Etichete cu tema erotica pe sticle de vin: cam asa se prezinta cele mai noi produse ale Carl Reh Winery, vinurile din gama Erotikon, a carei lansare oficiala are loc vineri seara. Strategia de marketing a "vinului erotic", plasat pe segmentul lux, ii apartine lui George Moisescu, freelancer in marketing si comunicare specializat pe industria de vin.

George Moisescu a afirmat pentru HotNews.ro ca el a avut ideea de a face vinuri cu etichete cu tema erotica si tot el a conceput strategia de marketing, ce urmeaza sa fie aplicata dupa lansarea gamei Erotikon. Aceasta include vinuri Shiraz, Merlot si Cabernet.

Despre etichetele Erotikon, Moisescu, castigator, acum doi ani, al Golden Award for Excellence in PR, a spus ca "daca este sa te uiti de la calcaiul broastei, etichetele sunt o pornografie oribila, iar cei care fac asa ceva ar trebui bagati la inchisoare. Daca nu esti dintre cei care traiesc cu "Rapirea din Serai" pe pereti, iti dai seama ca este un demers artistic, care are aceeasi legatura cu pornografia pe care o au picturile erotice ale unui Picasso sau Salvador Dalli".

"Ca tine de un subiect frust, direct, asta e alta poveste, dar nu are niciun punct comun cu pornografia. Adevarul este ca multi vor fi socati, dar asta este treaba lor", a afirmat Moisescu, fiind convins ca vinul va fi primit cum se cuvine de publicul caruia i se adreseaza, ca produs "de superlux" si "obiect de colectie".

El a precizat ca pentru fiecare soi vor fi cate 2.000 de sticle, dintre care 200 vor fi semnate si numerotate de pictorul Ciprian Paleologu, responsabil de partea grafica a proiectului. Moisescu a adaugat ca anul viitor va aparea o alta serie Erotikon, in editie limitata, cu lucrarile unui alt pictor pe etichete.

Moisescu a amintit ca vinuri branduite cu mesaj erotic s-au mai vandut in Romania, intr-un proiect coordonat tot de el, la inceputul anului 2006, in 33 de exemplare etichetate cu gravuri erotice originale, semnate de Sorin Ilfoveanu.