Realitatea-Catavencu lanseaza F5 X-Media, regie de vanzari online si de servicii cross-media neconventionale ce va administra publicitatea pe reteaua proprie de website-uri, pe site-uri afiliate si pe servicii media oferite de partenerii Realitatea-Catavencu. Anuntata intai de Orlando Nicoara pe blogul sau, miercuri dimineata, noua retea se ocupa, potrivit lui Iulian Comanescu, de cel putin 26 de site-uri, cu 26,6 milioane de pagini afisate pe luna.

Anuntul privind noua structura, ce urmeaza sa fie facut oficial miercuri, vine la o luna dupa ce Sorel Radu, pana acum director de vanzari de publicitate pe radio, publishing si online in cadrul acestui grup, si-a anuntat plecarea incepand de la 1 ianuarie 2009.

F5 X-Media va colabora, pentru solutii cross-media, cu DBV Media House, regia care administreaza spatiile publicitare TV ale Realitatii-Catavencu, dar si cele din print si radio, de care se ocupa, pana acum, Sorel Radu. La conducerea F5 X-Media se va afla, in calitate de director executiv, Dragos Gurarosie, asistat, in relatia cu celelalte structuri din grup, de business affairs managerul Irina Morosanu.

Portofoliul de servicii al noii regii va fi format din online sales (bannere, reclame video); web services (platforme e-commerce sau de intermediere de vanzari); evenimente speciale de tipul RoNewMedia; proiecte cross-media; proiecte de publicitate prin blootooth, advergaming etc.

Realitatea-Catavencu este al doilea mare grup media care lanseaza o astfel de regie in ultima luna si jumatate, dupa grupul Intact.

Luna aceasta, F5, divizia de investitii in new media a grupului R-C, a mai anuntat lansarea, alaturi de agentia interactiva Kondiment, a platformei de e-commerce Sellerator, precum si lansarea unui serviciu de intermediere de vanzari auto, Autonovo.ro, alaturi de Senior Interactive.