si transmita prin intermediul acestei retele mesaje, dedicatii sau anunturi de mica publicitate in sistem SMS", se precizeaza in comunicat, acesta vorbind despre "comunitati locale create in jurul statiilor de metrou, dupa modelul de succes al comunitatilor online".