Grupul Realitatea-Catavencu a anuntat oficial, miercuri, ca de la 1 ianuarie 2009 spatiul de publicitate pentru toate produsele TV, print, radio si indoor ale grupului va fi administrat in exclusivitate de regia DBV Media House. In noiembrie, cand a fost lansata F5 X-Media, regia de vanzari new media si neconventionale a grupului, se anuntase ca DBV Media House, regia ce se ocupa de spatiile TV ale Realitatea-Catavencu, urma sa preia si vanzarile pentru print si radio.

Schimbarile survin in urma anuntului ca Sorel Radu, cel care coordona vanzarile de spatiu publicitar online, print si radio, paraseste acest grup.

Potrivit comunicatului de miercuri, produsele de care se va ocupa DBV Media House sunt Realitatea TV, The Money Channel, Romantica, Telesport, Academia Catavencu, Cotidianul, Idei in Dialog, Business Standard, Money Express, Tabu, B24Fun, Bucataria pentru toti, Aventuri la pescuit, Radio Guerilla, Realitatea FM, Gold FM, reteaua indoor Monopoly. In afara grupului R-C, DBV Media House mai reprezinta OTV, 1Music Channel, revistele Tango, MyBand, La Cucina, Q Magazine si reteaua Info Sanatate.

DBV Media House, condusa de Brandusa Vlanga, se numara printre regiile care au inaintat scrisori de intentie in licitatia organizata de SRTv pentru selectarea regiei ce va administra spatiul publicitar al posturilor publice de televiziune in urmatorii trei ani. Caietul de sarcini al licitatiei - suspendata in urma contestarii caietului de sarcini de catre o alta regie - specifica faptul ca viitorul administrator al spatiului publicitar al TVR nu trebuie sa mai lucreze pentru alte televiziuni.

In privinta lui Sorel Radu, AdPlayers a anuntat, marti, ca acesta a devenit actionarul majoritar al companiei de cercetare eResearch.